't Was geen verwijt hoor, @Diatonico, gewoon een vraag
Ik vind sturen in't begin wel fijn, gewoon om een beetje af te toetsen of je wel op dezelfde golflengte zit. Zo kan je er ook wel snel de "send nudes" kerels er van tussenuit vissen zoals Mulan al eens zei, en gewoon mensen met een compleet andere vorm van humor of die compleet anders in het leven staan. Ik weet dat je veel mist van intonatie en lichaamstaal door berichtjes te sturen maar het is nu ook niet alsof je beiden compleet in een emotieloze robot verandert.
Ik ben zelf niet iemand die vaak meerdere gesprekken tegelijk had, en heb ook nooit gedate met meerdere mensen tegelijk (ook geen first dates). Ik vind dat niet fijn, en zo 17 keer diezelfde spreekbeurt doen over jezelf komt ook elke keer minder en minder oprecht over (ook al is het telkens gewoon de waarheid en de feiten). Ik kan ook gewoon niet goed mijn aandacht spreiden, ik focus mij liever op 1 ding/persoon per keer. Maar dat is mijn keuze en wat voor mij werkt, ik zou het wel gesnapt hebben moesten mijn dates toen gezegd hebben ja ik heb nog dates (/gehad) momenteel.
Die first dates waren trouwens: Iets gaan drinken (2e date iets gaan eten), iets gaan drinken (2e date naar een concert en iets gaan drinken), gaan wandelen met de hondjes, (2e date gezelschapspelletjes in een koffiebar), naar een game-café (2e date cinema en iets gaan drinken). Ik doe liever wel iets waar ge gewoon kunt babbelen, niet direct cinema want dat vind ik een beetje awkward om zo eerst 2uur naast nen quasi onbekende te gaan zitten, is niet goed voor de zenuwen in mijn geval![]()
Goh, als je via tinder ofzo elkaar leert kennen snap ik het wel.
In mijn geval ging het via een (betalend) speeddating event. De gemiddelde 'send nudes' kerel gaat niet betalen om dan 2u te gaan babbelen met vrouwen wetende dat hij enkel haar contactgegevens krijgt als zij ook voldoende onder de indruk was

En met die 7min heb je wel al een idee van de 'vibe' van die andere, dus lijkt het me niet onlogisch om naar de eerste date te springen.

.
Ik had dus al eerder afgesproken met die ander maar moeten uitstellen wegens ziekte. Op woensdag aan de telefoon zei mijn ex: "Oh, trouwens, ik kan vrijdag om 18u in Oudenaarde zijn om samen iets te gaan eten. Deal?" Dus ik heb ja gezegd en de zaterdagochtend NOG eens de date met nr1 afzeggen vond ik ook niet netjes. En die zondag stond mijn ex al terug aan mijn deur hoor, vrolijk genoeg!
Met geen van beide was er op voorhand romantisch gestuurd of gebeld geweest, gewoon wel heel nieuwsgierig of het irl ook zou klikken. Bij de ene dus wel, bij de andere niet.
had het ALWEER beter niet gezegd en hier alles publiek te gooien. bye

Toch niet onder hetzelfde dak als de (schoon)ouders. Dus het is maar wat je kleingeestig wilt noemen.