Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik vind dat Tinder een ‘doorverwijs’ zou moeten hebben. Ik kom soms mensen tegen van 1m96 of zo en ik denk dan steeds ‘misschien voor Mulan’ maar die optie missen ze.
Dat is idd een gemiste kans van Tinder, anderen hun profiel matchen met elkaar.
Ik zou een melding genre: "squid dacht dat Dirkje1979 wel een leuke match zou zijn voor jou. Bekijk zijn profiel hier!" Wel fijn vinden!
 
Dat is idd een gemiste kans van Tinder, anderen hun profiel matchen met elkaar.
Ik zou een melding genre: "squid dacht dat Dirkje1979 wel een leuke match zou zijn voor jou. Bekijk zijn profiel hier!" Wel fijn vinden!
Dat! Het is toch vaak dat mensen iemand leren kennen ‘door vrienden of kennissen’ dus waarom zou dat met Tinder niet kunnen. Maar geen Dirkje. Dat is op een lijn met Kevin.
 
Moest het businessmodel van Tinder zijn "mensen aan een lief helpen" dan hadden ze die feature allang ingebouwd. Maar 't is eerder "net genoeg mensen aan een lief helpen zodat we succesvol lijken en de rest zo lang mogelijk abonnementsgeld uit hun zakken kloppen".

Dat gezegd zijnde, ik ben ook wel benieuwd naar hoe Spiderman het stelt. :unsure:
 
Het is nu niet dat er mensen hem aan het bellen zijn om hier zijn verhaal te komen doen of emails aan het sturen zijn (tenzij hij emailmeldingen heeft op staan, maar goed) dat hij terug moet komen. Hij ziet die berichten pas wanneer hij terug op het forum komt. Verder vond ik dat er heel veel welgemeende behulpzame berichten aan hem gericht werden, en is het deels (denk ik) dankzij bepaalde leden dat hij professionele hulp is gaan overwegen, dus ik weet niet of ramptoerisme de juiste term is.

Goed voor hem wel dat hij wat meer op zichzelf gaat concentreren. Ik hoop in ieder geval dat hij het goed stelt.

Trouwens liever dat soort berichten (iemand die hulp nodig heeft/vraagt op datingvlak en dat ook krijgt) dan een pagina aan inside jokes. Misschien was het dat waar die user op doelde.
 
Terug
Bovenaan