Het grote BeyondGaming Dating topic

Uiteraard is dat eigen aan knap zijn. Maar de lat van "Ik ben geil en die is knap genoeg" ligt wel wat lager dan die van vrouwen imo.
Niet per se, maar als vrouw ben je/voel je je wel wat kwetsbaarder/onveiliger. Alez, ik toch.
Om het nu heel plat te stellen:
Stel dat daar 1m90 aan blinkende spieren knipoogt naar mij, dan kan dat goed zijn dat mijn temperatuur de hoogte in schiet en mijn gedachten afdwalen...
Maar diep vanbinnen is er ook een stemmeke dat fluistert: "maar wat als jij "nee" zegt en hij geen zin heeft om een neen te horen?"
 
Meebie. Ik weet gewoon niet wie Lien is.
Ben jij Lien?
Neen.
Al ben ik wel nog als "dikkerdje" naar de fitness gegaan en eens de vaste waarden door hebben dat je ook een vaste waarde wordt en niet na 6-9 weken je goede voornemens laat varen...
Nuja, ik werd dus wél aangesproken in de fitness en niet omwille van mijn fantastische looks. 😬
 
Is dat eigen aan vrouw zijn of eigen aan knap zijn?
Ik kan me niet inbeelden dat @kay-gell nog NOOIT door een vrouw werd aangesproken bij het sporten.
En ik kan me ook niet inbeelden dat de mannen staan te drummen om Lien te gaan helpen met haar trainingsschema wanneer Lien 120kg weegt, los van haar persoonlijk die bijzonder innemend en charmant kan zijn.

Nuja, ik werd dus wél aangesproken in de fitness en niet omwille van mijn fantastische looks. 😬

Bedankt om mijn punt gewoon zelf te bewijzen :p
 
Als je gans uw leven single zijt ligt uw lat niet meer hoog hoor

Ik ga al 3j lang, 4 keer per week naar de fitness.
Dat helpt niet als uw instelling zoals boven is.

Ge kunt 10x per week naar de fitness gaan, als dat niet help om uw zelfbeeld en zelfvertrouwen op te krikken, ben je er niets mee.

De meeste vrouwen gaan ni in zwijm van ne schone smoel en/of wat gespierdere armen.
Zelfvertrouwen, humor, spontaniteit, kom je veel verder mee dan een dikke biceps.
 
Dat helpt niet als uw instelling zoals boven is.

Ge kunt 10x per week naar de fitness gaan, als dat niet help om uw zelfbeeld en zelfvertrouwen op te krikken, ben je er niets mee.

De meeste vrouwen gaan ni in zwijm van ne schone smoel en/of wat gespierdere armen.
Zelfvertrouwen, humor, spontaniteit, kom je veel verder mee dan een dikke biceps.

Leugens! Iedereen op BG weet dat geld het enige is dat telt!
 
Dat helpt niet als uw instelling zoals boven is.

Ge kunt 10x per week naar de fitness gaan, als dat niet help om uw zelfbeeld en zelfvertrouwen op te krikken, ben je er niets mee.

De meeste vrouwen gaan ni in zwijm van ne schone smoel en/of wat gespierdere armen.
Zelfvertrouwen, humor, spontaniteit, kom je veel verder mee dan een dikke biceps.
Sommige vrouwen gaan wel in zwijm van ne schone smoel en gespierde armen, zeker als er nog wat gladde praat bij komt. Of dat dan het type vrouw is dat bij u past moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. Wel een voordeel dat ze er zijn, anders hadden we geen Temptation Island 🤪.
 
Dat helpt niet als uw instelling zoals boven is.

Ge kunt 10x per week naar de fitness gaan, als dat niet help om uw zelfbeeld en zelfvertrouwen op te krikken, ben je er niets mee.

De meeste vrouwen gaan ni in zwijm van ne schone smoel en/of wat gespierdere armen.
Zelfvertrouwen, humor, spontaniteit, kom je veel verder mee dan een dikke biceps.
Tjah, dat heb ik beide niet
 
Terug
Bovenaan