Geen beloftes

, een deel van mezelf denkt zelfs dat ik best even terug een date-pauze inlas, ik kan datingapps ook maar voor een beperkte periode aan, en daarna deactiveer ik die opnieuw.
Tegelijkertijd mezelf aan het afvragen of ik bij die oud-schoolgenote niet te kort op de bal heb gespeeld, en of ik anderzijds ook niet te "passief" ben en toch iets meer "jachtinstinct" moet aan de dag leggen, bizarre innerlijke tegenstellingen.
Ik leer liever één vrouw goed kennen over meerdere dates héén, dan meerdere eerste dates met andere vrouwen, zelfs los van het feit of die dates resulteren of "meer" of niet (want dat is mij vroeger wel eens overkomen, maar daar ben ik bewust niet meer op uit, toen ook niet eerlijk gezegd, ik had gewoon de verwachtingen compleet fout ingeschat, was toen nog zo "jong & naïef" om te denken dat knappe vrouwen niet zomaar louter op seks konden uit zijn, wél dus... met alle gevolgen vandien

), want ik word er ook niet jonger op.
Met uitzondering van die "blind date" ook nooit meer dan één date tegelijk in de agenda gehad, ook weer zo'n bizarre denkwijze van mezelf eigenlijk, want andere mensen/vrouwen/mannen doen het duidelijk wel.
Maar ja, die oud lagere schoolgenote... mocht ik nog katholiek zijn, ik ging eens bidden bij de Sint-Amor kapel in het bos of een kaarsje branden in de kerk, maar laten we wel wezen, dat werkt helaas niet.