Het grote BeyondGaming Dating topic

Nee, klopt, als je op niets selecteert is je kans op afwijzingen nog eens zoveel groter dan wanneer je wél kijkt naar wat zou matchen.

Dus ofwel word je veel afgewezen... Ofwel HEEL veel. 😬

Hij bedoelt de kans, als in een percentage.

Dus uw kans blijft bv 40%. Als ge dan 10 dates hebt of 100 dates, blijft die kans 40%. Dan gaat ge afhankelijk van de grootte van uw steekproef ofwel 4 keer afgewezen worden ofwel 40, maar de kans blijft 40%.

🤓
 
Hij bedoelt de kans, als in een percentage.

Dus uw kans blijft bv 40%. Als ge dan 10 dates hebt of 100 dates, blijft die kans 40%. Dan gaat ge afhankelijk van de grootte van uw steekproef ofwel 4 keer afgewezen worden ofwel 40, maar de kans blijft 40%.

🤓
Dat was initieel ook mijn logica.
Maar in dit voorbeeld (rechts swipend) klopt dit niet want hoe minder selectief, hoe kleiner de kans op een match, toch? Bvb:
M van 30 uit Aalst swiped alles rechts dat v is tussen 27 en 32, regio tot 25km rond Aalst.
Stel dat 5 op de 100 terugmatchen.

Wanneer ik plots alles tussen de 18 en 66 ga rechts swipen tot een afstand van 100km rond Aalst zal het niet nog steeds 5 op 100 zijn die terugmatchen want die denken: die is te oud/te jong/woont te ver/...
Dus minder dan 5/100 zal terug matchen.
 
Dat was initieel ook mijn logica.
Maar in dit voorbeeld (rechts swipend) klopt dit niet want hoe minder selectief, hoe kleiner de kans op een match, toch? Bvb:
M van 30 uit Aalst swiped alles rechts dat v is tussen 27 en 32, regio tot 25km rond Aalst.
Stel dat 5 op de 100 terugmatchen.

Wanneer ik plots alles tussen de 18 en 66 ga rechts swipen tot een afstand van 100km rond Aalst zal het niet nog steeds 5 op 100 zijn die terugmatchen want die denken: die is te oud/te jong/woont te ver/...
Dus minder dan 5/100 zal terug matchen.
Dan verandert ge de beginvoorwaarden en is het een ander statistisch experiment.
 
Dat was initieel ook mijn logica.
Maar in dit voorbeeld (rechts swipend) klopt dit niet want hoe minder selectief, hoe kleiner de kans op een match, toch? Bvb:
M van 30 uit Aalst swiped alles rechts dat v is tussen 27 en 32, regio tot 25km rond Aalst.
Stel dat 5 op de 100 terugmatchen.

Wanneer ik plots alles tussen de 18 en 66 ga rechts swipen tot een afstand van 100km rond Aalst zal het niet nog steeds 5 op 100 zijn die terugmatchen want die denken: die is te oud/te jong/woont te ver/...
Dus minder dan 5/100 zal terug matchen.
Wat ik veel belangrijker vind is hoe ge swipen verbuigt/vervoegt .?

Je siwpet of je swiped, of anders?

Graag feedback van de taalvirtuozen @recipe4hate @Loser, en @derest
 
Inderdaad gewoon dit vrouw zijn.

Onlangs van een date nog gehoord dat ze te vaak aangesproken werd in de fitness door mannen.

Sommige vroegen mag ik je gewichten weg leggen?

Ik ben nog nooit door een vrouw aangesproken geweest in de fitness 😭
Is dat eigen aan vrouw zijn of eigen aan knap zijn?
Ik kan me niet inbeelden dat @kay-gell nog NOOIT door een vrouw werd aangesproken bij het sporten.
En ik kan me ook niet inbeelden dat de mannen staan te drummen om Lien te gaan helpen met haar trainingsschema wanneer Lien 120kg weegt, los van haar persoonlijk die bijzonder innemend en charmant kan zijn.
 
Is dat eigen aan vrouw zijn of eigen aan knap zijn?
Ik kan me niet inbeelden dat @Carrion nog NOOIT door een vrouw werd aangesproken bij het sporten.
En ik kan me ook niet inbeelden dat de mannen staan te drummen om Lien te gaan helpen met haar trainingsschema wanneer Lien 120kg weegt, los van haar persoonlijk die bijzonder innemend en charmant kan zijn.
Ftfy
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Is dat eigen aan vrouw zijn of eigen aan knap zijn?
Uiteraard is dat eigen aan knap zijn. Maar de lat van "Ik ben geil en die is knap genoeg" ligt wel wat lager dan die van vrouwen imo.


Ik kan me niet inbeelden dat @kay-gell nog NOOIT door een vrouw werd aangesproken bij het sporten.
Nee idd dat kan ik me niet voorstellen, azo ne geilen brok Limburger :drool:


Oh nee, dit kan ik me wel perfect voorstellen hoor.
 
Is dat eigen aan vrouw zijn of eigen aan knap zijn?
Ik kan me niet inbeelden dat @kay-gell nog NOOIT door een vrouw werd aangesproken bij het sporten.
En ik kan me ook niet inbeelden dat de mannen staan te drummen om Lien te gaan helpen met haar trainingsschema wanneer Lien 120kg weegt, los van haar persoonlijk die bijzonder innemend en charmant kan zijn.

Goh in de fitness valt da nog wel mee. Als ik ooit es alleen wegga gebeurt da wel al es of als ik in aan een rood licht sta ofzo. 😅
 
Terug
Bovenaan