Het grote BeyondGaming Dating topic

Tinder match gewoon direct gevraagd om iets te gaan drinken ipv eerst wat heen en weer te sturen. Het interesseert mij écht niet om 10 dagen heen en weer te sturen over 'hoe de dag was en welke kleur onderbroek' en what not...? Om dan in het echt misschien totaal geen klik te hebben. Had haar meegegeven dat ik nog een event had 2 weken later en dat ze gerust mee kon gaan als ze mij niet beu was na die eerste keer.

Allemaal goed verlopen en nu volgende week vrijdag hebben we dat event dus ingepland. Verder houden we eigenlijk niet zoveel contact, ben er nog niet goed uit of dat een teken is van desinteresse (ook van mijn kant) of gewoon het was loslaten van de regels der kunst.

Alleszins benieuwd om haar vrijdag nog eens te zien, want wat weet je na 1 keer natuurlijk... :smile:

Op 100 dates zijn er dan slechts 2 die overblijven als geschikt? Nuja, we filteren wel al vooraleer we op date gaan want meestal kiezen we die dates wel bewust uit. Dus 100 dates valt wel te relativeren. Eigenlijk is die 2% dan wel nog veel. Want we komen toch veel mensen tegen. 't Is te zeggen, ik nu niet maar als je iet of wat van leven hebt slaag je er wel snel in om dat aantal tegen te komen. Ik stel het nu voor dat je in een ruimte met 100 random personen 2 personen tegen kan komen waar je van kan zeggen dat die bij jou past. Stukje kort door de bocht want da's het allerbeste ratio maar de andere optie is 100 concrete dates waarbij er slechts 2 een match zouden zijn. De waarheid ligt dan toch dichter bij die ruimte aangezien je sowieso al selecteert op de info die op dat moment voorhanden is.

Als ik zou denken dat er 100 concrete dates nodig zijn, nja, dan wordt het precies wel redelijk hopeloos.

OkCupid vind ik wel een heel leuke site maar is quasi ongeschikt voor ons Belgenlandje hoewel het ergens de realiteit benadert. Het zoekt immers op basis van meestal relevante vragen naar matches, dingen waarover je ook zou kunnen praten in real life.
Ik heb nu wel de indruk dat ze ook meegaan met de swipecultuur al blijven er wel betere profielen zichtbaar.
Nee, het ging over 100 matches. Waarvan meer dan de helft probably al op alles/iedereen swipet, bijvoorbeeld. Dan nog een boel die erop zitten om te zeveren, enkel seks willen of dan idd Franstalig is zoals in 't geval van Mulan. En dan blijven er dus 2 gasten over waarvan je zegt "allez ja, daar kan ik wel een deftig gesprek mee hebben." Dan zitten we nog niet eens aan bij elkaar passen of een beetje dezelfde visie hebben op dingen of zelfs maar overeen komen of een klik hebben.

En dan ging het er dus over van "maar amai, ge schrijft 98% al af! Ben je dan eigenlijk écht wel op zoek?", alsof het ging over "oei nee da's een blonde die moet ik niet hebben."

Nee, het ging over 100 matches. Waarvan meer dan de helft probably al op alles/iedereen swipet, bijvoorbeeld. Dan nog een boel die erop zitten om te zeveren, enkel seks willen of dan idd Franstalig is zoals in 't geval van Mulan. En dan blijven er dus 2 gasten over waarvan je zegt "allez ja, daar kan ik wel een deftig gesprek mee hebben." Dan zitten we nog niet eens aan bij elkaar passen of een beetje dezelfde visie hebben op dingen of zelfs maar overeen komen of een klik hebben.

En dan ging het er dus over van "maar amai, ge schrijft 98% al af! Ben je dan eigenlijk écht wel op zoek?", alsof het ging over "oei nee da's een blonde die moet ik niet hebben."
Als ik dit lees vraag ik me af of ik niet beter kluizenaar word. Dan heeft niemand last van mij, lolz
Zoals ik het verwoorde leek het nog iet of wat mogelijk.

Als ik dit lees vraag ik me af of ik niet beter kluizenaar word. Dan heeft niemand last van mij, lolz
Zoals ik het verwoorde leek het nog iet of wat mogelijk.
Het hangt er ook vanaf waar uw eisen liggen hé. Als 20-jarige ging ik bij manier van spreken content zijn met iedereen die iet of wat in mijn stijl lag terwijl mijn normen nu toch een pak hoger liggen. Ook al omdat ik mijzelf veel beter ken. Als 20-jarige ben je daar flexibeler in en is uw karakter nog kneedbaarder, dan kneed je dat tot iets wat bij mekaar past. Nu, als 39-jarige valt er nog altijd te kneden, alleen zijn de dingen waaraan ik wil kneden wel een stuk beperkter.

Geen rocket science staat niet gelijk aan easy peasy inzake uitvoering.

Anders ging het in dit topic niet over problematieken die anderen dan jou wèl ondervinden. Je projecteert jouw eigen situatie op die van anderen die, hoewel geen rocket science, er (bijzonder) weinig kaas van hebben gegeten.
Dat jij dit wel 'perfect' kan en daardoor meer successen boekt maakt anderen mogelijks wel jaloers in zekere zin. Zelfs slechter, zorgt ervoor dat ze het vertrouwen in zichzelf helemaal kwijtraken net doordat men vergelijkt. Vergelijk het met de prachtige lichamen op Instagram en de gevolgen op anderen die minder 'perfect' zijn.

Anderen interpreteren het dan als 'Ik ben te dom want zelfs dat kan ik niet'.

Ik veronderstel dat het goedbedoeld is maar je creëert vaker 't omgekeerde effect denk ik. Je wilt iemand van A naar Z sturen zonder de nodige tussenstappen. Dat werkt niet. Z is mogelijks het streefdoel maar vooraleer je daar geraakt dien je wel de tussenliggende letters op de één of andere wijze benaderd te hebben. Of zie het als een brug. Je hebt de ene oever en de andere. Daartussen moet je brugdelen plaatsen om naar die andere oever te geraken.

Als je zegt dat het tussen onze oren zou zitten. Dan zou ik ermee eens zijn want we maken het onszelf wel degelijk veel moeilijker dan nodig is. Deels 't aard van 't beestje, deels situaties (voornamelijk uit 't verleden) die het (een stuk) moeilijker maken. Daar moet aan gewerkt worden maar zelfs al geraakt dat iet of wat opgelost, dan nog kan je niet verwachten we plots aan de Z zitten of dat we de overzijde al bereikt hebben.
Het is net iets te moeilijk om af te doen als rocket science, tenzij je het als losstaand concept bekijkt maar dat is het niet. Het zijn verschillende concepten die elkaar + en/of - beïnvloeden. Katalysatoren die effecten versterken of net veel zwakker maken dan nodig.

Wat voor de één geen rocket science is, is dat wel voor de ander. Iemand die goed is in talen, schijnt minder goed te zijn op mathematisch vlak en omgekeerd. Je kan niet verlangen van die talenknobbel dat hij de beste boekhouder uit de streek wordt.

Ik had vroeger 3 interesses die wel heel breed gingen maar ik doe mezelf enorm oneer aan door van mezelf te eisen dat ik nu wel over 'alles' kan meepraten. Friends is zo'n voorbeeld dat ik soms aanhaal. Was/is heel populair maar ik heb daar quasi nooit naar gekeken. Dus op dat vlak ben ik al een buitenbeentje. Ik ben bijzonder hard voor mezelf maar eigenlijk is dat onmenselijk. Want op die manier ontneem ik mezelf vele kansen.

Je zet die analyses niet on-hold, zeker niet als ze inherent zijn aan jouw bestaan. Je kan hooguit een manier vinden om ermee om te gaan in situaties waarin die analyses niet handig zijn. Maar zelfs dan zal jouw 'script' niet zo vlot verlopen als je het hierboven schetst.
Windows <> Linux <> Mac
Er zijn zaken waardoor je ze met elkaar kan laten communiceren maar vaak zijn die oplossingen niet optimaal vermoed ik. Compatibiliteit. Interoperabiliteit.

Soit. Ik zou blijven typen dus ik moet wel eens afronden.
Het is zeker niet mijn bedoeling om anderen neer te halen. Ook ik heb regelmatig blauwtjes opgelopen en de nodige relationele drama's gekend. Dat is deel van het leven en ik kan zeker begrijpen dat het in de dating jungle best wel frustrerend kan zijn.

Wat ik wel wil meegeven is dat in liefde niet alles zwart/wit is. Als ik het verhaal van @KnightOfCydonia las dan ervaarde ik daar een zeer arbritraire gedachtengang in. Mijn raad is dan om een meer genuanceerde houding aan te nemen als je iemand wilt leren kennen. Door meteen assumpties te maken kan je de nuance missen en blaas je mogelijk iets op waar nog potentieel in zat. De kunst is om je te focussen op het moment zelf en niet meteen een heel toekomstbeeld in te beelden. Live the moment en geniet van mekaar te ontdekken. Ik denk dat het voor velen zeer overweldigend overkomt als iemand die je net hebt leren kennen je op een voetstuk plaatst.

@KnightOfCydonia ”Long story short: als die vriend echt bestaat: toch triest dat er mannen zijn in deze wereld die dermate veel "geluk" in de liefde hebben dat ze zo iemand "on hold" kunnen plaatsen en niet beseffen wie ze "hebben", ...”

It does not matter how perfect she seems, she is someone’s pain in the ass. Hetzelfde gaat voor mannen enzo ook op.

Wel, ja, de zaken kwamen achteraf beschouwd ook die donderdag allemaal samen:
professionele shit omwille van een collega die cruciale werkgerelateerde informatie niet deelt (wél m'n huidige job), professionele/privé shit omwille van mezelf omdat ik een mooie kans ben misgelopen door tijdens verlof/drukke terugkeer op het werk (letterlijk 1 week) een belangrijke mail gemist heb met een andere opportuniteit (niet gerelateerd met m'n huidige job).

Dan dat blauwtje, we zullen het zo maar noemen, ... eigenlijk wel het minste van m'n zorgen, alles beschouwd. Die dag was het zoiets van: shit, ook dat nog: over-analysis-mode engaged.
Maar zoals ik hier eerder al schreef: ik weet dat iedereen z'n gebreken heeft, maar een vrouw met een leuk klinkende stem, leuke reiservaringen, een goede smaak in muziek, ... leek me "perfect" voor eens een middagje mee te gaan eten of een concertje mee mee te pikken als ik al te ver nadacht. Meer moest dat echt niet zijn. Misschien is de gedachtegang dat je dat als single man enkel kan doen met een single vrouw, maar tja...

Dacht niet verder dan dat. Maar als iemand die kritisch is voor zichzelf, stel ik kritisch advies zoals dat van @RidderBauknecht en @ThomasMore zéker en vast op prijs, een andere manier van denken is wellicht ergens wel nodig, kan perfect zijn dat ik nog losser moet zijn...
Globaal beschouwd: weet ik dat ik soms te hard van stapel kan lopen... anderzijds, ik heb ook weer niet het geduld om maandenlang digitaal berichtjes uit te wisselen in de hoop dat daar dan wel eens een date van komt... Iemand die hier m'n posts leest merkt ook: bondig zijn is niet mijn talent.

Ben nu al bijna 3/4 maand (?) aan het sturen (intussen wel via WhatsApp) met een leuke van over de grens, maar waarvan ik dan denk: ja, gij zijt eigenlijk te jong naar m'n goesting (- 7-8 jaar) en verspillen we hier niet elkaars tijd als er na een maand geen date van komt? Bij haar denk ik nu toevallig van niet: want daarbij heb je ik soms gewoon m'n lach van de dag en die helpt tenminste zelf de luchtigheid in het gesprek te houden, dat alleen al iets waard, andere vrouwen... 't voelt soms alsof ge een pre-date-checklist aan het invullen zijt...

Het is zeker niet mijn bedoeling om anderen neer te halen. Ook ik heb regelmatig blauwtjes opgelopen en de nodige relationele drama's gekend. Dat is deel van het leven en ik kan zeker begrijpen dat het in de dating jungle best wel frustrerend kan zijn.

Wat ik wel wil meegeven is dat in liefde niet alles zwart/wit is. Als ik het verhaal van @KnightOfCydonia las dan ervaarde ik daar een zeer arbritraire gedachtengang in. Mijn raad is dan om een meer genuanceerde houding aan te nemen als je iemand wilt leren kennen. Door meteen assumpties te maken kan je de nuance missen en blaas je mogelijk iets op waar nog potentieel in zat. De kunst is om je te focussen op het moment zelf en niet meteen een heel toekomstbeeld in te beelden. Live the moment en geniet van mekaar te ontdekken. Ik denk dat het voor velen zeer overweldigend overkomt als iemand die je net hebt leren kennen je op een voetstuk plaatst.

Oh maar absoluut, als ik op de rewind knop kon duwen, had ik grotendeels hetzelfde gedaan: gevraagd iets samen te gaan eten, maar toen duidelijk werd dat ik niet duidelijk genoeg was naar haar: gewoon negeren, en het op z'n beloop laten, maar zie hoger: ik zat die dag al niet super in m'n denken (boos op mezelf) en heb voor het foute pad van radicale eerlijkheid gekozen en snap intussen volkomen ook hoe dat kan backfiren.

Jouw post(s) heb ik ook zeker nooit als neerhalend opgenomen, integendeel. Ik vind het net altijd leuk om andermans visies te horen, kunt daar altijd iets uit leren, ben zelden iemand die denkt het grote gelijk in pacht te hebben. Er was hooguit één écht negatieve (gewoon belachelijk korte) reactie die mij ergerden en misschien het nodeloze echo-effect.

@KnightOfCydonia @Spiderman en iedereen die zit te stressen: dit is objectief vaak gezien als één van de mooiste vrouwen ter wereld. En haar echtgenoot is welgeteld *40 dagen* op pensioen geweest voor hij terug aan het werk ging.

4FD1F524-E005-4D39-848F-6A4AFFED12C8.jpeg

Fundamenteel stel je je hier, en dan nog vooral als man kwetsbaar op hé. Dat is iets wat, sorry dat ik het zeg, in onze samenleving en door vrouwen niet altijd geapprecieerd wordt. Dat is geenszins bedoeld als kritiek op de dames hier, want die zijn zeer constructief. Het "verwijt" dat hier passeerde dat vrouwen te kieskeurig zijn... euhm, ik denk dat van wat ik van vrouwen gehoord heb, dat datingapps voor mannen en vrouwen elk een aparte soort issues hebben: één kant wilt graag meer matches om zichzelf te bewijzen in een gesprek, één kant wilt graag intelligente gesprekken die niet beginnen over 🍆 of :frikandel: en dan heb ik het niet over het eeuwige debat over de correcte naam daarvan...

Ik zag dit artikel passeren:

Ongezonde buikreflex bij het lezen van die titel? Haha, meent ge dat? (en voor de duidelijkheid, ik neem mezelf die reactie kwalijk hé)
De analyse van de overdenker in mij? Herkenbaar, mijn laatste ex was eigenlijk een zeer fragiel beestje, maar het moment dat ik de zwakte die momenteel schuilgaat in mezelf (dezelfde professionele shit als nu is me in april ook al eens overkomen) getoond heb was één van de breekpunten in onze relatie denk ik dan. Dus best nooit meer doen denk ik dan, ook al heb ik persoonlijk geen enkele behoefte een macho te zijn...

@KnightOfCydonia @Spiderman en iedereen die zit te stressen: dit is objectief vaak gezien als één van de mooiste vrouwen ter wereld. En haar echtgenoot is welgeteld *40 dagen* op pensioen geweest voor hij terug aan het werk ging.

Euhm, we gaan daar niet flauw over doen, dat is objectief ongetwijfeld een mooie vrouw, daar zullen wel alle mannen en vrouwen het over eens zijn. Zou nog kunnen mierenneuken en zeggen dat ze wel erg mager is en er knappere topmodellen zijn, maar dat is dan zo'n beetje als iemand met een modaal loon (met dan nog eens weinig tot geen interesse in wagens) die babbelt over welke sportwagen het tofste/beste is, volkomen zinloos.

Maar sowieso niet hetgeen wat ik zoek of zelfs maar zou willen, zonder de dame in kwestie te willen beledigen, ik zoek een normale stervelinge, geen topmodel. Ben zelf ook geen NFL-atleet en sowieso kansloos denk ik.

Ik ga hier omwille van privacy uiteraard geen foto van mijn ex'en posten, maar ik denk dat ik hier gewoon gepakt wordt op m'n woordkeuzes.
Ik vond mijn ex bijvoorbeeld enorm knap, 9/10 tot 10/10. Volgens m'n zus en schoonbroer was het eerder een 6 (à 7). Al had m'n zus een zekere bias in de andere richting t.o.v. m'n laatste ex. Want zij (ex) had m'n zus haar FB-friend-request geweigerd, drama... :LOL:

Ongezonde buikreflex bij het lezen van die titel? Haha, meent ge dat? (en voor de duidelijkheid, ik neem mezelf die reactie kwalijk hé)
De analyse van de overdenker in mij? Herkenbaar, mijn laatste ex was eigenlijk een zeer fragiel beestje, maar het moment dat ik de zwakte die momenteel schuilgaat in mezelf (dezelfde professionele shit als nu is me in april ook al eens overkomen) getoond heb was één van de breekpunten in onze relatie denk ik dan. Dus best nooit meer doen denk ik dan, ook al heb ik persoonlijk geen enkele behoefte een macho te zijn...
Macho of zwakkeling zijn uitersten he. Daartussen zit heel wat nuance. Ik denk dat vrouwen het net appreciëren als mannen zich kwetsbaar durven opstellen maar anderzijds wil je ook wel een partner waar je op kan rekenen. Iemand die continu de macho uithangt zal vervelen en iemand die altijd zwak overkomt evengoed. Het is ergens tussenin dat je de balans zal vinden.

Euhm, we gaan daar niet flauw over doen, dat is objectief ongetwijfeld een mooie vrouw, daar zullen wel alle mannen en vrouwen het over eens zijn. Zou nog kunnen mierenneuken en zeggen dat ze wel erg mager is en er knappere topmodellen zijn, maar dat is dan zo'n beetje als iemand met een modaal loon (met dan nog eens weinig tot geen interesse in wagens) die babbelt over welke sportwagen het tofste/beste is, volkomen zinloos.

Maar sowieso niet hetgeen wat ik zoek of zelfs maar zou willen, zonder de dame in kwestie te willen beledigen, ik zoek een normale stervelinge, geen topmodel. Ben zelf ook geen NFL-atleet en sowieso kansloos denk ik.

Ik ga hier omwille van privacy uiteraard geen foto van mijn ex'en posten, maar ik denk dat ik hier gewoon gepakt wordt op m'n woordkeuzes.
Ik vond mijn ex bijvoorbeeld enorm knap, 9/10 tot 10/10. Volgens m'n zus en schoonbroer was het eerder een 6 (à 7). Al had m'n zus een zekere bias in de andere richting t.o.v. m'n laatste ex. Want zij (ex) had m'n zus haar FB-friend-request geweigerd, drama... :LOL:
Dat was niet wat ik bedoelde - maar zegt wel veel dat dit je interpretatie was - ik bedoelde dat iedereen wel iemand’s ‘ugh, ge steekt tegen’ is. Omdat jij je afvroeg waarom iemand een - in jouw ogen - vrij perfect persoon niet direct zou vastleggen voor het leven. Maar dat je het opvat als en reageert met uiterlijk en als gepakt worden op woordkeuzes… dat is veelzeggend.

Dat was niet wat ik bedoelde - maar zegt wel veel dat dit je interpretatie was - ik bedoelde dat iedereen wel iemand’s ‘ugh, ge steekt tegen’ is. Omdat jij je afvroeg waarom iemand een - in jouw ogen - vrij perfect persoon niet direct zou vastleggen voor het leven. Maar dat je het opvat als en reageert met uiterlijk en als gepakt worden op woordkeuzes… dat is veelzeggend.

Ik pakte dat vooral zo op omdat dat ook @RidderBauknecht z'n kritiek een keertje was. Jij bent degene die (en dat is niet als een verwijt bedoeld) een topmodel in lingerie en een NFL-atleet als perfect vooropstelt, en wat zijn die hun voornaamste kenmerken: uiterlijke schoonheid, fysieke topprestaties (& daaruit voortvloeiend veel geld). Je kan moeilijk naar zo'n foto kijken en denken: oké, die zal ook wel intelligent zijn (dat weet je gewoonweg niet). Zo'n mensen (zij & Tom Brady) zijn ook "supermensen" en geen stervelingen. Die gast kan mij wellicht met een welgemikte bal KO gooien.

Ik zou wél durven denken dat een partner met zo'n topcarrière ergens een extra groot nadeel heeft: je zal net iets vaker alleen zijn omdat je partner bezig is met het werk. Koppels moeten natuurlijk ook voor zichzelf uitmaken hoeveel tijd ze samen moeten doorbrengen en hoeveel ze apart van elkaar kunnen zijn. Mijn moeder heeft vroeger zwaar afgezien toen mijn vader voor z'n werk in het verre buitenland (Azië) zat.
Persoonlijk denk ik dat ik een partner wel een paar weekjes zou kunnen missen.

Ik begrijp de link met het pensioen van 40 dagen eerlijk gezegd ook niet, je kan een toffe partner hebben, en tegelijkertijd je kast opvreten omdat je "gepensioneerd" thuiszit, een partner moet nu ook niet héél je leven bepalen denk ik dan... je eigen werk/zelfbeleving is ook belangrijk.

Ik pakte dat vooral zo op omdat dat ook @RidderBauknecht z'n kritiek een keertje was. Jij bent degene die (en dat is niet als een verwijt bedoeld) een topmodel in lingerie en een NFL-atleet als perfect vooropstelt, en wat zijn die hun voornaamste kenmerken: uiterlijke schoonheid, fysieke topprestaties (& daaruit voortvloeiend veel geld). Je kan moeilijk naar zo'n foto kijken en denken: oké, die zal ook wel intelligent zijn (dat weet je gewoonweg niet). Zo'n mensen (zij & Tom Brady) zijn ook "supermensen" en geen stervelingen. Die gast kan mij wellicht met een welgemikte bal KO gooien.

Ik zou wél durven denken dat een partner met zo'n topcarrière ergens een extra groot nadeel heeft: je zal net iets vaker alleen zijn omdat je partner bezig is met het werk. Koppels moeten natuurlijk ook voor zichzelf uitmaken hoeveel tijd ze samen moeten doorbrengen en hoeveel ze apart van elkaar kunnen zijn. Mijn moeder heeft vroeger zwaar afgezien toen mijn vader voor z'n werk in het verre buitenland (Azië) zat.
Persoonlijk denk ik dat ik een partner wel een paar weekjes zou kunnen missen.

Ik begrijp de link met het pensioen van 40 dagen eerlijk gezegd ook niet, je kan een toffe partner hebben, en tegelijkertijd je kast opvreten omdat je "gepensioneerd" thuiszit, een partner moet nu ook niet héél je leven bepalen denk ik dan... je eigen werk/zelfbeleving is ook belangrijk.
Nee, nee, je snapt het duidelijk niet. Het moet vermoeiend zijn om altijd tien verdiepingen te graven waar iemand letterlijk maar bedoelde wat gezegd werd.

Nee, nee, je snapt het duidelijk niet. Het moet vermoeiend zijn om altijd tien verdiepingen te graven waar iemand letterlijk maar bedoelde wat gezegd werd.

Help dan eens? Ik dacht uw fundamentele opmerking wel te snappen hoor...
Niemand is perfect, dus mensen niet op een voetstukje plaatsen, want zij of hij is altijd iemand anders z'n probleem...

Maar ik snap de link met een topmodel en American football-speler duidelijk niet nee. :LOL: De link met vervroegd pensioen ook niet hoor...

Help dan eens? Ik dacht uw fundamentele opmerking wel te snappen hoor...
Niemand is perfect, dus mensen niet op een voetstukje plaatsen, want zij of hij is altijd iemand anders z'n probleem...

Maar ik snap de link met een topmodel en American football-speler duidelijk niet nee. :LOL: De link met vervroegd pensioen ook niet hoor...
Goed, inderdaad, de basis snap je! Maar dat moest je niet op jezelf zo gaan betrekken want het had niks met jou te maken. Het was een algemene opmerking naar al wie zit te analyseren als een NSA computer. Gisele is gewoon een ‘klassiek’ voorbeeld van perfect en er zijn procentueel meer mensen die dat van haar vinden dan van bijvoorbeeld de kleuterjuf achter de hoek. Maar zelfs iemand waarvan - ik zeg maar - 2 miljard mensen vinden dat ze ‘het’ is, kan er niet voor zorgen dat haar man langer dan een maand meer in haar gezelschap wil zijn. Maar dat was geen opmerking betrekkend op jouw persoon, wel op ‘die vrouw is zo dik ok en die pseudo-vriend ziet dat niet’

Goed, inderdaad, de basis snap je! Maar dat moest je niet op jezelf zo gaan betrekken want het had niks met jou te maken. Het was een algemene opmerking naar al wie zit te analyseren als een NSA computer. Gisele is gewoon een ‘klassiek’ voorbeeld van perfect en er zijn procentueel meer mensen die dat van haar vinden dan van bijvoorbeeld de kleuterjuf achter de hoek. Maar zelfs iemand waarvan - ik zeg maar - 2 miljard mensen vinden dat ze ‘het’ is, kan er niet voor zorgen dat haar man langer dan een maand meer in haar gezelschap wil zijn. Maar dat was geen opmerking betrekkend op jouw persoon, wel op ‘die vrouw is zo dik ok en die pseudo-vriend ziet dat niet’

Goh, je mag dat inderdaad NSA-overanalyse vinden, maar ik denk dat het geen reet te maken heeft met hoe perfect of imperfect Gisele is, dat Tom Brady maar 40 dagen op pensioen is geweest. Maar goed, dat past idd bij jouw/de boodschap dat een partner niet alles is.

Ironisch genoeg ben ik nu aan 't proberen een (koffie/wandel-)date vast te krijgen met een juf uit een schooltje hier om de hoek... :LOL: treffende vergelijking. Nu ja, kunt maar proberen...

Maar Squid, uw originele post was foto van een halfnaakte vrouw en een super vage opmerking over pensioen (die imo noch steeds kant nog wal raakt). Duseuh:
Right back at ya hoor...

(+ uiteraard functioneren de meeste mannen al niet meer na die foto)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan