Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik ga naar een ‘woman only’ fitness :tongue:. Het merendeel van mijn lokale vriendenkring is wel ontstaan in de fitness.
Zaakvoerder heeft bewust de fitness paar jaar terug omgevormd naar een vrouwenclub omdat vrouwen zich inderdaad te vaak bekeken voelen in een fitness.
In de zomer doen we af en toe paar lessen buiten omdat het binnen veel te warm is, moet zeggen dat ik dat toch ook met momenten minder leuk vond. Vooral als de lokale zaalvoetbalploeg of fietsclub net op dat moment passeerden en even gezellig blijven toekijken hoe jij wordt gemarteld met squads. Vorige zomer stond een man ons zelf te filmen met zijn smartphone :/.
 
Ik ga naar een ‘woman only’ fitness :tongue:. Het merendeel van mijn lokale vriendenkring is wel ontstaan in de fitness.
Zaakvoerder heeft bewust de fitness paar jaar terug omgevormd naar een vrouwenclub omdat vrouwen zich inderdaad te vaak bekeken voelen in een fitness.
In de zomer doen we af en toe paar lessen buiten omdat het binnen veel te warm is, moet zeggen dat ik dat toch ook met momenten minder leuk vond. Vooral als de lokale zaalvoetbalploeg of fietsclub net op dat moment passeerden en even gezellig blijven toekijken hoe jij wordt gemarteld met squads. Vorige zomer stond een man ons zelf te filmen met zijn smartphone :/.
Ik wist niet eens dat dat bestond?
 
‘Ladies-only gyms’ trekken steeds meer volk. “We trainen absoluut niet alleen met lichte gewichten”


HLN leest weer mee!
 
Ik mis Spiderman
Hij ging wat meer op zichzelf focussen en wat minder op het forum.
Ik vind het goed dat hij zich daar aan houdt.

Laat hem aub wat met rust ipv de drama/actie op te zoeken en gun hem dan ook die tijd om tot zichzelf te komen.

Ramptoerisme is er niks bij.
Het is nu niet dat er mensen hem aan het bellen zijn om hier zijn verhaal te komen doen of emails aan het sturen zijn (tenzij hij emailmeldingen heeft op staan, maar goed) dat hij terug moet komen. Hij ziet die berichten pas wanneer hij terug op het forum komt. Verder vond ik dat er heel veel welgemeende behulpzame berichten aan hem gericht werden, en is het deels (denk ik) dankzij bepaalde leden dat hij professionele hulp is gaan overwegen, dus ik weet niet of ramptoerisme de juiste term is.

Goed voor hem wel dat hij wat meer op zichzelf gaat concentreren. Ik hoop in ieder geval dat hij het goed stelt.

Trouwens liever dat soort berichten (iemand die hulp nodig heeft/vraagt op datingvlak en dat ook krijgt) dan een pagina aan inside jokes. Misschien was het dat waar die user op doelde.
Ik denk dat ze eindelijk een goed moment hebben gevonden om te bellen en nu hebben ze elkaar uiteraard veel te vertellen. :unsure:
Kan je tegenwoordig vinden op Disney+.
Ik mis jullie ook. Om een update te geven: wij hebben elkaar ondertussen nog eens ontmoet en hebben een leuke tijd gehad. De communicatie verloopt iets vlotter alhoewel we soms nog eens vastzitten. De laatste keer dat het gebeurde vertelde zij dat we elkaar niet begrijpen. In het algemeen. Omdat wij zaken vanuit verschillende invalshoeken bekijken. Toen ik vroeg of ze twijfels heeft en er geen toekomst in ziet, zei ze dat ze het niet weet en dat tijd dit zal tonen.

Wat wel positiever is ten opzichte van een paar weken geleden, is dat zij onlangs voor de eerste keer gezegd heeft dat ze me heeft gemist omdat we een tijdje niet hadden gebeld. Dat kwam nadat ik haar een grappige meme had gestuurd. Ik probeer de laatste tijd meer humor te gebruiken, haar te doen lachen en luchtig over te komen, en ik merk dat het helpt om haar aan te trekken. Zij heeft een paar dagen geleden ook voor de eerste keer een hart emoji gestuurd. Ik was toen echt wel blij.

Ik weet momenteel niet wat het zal worden, want soms heb ik het gevoel dat ze koud en afstandelijk doet, of geen interesse/initiatief toont. En soms is het andersom. Een beetje hot and cold doorheen de tijd. We zien wel hoe dit verder verloopt. Ik hou de verwachtingen nog steeds laag en probeer me emotioneel niet te veel te hechten. Wij gaan elkaar binnen een paar weken opnieuw fysiek ontmoeten en zij heeft me gezegd dat het dan duidelijk zal zijn voor haar hoe en of we verder zullen daten of ermee stoppen. Ik heb haar dan maar hetzelfde geantwoord. Dus de volgende fysieke date zal beslissend worden.
 
Ik mis jullie ook. Om een update te geven: wij hebben elkaar ondertussen nog eens ontmoet en hebben een leuke tijd gehad. De communicatie verloopt iets vlotter alhoewel we soms nog eens vastzitten. De laatste keer dat het gebeurde vertelde zij dat we elkaar niet begrijpen. In het algemeen. Omdat wij zaken vanuit verschillende invalshoeken bekijken. Toen ik vroeg of ze twijfels heeft en er geen toekomst in ziet, zei ze dat ze het niet weet en dat tijd dit zal tonen.

Wat wel positiever is ten opzichte van een paar weken geleden, is dat zij onlangs voor de eerste keer gezegd heeft dat ze me heeft gemist omdat we een tijdje niet hadden gebeld. Dat kwam nadat ik haar een grappige meme had gestuurd. Ik probeer de laatste tijd meer humor te gebruiken, haar te doen lachen en luchtig over te komen, en ik merk dat het helpt om haar aan te trekken. Zij heeft een paar dagen geleden ook voor de eerste keer een hart emoji gestuurd. Ik was toen echt wel blij.

Ik weet momenteel niet wat het zal worden, want soms heb ik het gevoel dat ze koud en afstandelijk doet, of geen interesse/initiatief toont. En soms is het andersom. Een beetje hot and cold doorheen de tijd. We zien wel hoe dit verder verloopt. Ik hou de verwachtingen nog steeds laag en probeer me emotioneel niet te veel te hechten. Wij gaan elkaar binnen een paar weken opnieuw fysiek ontmoeten en zij heeft me gezegd dat het dan duidelijk zal zijn voor haar hoe en of we verder zullen daten of ermee stoppen. Ik heb haar dan maar hetzelfde geantwoord. Dus de volgende fysieke date zal beslissend worden.
Probeer dan zoveel mogelijk te communiceren op een manier waarbij je alle info kan verkrijgen. Daarmee doel ik o.a. op verbale en non-verbale aspecten. Probeer zoveel mogelijk videocalls te voeren zodanig dat je een stuk van het 'bij elkaar zijn' kan simuleren.
Dit zie ik toch wel als een heel handig aspect vermits het foutloopt van zodra jullie informatie mankeren en gelukkig kan dat vandaag de dag wel grotendeels verholpen worden.
Concreet bedoel ik dan dat je een setting creëert waarbij jullie de non-verbale aspecten in 't daglicht zetten. Probeer ervoor te zorgen dat de houding duidelijk wordt. Het is nog altijd belangrijk dat jullie elkaars gezicht goed kunnen zien maar ik denk dat de houding ook wel interessante info kan geven.

Probeer dit vaak te doen maar ook niet te frequent. Want je geeft ook aan dat er in sé wel een gevoel van gemis is als er eventjes geen contact met elkaar wordt opgenomen. Dus een balans tussen duidelijke communicatie en net genoeg communicatie om het gemis/de interesse te triggeren.

Miscommunicatie/-interpretatie is immers een kernprobleem als ik het goed gevolgd heb.

Wat betreft Hot en cold, ik denk dat dit vooral jouw interpretatie, en dan in negatieve zin, beïnvloedt. Volgens mij heeft zij het niet echt door dat jij het zo ervaart maar het beïnvloedt wel jouw handelingen naar haar toe. Dus probeer ervoor te zorgen dat die invloed beperkt blijft en dat het zeker geen selffulfilling prophecy wordt.

Mogelijks is dit allemaal onzin maar da's wat er in mij opkomt als ik jouw stukje gelezen heb.
 
Volgens mij wil dat meisje het écht wel proberen, kijken of het iets wordt (anders was ze er al 24 keer mee gestopt), maar heeft het bij haar wat tijd nodig om te groeien. Als ze zegt dat ze geen gevoelens voor je heeft, kan ze ook niet zeggen dat ze u gemist heeft of allemaal hartjesdingen sturen en dingen zeggen die geen waar zijn hé. 't Is eerder jij die automatisch dingen klasseert als 'heel negatief' (ze stuurt vandaag pas om 21u30) of 'heel positief' (een hartje).

Ik zou die hot en cold dus eerder linken aan uw gemoedstoestand, hoop die je al dan niet hebt, het gevoel dat je momenteel hebt over het contact,.. Ik herken het hoor, als je verliefd bent ga je alles kapot interpreteren, maar geloof nu maar gewoon wat ze zegt in plaats van vanuit jouw gemoedstoestand haar gevoelens proberen te interpreteren.
 
Voor degenen die eens willen lachen met mijn dating-miserie, mijn samenvatting van de maand september:

  • Toch eens een leuke, knappe & goedlachse Tinder match (+++) sinds ik die rot-app begin van de maand een nieuwe kans gegeven heb.
    Daar een kleine week mee grapjes en flirtjes mee uitgewisseld, maar een date vastleggen was niet evident,
    zij was wel een alleenstaande moeder en kon heel moeilijk aan opvang krijgen... dus gaan koken bij haar thuis.
    Leuke babbel (iets te veel over haar werk, maar bewust gewoon geluisterd), complimentjes gekregen dat het de lekkerste pasta-saus was die ze ooit gegeten had (niet echt mijn verdienste, ik heb gewoon schaamteloos m'n papa z'n recept gebruikt), maar hoewel ik het een héél knappe vond, langs mijn kant niet echt een mentale klik want dat was een bommetje energie die ik nooit zou kunnen vasthouden op de lange termijn... en langs haar kant ook niet echt, ik wou het nog wel een kans geven, maar zij was heerlijk eerlijk: ze vond het een leuke avond maar mistte de klik ook en dan beter geen tweede date. Liever zo denk ik dan.
    Misschien ook wel een kogel ontweken daar, want de vader van haar kind was geen normale blijkbaar... Jammer voor haar, want ze had liever 50/50 ouderschap gehad, en nu zat ze met bijna 100%.

  • Heel knappe Facebook Dating match (werkt bij mij om één of andere reden beter dan Tinder)... Toffe Nederlandse (woon vlakbij de grens) waarvan ik eigenlijk het gevoel had dat ze out of my league was... zag een eerste date toch niet zitten want was voorlopig nog verliefd op iemand anders die haar dan weer niet zag staan, misschien later wel nog... Verontschuldigt zich daar zelfs nog voor... ik apprecieer net zo'n eerlijkheid of het is althans een mooi maar triest excuus. Elkaar op social media wel nog toegevoegd, haar vorige huwelijksfoto's gezien... qua smaak in mannen, denk ik toch echt dat die met zowel haar ex als mezelf serieus downdate :p. En dan zei ze nog eens dat haar ex-man haar verlaten had voor iemand jonger en nog blonder... er zijn toch echt idiote mannen in deze wereld.
    Nog een leuke muziektip van gekregen, ... waar datingapps ook al niet goed voor kunnen zijn.

  • Iemand met wie ik al een kleine 2 maandjes aan het sturen was (opnieuw Facebook Dating), maar die vrij ver woonde en waar de voorgaande date pogingen ook al mislukt waren: eerst door coronabesmetting bij mij, dan door een ziek zoontje bij haar... daar ging de date ook niet door omdat ze in het echte leven iemand was tegengekomen, daarmee op snel tempo een paar dates gehad had (niets mis mee uiteraard) en ze wou niet met meerdere mannen tegelijk daten als ze al het gevoel had een paar stappen verder te staan met iemand, ik respecteer uiteraard die visie... dus ik wenste hen veel geluk samen, was blij voor haar... paar dagen later bericht "alle mannen zijn hetzelfde, ik ben er klaar mee." (die niet al te snuggere man had haar job als kleuterlerares afgebroken... dwaas...). Is het misplaatste trots als ik dan vind dat ik niet nog achter een derde poging tot een eerste date moet hengelen en die vraag van haar moet komen? Nog wel af en toe iets gestuurd, misschien dat als ik me over die trots heen kan zetten, dat ik toch nog eens een finale poging doe... Ik mis echt dat "jachtinstinct" om op zo'n momenten door te duwen, maar vind dat ook niet tof/gezond als houding, wordt wel van mannen verwacht helaas.

  • Andere Tinder-match die ik wat minder leuk begon te vinden als de eerste, ondanks dat het gesprek héél leuk begonnen was... plots ging dat richting welke stijl van huis ik graag in zou wonen en over hoe haar vorig vriendje en zijn familie haar mishandeld hadden, vraagt ze of ik veel tijd met mijn familie doorbreng (eerlijk geantwoord van wel, maar mijn familie is niet zo, wtf?)...
    heeft de date ook geannuleerd, want ze had buikgriep. Ik vroeg wanneer ze nog eens tijd zou hebben... Haar antwoord: zeker nog interesse... maar haar agenda zat vol tot eind oktober... zeg dan gewoon dat je géén interesse meer hebt, dat was meer dan een hele maand! Heb haar beterschap gewenst en nog op haar berichtjes geantwoord, maar ook hier: ik zie mezelf hier niet achter een nieuwe date vragen.

  • Een collega wou me op blind date sturen, zucht... wist niet goed wat ervan te maken, is dat een compliment dat ze mij goed genoeg vindt voor een goede vriendin van haar? Of is het uit medelijden omdat ze heeft gezien wat voor wrak ik was na mijn relatiebreuk in april/mei (en ja, waarschijnlijk ook juni)? Het is sowieso één van mijn fijnste collega's, dus heb het aanbod geaccepteerd.
    Maar goed, het was al maar een halve blind date, want we hadden elkaars WhatsApp profielfoto's gezien, op voorhand wat berichtjes gestuurd... keek er eerlijk gezegd stiekem nog het meeste naar uit van al deze dates, omdat het spannender was, omdat ze grappig leek, omdat ze toegegeven niet onknap is (dusja, totaal geen blind date eigenlijk) maar dan heeft ze een eerste keer geannuleerd, wegens ziek na haar boosterprik... weekje uitstel, annuleert ze opnieuw omdat ze haar niet goed voelde en even wat mentale rust nodig had... Dus ja... bewust nu niet achter een nieuwe datum gevraagd, zij zei dat ze het nog wel ziet zitten om voor een drankje te gaan, maar ik vind zo kort op voorhand annuleren niet tof, ik had vrijdag dan liever iets anders gepland (niet per se een date), ... dus ook hier: het voorstel zou beter van haar komen, ik die een nieuwe datum vraag verhoogt de druk uiteindelijk ook alleen maar. Zelfde bedenking als hierboven: moet ik daar echt nog meer achterna zitten? Ik heb snel het gevoel dat ik mensen/vrouwen lastig val, en dat wil ik echt niet denk ik dan...
    Bij m'n exen ben ik weliswaar ook altijd achter de eerste date aangegaan, maar bewust gewacht tot een vraag achter een tweede date langs hun kant. 🤷‍♂️

  • Geen date... gewoon een leuke match op Facebook Dating die ik vakkundig heb verknald:
    • Knappe match, liefde voor de natuur, leuke profielbeschrijving & vlakbij dan nog, uit mijn thuisstad. 😁
      Dus ik met niet al te veel inspiratie: "Hey X, tof uit dezelfde stad! Hoe kan het dat wij elkaar nog nooit zijn tegengekomen?"
      Zij: "Maar allez S... [ik]! Wij hebben samen in de lagere school gezeten!
      Ik: [Megabeschaamd] "Oh, nee! Had u echt niet herkend! 😅 Kunt ge het mij vergeven?"
    • Verduidelijking: ik was kei-verlegen als 12 jarige, totaal niet met meisjes bezig maar eerder met LEGO (Technik) tekenen enzo...
      Zij is een paar jaar jonger, een andere klas dus, plus zij was voor zover ik me herinner ook totaal niet blond, en m'n zus die nochtans jonger was als mij en in dezelfde lagere school zat, herkende haar ook niet...
      Haar opgezocht op Facebook, op een foto van een paar jaar terug, herkende ik haar wel iets beter, grappig hoe je als brunette of blondine even knap kan zijn (de haarkleur maakt me op zich weinig uit) maar toch moeilijker te herkennen.
    • Dus we sturen nog een paar dagen een beetje heen en weer over hobby's/werk...
      Ik zoals gebruikelijk, soms weer een beetje te lange berichten.
    • Vraagt zij op een gegeven moment: wat herinnert ge mij nog van mij? (uit de lagere school dus)
      Ik misschien te snel en te eerlijk geantwoord (was ergens op een infodag voor een hobby-opleiding):
      Ik: "Eerlijk? Te weinig... ik moest blozen wanneer ik als kleine jongen te lang met knappe meisjes babbelde."
      "Maar ik wil dat wel goedmaken door eens iets gaan drinken/eten om te weten hoe we in die 20 jaar zijn veranderd?"
    • IJzige stilte (sinds zaterdag). :cry2: Nu goed, ze antwoorde sowieso maar één keer per dag, misschien is er nog hoop. 😅
      Denk wel nog steeds dat ik beter eerlijk was dan te liegen, want herinner me er ook weer echt niet zovele van... wie herkent nu nog iedereen die bij zich in de lagere school zat? Te vrijpostig met te zeggen dat ik die schade wel wou goedmaken?
Dus samengevat:
1 leuke date maar zonder vervolg, 2 geannuleerde dates, 1 uitgestelde date en 1 misschien wel de leukste/tofste match, zelf verpest door misschien te snel/eerlijk/dom te zijn...
In de zomer tot eind augustus eigenlijk bewust niet meer of toch weinig gedate... wou dit najaar opnieuw beginnen, maar tot dusver allesbehalve succesvol, eerder het tegendeel... 😅 Misschien tijd om toch maar mezelf te verzoenen met terug "eeuwig" vrijgezel te zijn.

Oh en vooraleer iemand me hier van oppervlakkigheid beticht, euhm, ik besef dat ik het adjectief "knap" misschien iets te vaak gebruikt heb, maar reality-check: als een vrouw mooie ogen heeft (en dan bedoel ik effectief de ogen, niet dat ander paar) dan ben ik al snel verdronken... in de ogen van andere mannen zit/zat er misschien maar één à twee tussen die echt énorm knap zijn, maar ik ben ook hooguit gemiddeld denk ik dan :p.

In een ideale wereld stuurt dat meisje met wie ik in de lagere school zat misschien nog terug, maar op zo'n dingen kan je beter niet hopen.
 
Terug
Bovenaan