Het grote BeyondGaming Dating topic

KnightOfCydonia, spiderman en anderen...

Knightofcydonia, respect dat je het lef had een dame irl aan te spreken.

Maar voor de rest; zet vrouwen niet op een voetstuk, tijdens een eerste date/gesprek probeer gewoon wat plezier te maken niet te serieus worden en direct al aan een langdurige relatie denken. Als een vrouw niet beschikbaar is of geen interesse heeft, move on. Probeer je het alsnog te forceren dan doe je meer kwaad dan goed.
Wees minder "needy", ontspan jezelf, werk aan jezelf.
Zelfvertrouwen straal je uit en is aantrekkelijk.
Niemand is "te hoog" gegrepen; heb je je zaakjes op orde, ben je een beetje vlot en grappig dan kom je daar al een heel eind mee verder.

Met alle respect hoor, maar ik heb inderdaad de indruk dat sommige mensen hier het negativisme in mijn post wel serieus versterken door ze tot in de details te ontleden en meer op anderen te reageren dan op mij en krijg je een echokamer effect.

Woorden als "needy" herken ik mezelf nu ook weer niet in diezelfde mate in, toch niet meer of minder dan vele anderen op een datingapp, heb haar gevraagd om samen iets te gaan eten, heb dat wat onhandig aangepakt, ... dat kwam ook vanuit de ervaring dat ik die "collega" (ander departement) echt maar héél sporadisch zie, de vorige keer was maanden (!) geleden. Dan was of voelde het dus wél een beetje nu of later niet meer. Ik blijf er misschien ook niet eeuwig werken waar ik nu zit... zag me die eigenlijk ook niet gaan sturen via Teams ofzo.

Ik verwachtte niets meer dan een keertje leuk samen te gaan eten, kans om iemand waarvan ik dacht dat ze single was, iets beter te leren kennen, zonder een relatie te verwachten (dat is opnieuw een projectie van anderen op mij) maar heb een "foutje" (of twee) gemaakt door te bekennen dat ik dat liever per 2 had gedaan dan met collega's erbij, en foutief te denken dat ze single was omwille van een aantal zaken, my bad.
Dacht een "kansje" te hebben omdat ik inderdaad bij momenten toch één sterkte heb: gevoel voor humor in het moment, heb haar meer dan een aantal keer kunnen laten lachen denk/dacht ik dan.

Plus ik deins er ook niet voor terug om het positieve bij anderen te benoemen hoor. Maar gebruik hier het woordje knap, zelfs al is het in relatie tot zoiets als stem: en er vallen al snel woorden als "voetstuk" of uiterlijk/oppervlakkig... Ik snap die kritiek, maar nogmaals qua relativering: ik zou maar weinig vrouwen afkeuren qua uiterlijk alleen (zelf ook geen Ryan Gosling of George Clooney), ik neem gewoon sneller dat woordje knap in de mond? En zal al snel iemand interessant vinden en eens willen uithoren, zelfs al is er geen vervolg/klik.

Dat hard-to-get spelen, wat sommigen (hier of irl) als advies geven, ben ik eigenlijk niet. Al is er gerust ruimte voor een gezondere middenweg van inderdaad proberen niet meteen te veel druk te zetten.

Cynisme: working on it (dat heeft een professionele oorzaak atm).
Geduld: nooit niet m'n sterkte kant geweest & leek me hier niet echt de ruimte voor mocht ik dat wel toepassen.
Kan me wel inbeelden dat dat inderdaad een foute indruk geeft.

Waarom? Wat is de logica achter deze manier van denken?
Ge hebt het een poging gegeven, ze heeft dat niet negatief opgenomen. Enkel gezegd dat ze momenteel emotioneel niet beschikbaar OP DIT MOMENT is.
Waarom zoude dan verder geen leuke gesprekken kunnen hebben?

Ben het wel eens met uw post in grote lijnen, maar goed, ja, omdat ik enigszins open kaart gespeeld heb door, en ik zal me dan wel maar eens voorzichtiger uitdrukken: ik haar een interessantere vrouw vond dan gemiddeld, punt.

Daar kan je in principe nog leuke gesprekken mee hebben, maar ik ga me tijdens de eerste 5 à 10 minuten wat gegeneerd voelen. Ik wou me ergens nog verontschuldigen gisteren/vandaag, maar heb dat bewust niet gedaan, ook niet omdat zij zelf op een gegeven moment zei dat als ik het niet gevraagd zou hebben, ik er misschien spijt van zou hebben.
Had op dat moment ook niet overdacht wat ik in alle mogelijke scenario's zou zeggen hé, ik dacht gewoon: samen iets eten en we zien wel. Die gezellig collega's uitnodigen heeft me uit m'n lood geslagen :-P

Laatst bewerkt:
Ben het wel eens met uw post in grote lijnen, maar goed, ja, omdat ik enigszins open kaart gespeeld heb door, en ik zal me dan wel maar eens voorzichtiger uitdrukken: ik haar een interessantere vrouw vond dan gemiddeld, punt.
Daar is op zich nix mis mee eh. Ge hebt haar mee uitgevraagd, het is op niets uitgelopen, no harm done.
Daar kan je in principe nog leuke gesprekken mee hebben, maar ik ga me tijdens de eerste 5 à 10 minuten wat gegeneerd voelen.
Heb die leuke gesprekken dan? het is toch niet omdat er geen date van gekomen is, dat ze plots een minder interessante persoon wordt toch?
Voor hetzelfde geld is die over een maand wel emotionally available.

Dat bedoelde ik met bruggen verbranden.
Zoals ge het hier soms neerpent, is dat precies soms alles of niets.

Terwijl als ge nu gewoon uw spontane zelf blijft, deze situatie van u af shrugged en gwn verder werkt aan die binding leggen met die persoon zonder oogmerk daar een relatie uit te willen puren, ge op middellange termijn mss wel prijs hebt.

Ik merk dat hier wel bij meerdere posters. Die drang om te willen daten met oogmerk om een lief te scoren.
Werkt alleen maar averechts tbh.

Wees gwn uzelf, maak persoonlijke connecties met personen zonder daar direct verwachtingen op te leggen en go with the flow.
- Minder blauwtjes
- ge houdt er vrienden aan over
- Emotionally satisfied omdat persoonlijke connecties maken nu eenmaal goed is voor uw zelfbeeld
- en ge schrikt geen potentiele partners af door evt needy gepercipieerd te worden

Een lief, dat vind je zonder te zoeken.

Met alle respect hoor, maar ik heb inderdaad de indruk dat sommige mensen hier het negativisme in mijn post wel serieus versterken door ze tot in de details te ontleden en meer op anderen te reageren dan op mij en krijg je een echokamer effect.
Daar kan ik u wel in volgen. Uiteindelijk, waar komt het op neer: Je hebt een collega uitgevraagd (chapeau!), een blauwtje opgelopen (jammer).

Heel dat regeltjes volgen en zo: Op den duur ben je meer bezig met uzelf in een keurslijf te steken om toch maar iemand te strikken in plaats van gewoon uzelf te zijn. En op den duur breek je uit dat keurslijf want je kan daar niet eeuwig in zitten en blijk je dan toch niet te matchen. Wees gewoon uzelf. Eventueel met wat scherpe kantjes eraf en hier en daar wat aan bepaalde patronen proberen te werken. De partner die bij u past zal u nemen zoals je bent.

Daar is op zich nix mis mee eh. Ge hebt haar mee uitgevraagd, het is op niets uitgelopen, no harm done.

Heb die leuke gesprekken dan? het is toch niet omdat er geen date van gekomen is, dat ze plots een minder interessante persoon wordt toch?
Voor hetzelfde geld is die over een maand wel emotionally available.

Dat bedoelde ik met bruggen verbranden.
Zoals ge het hier soms neerpent, is dat precies soms alles of niets.

Terwijl als ge nu gewoon uw spontane zelf blijft, deze situatie van u af shrugged en gwn verder werkt aan die binding leggen met die persoon zonder oogmerk daar een relatie uit te willen puren, ge op middellange termijn mss wel prijs hebt.

Ik merk dat hier wel bij meerdere posters. Die drang om te willen daten met oogmerk om een lief te scoren.
Werkt alleen maar averechts tbh.

Wees gwn uzelf, maak persoonlijke connecties met personen zonder daar direct verwachtingen op te leggen en go with the flow.
- Minder blauwtjes
- ge houdt er vrienden aan over
- Emotionally satisfied omdat persoonlijke connecties maken nu eenmaal goed is voor uw zelfbeeld
- en ge schrikt geen potentiele partners af door evt needy gepercipieerd te worden

Snap ik. Maar dat is wat ik bedoelde met:

Stel je bent single, en je komt een interessante vrouw tegen, je voelt altijd die "drang" om misschien dat vierkantje ook in het "perfecte" cirkeltje van vriendin te willen aftoetsen. Foute mindset ergens, snap volkomen dat het intelligenter is om te checken of je eerst vrienden kan zijn, dan later... maar wat met mensen die je soms maar vluchtig ontmoet?

Ben uiteindelijk ook wel wie ik ben, ik zou er absoluut geen probleem mee hebben om daar nog leuke gesprekken mee te voeren. Ik ben ook nog wel eens iets gaan drinken met iemand waarmee ik ooit op date ben geweest, maar waarmee het duidelijk was/is dat een relatie er daar niet in zat. Maar inderdaad, had daar soms iets liever vrienden aan over gehouden dan in de praktijk gebeurd is, maar goed vriendschap moet ook langs twee kanten komen. Heb ook al eens een meisje/vrouw afgewezen hoor.

Ik zou mezelf "achterbaks" (te groot woord, maar wat is de kleinere versie (?)) als ik daar nu nog interessante gespreken mee ga hopen in de hoop dat ze op termijn X wel emotioneel beschikbaar is, dat kan/mag niet de bedoeling zijn denk ik dan, mensen die mij kennen weten dat ik zelden verborgen motieven heb. Behalve tijdens bepaalde bordspellen met hidden traitor roles ofzo. 😅
Misschien dat het voor andere mensen wel werkt om zo te handelen, denk dat ik dat gewoonweg niet kan... zal iemand moeten tegenkomen met een minimum aan interesse en daar dan op voortbouwen, met niet te veel druk.
Zoals mijn vorige relaties overigens denk ik dan...

Dat is effectief wel zo. Want mannen voelen zich vaak alsof het zoooo veel moeilijker is voor hen in de dating-wereld. En dat is inzekere zin wel effectief zo. Maar ik ken ook genoeg 'begeerlijke' vrouwen die voorbestemd zijn om nooit succes te hebben omdat ze zo desperate zijn om prijs te hebben. Die verliezen alle perspectief in wat van belang is om een klik te krijgen en om iets stabiel op te bouwen en blijven maar in cirkeltjes gaan. Het is ook moeilijk om deftig iemand te vinden als je bereid bent om jezelf te verliezen op een vingerknip.

Er is hier al genoeg gezegd waar je iets mee kan, dus ik ga alles niet tot in den treure herhalen, maar ik zie toch weer enkele puntjes waar ik op wil reageren. Ik denk ook dat je sommige punten iets te letterlijk of iets te binair opneemt.

foutief te denken dat ze single was omwille van een aantal zaken, my bad.
Nee, niet 'your bad'. Je hebt geen fout gemaakt. Het is perfect normaal om zo'n zaken af te toetsen, en zolang je dat respectvol doet (wat jij hebt gedaan) is er helemaal niets mis met iemand op date vragen of eens horen of die single is.

Dacht een "kansje" te hebben omdat ik inderdaad bij momenten toch één sterkte heb:
Dat vind ik dan wel weer nogal veel zelfkritiek. Je hebt toch wel een redelijk aantal matches en dates, je hebt al relaties gehad, ... Ik ken je niet, maar ik ben er vrij zeker van dat je wel meer sterktes hebt. Het is dan kwestie van iemand te vinden waar jouw sterktes bij passen, en da's een heel deel van het datingspelletje. Don't put yourself down. Dat zeg ik nu niet enkel op basis van deze post, maar ik heb dat hier nog al gelezen. Dat hoort weer bij dat cynisme, of toch deels. Je mag gerust wat meer vertrouwen hebben in jezelf.

k snap die kritiek, maar nogmaals qua relativering: ik zou maar weinig vrouwen afkeuren qua uiterlijk alleen (zelf ook geen Ryan Gosling of George Clooney), ik neem gewoon sneller dat woordje knap in de mond? En zal al snel iemand interessant vinden en eens willen uithoren, zelfs al is er geen vervolg/klik.
Mensen bedoelen met 'vrouwen op een voetstuk plaatsen' niet dat je zwicht vanaf dat je een knappe vrouw ziet. Of enfin, dat bedoel ik toch niet. Wel dat je, vanaf het moment dat een vrouw bepaalde puntjes aanvinkt, je in een soort kramp schiet, met alle gevolgen vandien. Alsof jij je gelukkig moet prijzen dat ze met je praat of zelfs aandacht geeft, alsof je snel moet handelen vooraleer ze doorhebben dat ze 'under their league' zitten, alsof het alles of niks is. Alsof elke zin die je zegt en elke handeling die je doet door die vrouw helemaal geanalyseerd gaat worden.

Dat hard-to-get spelen, wat sommigen (hier of irl) als advies geven, ben ik eigenlijk niet. Al is er gerust ruimte voor een gezondere middenweg van inderdaad proberen niet meteen te veel druk te zetten.
Moet je niet doen. Hard to get spelen is iets wat bepaalde mensen aantrekt (en sommige mensen genieten van dat soort aantrekking-afstoten spelletje) maar dat is heus geen universeel gegeven dat je dat moet doen. Wat mensen bedoelen is dat je niet te snel moet overgaan in een soort van crisismodus waarbij elk woord geanalyseerd wordt, waarbij elke zin wordt gepland. Wees eens spontaan (natuurlijk veel gemakkelijker gezegd dan gedaan), ik denk dat mensen dat bedoelen.

Wat wel klopt is dat vrouwen (en mensen) het merken wanneer iemand wanhopig/stressy/... is, en dat stoot vaak nogal af. Maar het alternatief daarvoor is gewoon wat losser zijn, niet dat je dan hard to get moet beginnen spelen.

Ik zou mezelf "achterbaks" (te groot woord, maar wat is de kleinere versie (?)) als ik daar nu nog interessante gespreken mee ga hopen in de hoop dat ze op termijn X wel emotioneel beschikbaar is, dat kan/mag niet de bedoeling zijn denk ik dan, mensen die mij kennen weten dat ik zelden verborgen motieven heb.
Maar denk je nu niet veel te hard in 1 of 0? Jij vindt haar leuk. Zij vindt jou leuk. Jij hebt op dit moment romantische interesse, zij (schijnbaar) niet. Of nog niet misschien. Dat wil niet zeggen dat je niet meer met haar mag praten. Als je alletwee goed met elkaar kan omgaan dan kan je dat toch gewoon blijven doen? Als jij daar geen druk op zet of met stalkerige zooi afkomt dan is daar toch niks achterbaks aan? Hoeveel geweldige relaties zijn zo niet begonnen trouwens, waarbij 1 partij aanvankelijk niks interesse had en dat dan gaandeweg is gegroeid? Als iedereen bij de allereerste afwijzing zou denken 'okay, nu praat ik er niet meer mee' zouden een paar van de mooiste koppels die ik ken nooit bestaan hebben.

Ik bedoel niet dat je met een boombox onder haar raam moet gaan staan, maar met gewoon vriendelijk blijven en contact houden is helemaal niks mis. Je moet dat niet doen als je niet wilt, natuurlijk. Maar het is niet alsof je haar ten huwelijk hebt gevraagd of betrapt bent met je gsm camera onder haar rok of weet ik veel. Er is niks gebeurd. Je hebt gepolst, zij heeft antwoord gegeven. Niks mis mee. No hard feelings. Als je nu gewoon verder gaat is daar niks achterbaks aan zolang je ze tijd en ruimte geeft en je niet opdringt. En zolang je kan leven met het feit dat het misschien nooit iets zal worden van haar kant.

Waarom zou het moeilijker zijn voor mannen dan voor vrouwen?
Het is niet omdat de zee aan vissen zoveel groter is voor vrouwen bij online dating dat er daarom vissen tussen zitten die we WILLEN vangen. 😬

Ik zou mezelf "achterbaks" (te groot woord, maar wat is de kleinere versie (?)) als ik daar nu nog interessante gespreken mee ga hopen in de hoop dat ze op termijn X wel emotioneel beschikbaar is, dat kan/mag niet de bedoeling zijn denk ik dan, mensen die mij kennen weten dat ik zelden verborgen motieven heb. Behalve tijdens bepaalde bordspellen met hidden traitor roles ofzo. 😅
Misschien dat het voor andere mensen wel werkt om zo te handelen, denk dat ik dat gewoonweg niet kan... zal iemand moeten tegenkomen met een minimum aan interesse en daar dan op voortbouwen, met niet te veel druk.
Zoals mijn vorige relaties overigens denk ik dan...
Er is toch niets mis met contact houden met iemand omdat dit gewoon een leuk persoon is/lijkt/blijkt. Dat er eventueel mssn ooit iets extras kan groeien is toch gewoon een leuke plus. Hopen is toch niet verkeerd?

Het is niet omdat de zee aan vissen zoveel groter is voor vrouwen bij online dating dat er daarom vissen tussen zitten die we WILLEN vangen. 😬
We moeten daar niet flauw over doen. Zoals je zelf aangeeft vis je in een grotere vijver per definitie. Maakt niet uit dat jij zo kieskeurig bent, jij hebt überhaupt de luxe om zo kieskeurig te zijn.

Ik ben een aanhanger van het feit dat je ook als man alles grotendeels zelf in handen hebt. Echter, een hopeloze vrouw vindt doorgaans nog heel snel een avondje troost en bevestiging, al is het maar oppervlakkig. Een hopeloze man vindt doorgaans bevestiging van het feit dat hij hopeloos is. Dat is wel degelijk de realiteit. Dus ik snap wel dat sommige mannen daar gek van worden.

Jij hebt moeite om de juiste te vinden, die mensen waar ik het over heb hebben moeite om iemand te vinden.

We moeten daar niet flauw over doen. Zoals je zelf aangeeft vis je in een grotere vijver per definitie. Maakt niet uit dat jij zo kieskeurig bent, jij hebt überhaupt de luxe om zo kieskeurig te zijn.

Ik ben een aanhanger van het feit dat je ook als man alles grotendeels zelf in handen hebt. Echter, een hopeloze vrouw vindt doorgaans nog heel snel een avondje troost en bevestiging, al is het maar oppervlakkig. Een hopeloze man vindt doorgaans bevestiging van het feit dat hij hopeloos is. Dat is wel degelijk de realiteit. Dus ik snap wel dat sommige mannen daar gek van worden.

Jij hebt moeite om de juiste te vinden, die mensen waar ik het over heb hebben moeite om iemand te vinden.
Hoe ik het zie: 100 profielen wegswipen omdat ze 1) de moeite niet nemen om ook maar iets over zichzelf te zeggen 2) enkel uit zijn op seks of 3) oersaai zijn "als je iets wil weten, moet je het maar vragen"
Is alles behalve bemoedigend, egostrelend of wat dan ook. Dan denk je na verloop van tijd dat alle mannen zo zijn. En zit je evengoed thuis alleen in de zetel, ontmoedigd door het online daten.

En wat heb je aan de wetenschap dat als je van bil wil gaan, dat makkelijk kan... Als dat je geen hol interesseert?

Hoe ik het zie: 100 profielen wegswipen omdat ze 1) de moeite niet nemen om ook maar iets over zichzelf te zeggen 2) enkel uit zijn op seks of 3) oersaai zijn "als je iets wil weten, moet je het maar vragen"
Is alles behalve bemoedigend, egostrelend of wat dan ook. Dan denk je na verloop van tijd dat alle mannen zo zijn. En zit je evengoed thuis alleen in de zetel, ontmoedigd door het online daten.

En wat heb je aan de wetenschap dat als je van bil wil gaan, dat makkelijk kan... Als dat je geen hol interesseert?
Dan heb je imo even niet de juiste mindset om verder online te daten.
Neem een pauze?
Er zitten zowel bij de mannen als bij de vrouwen mensen met goeie bedoelingen.

Zonder te willen veralgemenen en ook geen ervaring te hebben met de andere kant, het lijkt mij ergens toch iets minder erg om veel likes / matches / berichten te krijgen zelf al is het van mensen waar je geen interesse in hebt dan (bijna) geen aandacht te ontvangen.
Qua zelfvertrouwen bv.

Maar het eindresultaat en het demotiverend effect ervan kan hetzelfde zijn natuurlijk idd.

Het systeem van OkCupid met de mogelijkheden tot invullen van honderden vragen en in een oogopslag te zien hoeveel een ander op dezelfde golflengte zit vind ik wel een leuk systeem. Maar ook daar moeten de mensen het invullen natuurlijk.

Dan heb je imo even niet de juiste mindset om verder online te daten.
Neem een pauze?
Er zitten zowel bij de mannen als bij de vrouwen mensen met goeie bedoelingen.
Dat doe ik ook hoor. 😉
Ik hou het +- 2 weken vol, dan deïnstalleer ik den boel en een paar maand later probeer ik het nog eens.

Ik zou mezelf "achterbaks" (te groot woord, maar wat is de kleinere versie (?)) als ik daar nu nog interessante gespreken mee ga hopen in de hoop dat ze op termijn X wel emotioneel beschikbaar is, dat kan/mag niet de bedoeling zijn denk ik dan, mensen die mij kennen weten dat ik zelden verborgen motieven heb.

Ik begrijp ergens wel wat je bedoelt.

Maar eigenlijk gaat het erom dat je best gewoon doet zoals ervoor.
Of je gedragen zoals je zou doen moest je al een vriendin hebben.
Gewoon een leuk contact met iemand van het andere geslacht.

De uitzondering daarvoor voor mij is er als al hevige verliefdheid in het spel zou zijn.
Dan neem je best (even) afstand.
Maar in die fase zit je niet begrijp ik.

"ah, maar het is misschien gezelliger: als we nog wat collega's meevragen?"
- "ja zou leuk zijn, heb hier al wat co's mee gevraagd'

Tijdens de lunch: talk, smile, talk, smile, ....

Dan wat berichtje uitwisselen over muziek of zo.

Beetje later:

- "ik heb hier een extra ticket voor X, zin om mee te gaan?, het is op datum in plaats"

2 mogelijkheden:

1) "super, merci" >> spreek verder af

2) "Ah shit, dan kan ik niet" >> antwoord genre "is niks dan vraag ik 't wel aan maat x, als je anders zin heb om <insert periode> 's iets te gaan eten. Ik weet nog een mega lekkere <type Resto dat ze leuk vindt>. Zal je dan alles vertellen over het optreden van groep X + smiley of some kind".

Dan zijn er 3 mogelijkheden

1) "Leuk dat zie ik wel zitten" >> spreek verder af

2) Stilte >> doe niks

3) "goh daar moet ik over nadenken of iets anders ontwijkends" >> antwoord "is goed, laat maar weten als je er 's zin in hebt. Ik hoor het dat wel."

Je moet ze verliefd laten worden op jou en niet meteen zelf halsoverkop als een puppy achter haar aan lopen. 'T is echt geen rocket science hoor.

Jij bent misschien zo kieskeurig dat je geschikte kandidaten onbewust opzijzet? Je verwacht ook redelijk veel van een profiel op een medium dat vooral bestaat voor losse contacten? Weinig mensen kunnen een deftig profiel opstellen. Ikzelf zou ook 0,0% moeite steken in mijn profiel. Zeker aanvankelijk. Ik zou gewoon 5 foto's van mij daar op zetten. Eentje tijdens het sporten, eentje met wat vrienden, eentje met wat familie en twee op vakantie ofzo en bio compleet leeg. Weinig mensen hebben zin om veel over zichzelf te zeggen of veel na te denken over zichzelf. Als je wat ouder bent zal het al helemaal een ramp zijn, want ik kan gerust voorstellen dat mensen van 40-50 helemaal geen kaas hebben gegeten vanzichzelf online voor te stellen.

Misschien waren er een paar super fijne mannen met een kloteprofiel waar je op bent afgeknapt.

En toch is het fijner om 100 matches te hebben en iedereen weg te schoppen dan om 0 likes te hebben en jezelf nog waardeloze voelen dan ervoor. Ik stel het nu erg cru voor, maar die situaties bestaan wel degelijk.

Een partner vinden is extreem moeilijk als je geen compromissen wilt maken en zelfs dan... Er is een reden waarom scheidingen zo vaak voor komen. Maar als jij zoekt op een plek die helemaal jouw ding niet is, dan heb je sowieso minder kans op succes denk ik. Los daarvan heb je het dus wel gemakkelijker, individuele malchance ten spijt. :unsure:

Je moet ze verliefd laten worden op jou en niet meteen zelf halsoverkop als een puppy achter haar aan lopen. 'T is echt geen rocket science hoor.

Ja, dat scenario lijkt dus van iemand die overduidelijk meer ervaring/verbeelding/etc. heeft. Dat gaat niet meer werken hé.
Plus dat is ook een utopisch scenario, laten we wel wezen: kan even goed zeggen: "neen, geen interesse" en dat is iemands volste recht.

die wou waarschijnlijk een vrouwelijke collega meebrengen voor de lunch, eentje die al efkes single is maar jou volledig ziet zitten, KnightOfC.

Jij bent misschien zo kieskeurig dat je geschikte kandidaten onbewust opzijzet?
Zonder de minste twijfel!
Je verwacht ook redelijk veel van een profiel op een medium dat vooral bestaat voor losse contacten? Weinig mensen kunnen een deftig profiel opstellen. Ikzelf zou ook 0,0% moeite steken in mijn profiel.
Prima, maar dan moet je niet verwachten dat je matches zal krijgen die geïnteresseerd zijn in jou als persoon. En op een DATINGsite verwacht ik idd meer dan enkel ONS te vinden, ja.
Zeker aanvankelijk. Ik zou gewoon 5 foto's van mij daar op zetten. Eentje tijdens het sporten, eentje met wat vrienden, eentje met wat familie en twee op vakantie ofzo en bio compleet leeg. Weinig mensen hebben zin om veel over zichzelf te zeggen of veel na te denken over zichzelf. Als je wat ouder bent zal het al helemaal een ramp zijn, want ik kan gerust voorstellen dat mensen van 40-50 helemaal geen kaas hebben gegeten vanzichzelf online voor te stellen.
Want veertigplussers zijn complete digitale analfabeten? 🙈
Misschien waren er een paar super fijne mannen met een kloteprofiel waar je op bent afgeknapt.
Zonder twijfel. Maar ik knap altijd af op mannen die geen gevatheid/humor/spontaniteit hebben. Digitaal en IRL.
En toch is het fijner om 100 matches te hebben en iedereen weg te schoppen dan om 0 likes te hebben en jezelf nog waardeloze voelen dan ervoor. Ik stel het nu erg cru voor, maar die situaties bestaan wel degelijk.
Ik ben het met je eens hoor! Die situatie is het meest kutte scenario dat je voor kan hebben! Maar wel matches hebben is daarom niet "goed". Wel "beter". Ik schat dat 50% (dankzij mijn regio) uitsluitend Franstalig is van mijn likes. Die hebben dus absoluut niets gelezen van mijn profiel. Die denken gewoon "I would do her if I could (maar dan in het Frans)" en meer niet. De overige 48% heeft niets ingevuld of is enkel uit op seks (een duidelijkheid op een profiel die ik zeker kan appreciëren, liever zo dan vrouwen voor de zot houden). Schiet er 2% over waarvan je denkt "hier kan wel een interessant iemand achter zitten". Maar dan heb je dus al 98 keer 2zuchtend en met de ogen rollend weggeswipet.
Een partner vinden is extreem moeilijk als je geen compromissen wilt maken en zelfs dan...
Waar lees je dat ik geen compromissen wil maken? Een partner vinden is extreem moeilijk. Punt.
Er is een reden waarom scheidingen zo vaak voor komen. Maar als jij zoekt op een plek die helemaal jouw ding niet is, dan heb je sowieso minder kans op succes denk ik. Los daarvan heb je het dus wel gemakkelijker, individuele malchance ten spijt. :unsure:
Het is absoluut niet mijn favoriete medium maar wèl een manier om singles gecentraliseerd te vinden in je eigen regio.

Terug
Bovenaan