Het grote BeyondGaming Dating topic

Voor degenen die eens willen lachen met mijn dating-miserie, mijn samenvatting van de maand september:

  • Toch eens een leuke, knappe & goedlachse Tinder match (+++) sinds ik die rot-app begin van de maand een nieuwe kans gegeven heb.
    Daar een kleine week mee grapjes en flirtjes mee uitgewisseld, maar een date vastleggen was niet evident,
    zij was wel een alleenstaande moeder en kon heel moeilijk aan opvang krijgen... dus gaan koken bij haar thuis.
    Leuke babbel (iets te veel over haar werk, maar bewust gewoon geluisterd), complimentjes gekregen dat het de lekkerste pasta-saus was die ze ooit gegeten had (niet echt mijn verdienste, ik heb gewoon schaamteloos m'n papa z'n recept gebruikt), maar hoewel ik het een héél knappe vond, langs mijn kant niet echt een mentale klik want dat was een bommetje energie die ik nooit zou kunnen vasthouden op de lange termijn... en langs haar kant ook niet echt, ik wou het nog wel een kans geven, maar zij was heerlijk eerlijk: ze vond het een leuke avond maar mistte de klik ook en dan beter geen tweede date. Liever zo denk ik dan.
    Misschien ook wel een kogel ontweken daar, want de vader van haar kind was geen normale blijkbaar... Jammer voor haar, want ze had liever 50/50 ouderschap gehad, en nu zat ze met bijna 100%.

  • Heel knappe Facebook Dating match (werkt bij mij om één of andere reden beter dan Tinder)... Toffe Nederlandse (woon vlakbij de grens) waarvan ik eigenlijk het gevoel had dat ze out of my league was... zag een eerste date toch niet zitten want was voorlopig nog verliefd op iemand anders die haar dan weer niet zag staan, misschien later wel nog... Verontschuldigt zich daar zelfs nog voor... ik apprecieer net zo'n eerlijkheid of het is althans een mooi maar triest excuus. Elkaar op social media wel nog toegevoegd, haar vorige huwelijksfoto's gezien... qua smaak in mannen, denk ik toch echt dat die met zowel haar ex als mezelf serieus downdate :p. En dan zei ze nog eens dat haar ex-man haar verlaten had voor iemand jonger en nog blonder... er zijn toch echt idiote mannen in deze wereld.
    Nog een leuke muziektip van gekregen, ... waar datingapps ook al niet goed voor kunnen zijn.

  • Iemand met wie ik al een kleine 2 maandjes aan het sturen was (opnieuw Facebook Dating), maar die vrij ver woonde en waar de voorgaande date pogingen ook al mislukt waren: eerst door coronabesmetting bij mij, dan door een ziek zoontje bij haar... daar ging de date ook niet door omdat ze in het echte leven iemand was tegengekomen, daarmee op snel tempo een paar dates gehad had (niets mis mee uiteraard) en ze wou niet met meerdere mannen tegelijk daten als ze al het gevoel had een paar stappen verder te staan met iemand, ik respecteer uiteraard die visie... dus ik wenste hen veel geluk samen, was blij voor haar... paar dagen later bericht "alle mannen zijn hetzelfde, ik ben er klaar mee." (die niet al te snuggere man had haar job als kleuterlerares afgebroken... dwaas...). Is het misplaatste trots als ik dan vind dat ik niet nog achter een derde poging tot een eerste date moet hengelen en die vraag van haar moet komen? Nog wel af en toe iets gestuurd, misschien dat als ik me over die trots heen kan zetten, dat ik toch nog eens een finale poging doe... Ik mis echt dat "jachtinstinct" om op zo'n momenten door te duwen, maar vind dat ook niet tof/gezond als houding, wordt wel van mannen verwacht helaas.

  • Andere Tinder-match die ik wat minder leuk begon te vinden als de eerste, ondanks dat het gesprek héél leuk begonnen was... plots ging dat richting welke stijl van huis ik graag in zou wonen en over hoe haar vorig vriendje en zijn familie haar mishandeld hadden, vraagt ze of ik veel tijd met mijn familie doorbreng (eerlijk geantwoord van wel, maar mijn familie is niet zo, wtf?)...
    heeft de date ook geannuleerd, want ze had buikgriep. Ik vroeg wanneer ze nog eens tijd zou hebben... Haar antwoord: zeker nog interesse... maar haar agenda zat vol tot eind oktober... zeg dan gewoon dat je géén interesse meer hebt, dat was meer dan een hele maand! Heb haar beterschap gewenst en nog op haar berichtjes geantwoord, maar ook hier: ik zie mezelf hier niet achter een nieuwe date vragen.

  • Een collega wou me op blind date sturen, zucht... wist niet goed wat ervan te maken, is dat een compliment dat ze mij goed genoeg vindt voor een goede vriendin van haar? Of is het uit medelijden omdat ze heeft gezien wat voor wrak ik was na mijn relatiebreuk in april/mei (en ja, waarschijnlijk ook juni)? Het is sowieso één van mijn fijnste collega's, dus heb het aanbod geaccepteerd.
    Maar goed, het was al maar een halve blind date, want we hadden elkaars WhatsApp profielfoto's gezien, op voorhand wat berichtjes gestuurd... keek er eerlijk gezegd stiekem nog het meeste naar uit van al deze dates, omdat het spannender was, omdat ze grappig leek, omdat ze toegegeven niet onknap is (dusja, totaal geen blind date eigenlijk) maar dan heeft ze een eerste keer geannuleerd, wegens ziek na haar boosterprik... weekje uitstel, annuleert ze opnieuw omdat ze haar niet goed voelde en even wat mentale rust nodig had... Dus ja... bewust nu niet achter een nieuwe datum gevraagd, zij zei dat ze het nog wel ziet zitten om voor een drankje te gaan, maar ik vind zo kort op voorhand annuleren niet tof, ik had vrijdag dan liever iets anders gepland (niet per se een date), ... dus ook hier: het voorstel zou beter van haar komen, ik die een nieuwe datum vraag verhoogt de druk uiteindelijk ook alleen maar. Zelfde bedenking als hierboven: moet ik daar echt nog meer achterna zitten? Ik heb snel het gevoel dat ik mensen/vrouwen lastig val, en dat wil ik echt niet denk ik dan...
    Bij m'n exen ben ik weliswaar ook altijd achter de eerste date aangegaan, maar bewust gewacht tot een vraag achter een tweede date langs hun kant. 🤷‍♂️

  • Geen date... gewoon een leuke match op Facebook Dating die ik vakkundig heb verknald:
    • Knappe match, liefde voor de natuur, leuke profielbeschrijving & vlakbij dan nog, uit mijn thuisstad. 😁
      Dus ik met niet al te veel inspiratie: "Hey X, tof uit dezelfde stad! Hoe kan het dat wij elkaar nog nooit zijn tegengekomen?"
      Zij: "Maar allez S... [ik]! Wij hebben samen in de lagere school gezeten!
      Ik: [Megabeschaamd] "Oh, nee! Had u echt niet herkend! 😅 Kunt ge het mij vergeven?"
    • Verduidelijking: ik was kei-verlegen als 12 jarige, totaal niet met meisjes bezig maar eerder met LEGO (Technik) tekenen enzo...
      Zij is een paar jaar jonger, een andere klas dus, plus zij was voor zover ik me herinner ook totaal niet blond, en m'n zus die nochtans jonger was als mij en in dezelfde lagere school zat, herkende haar ook niet...
      Haar opgezocht op Facebook, op een foto van een paar jaar terug, herkende ik haar wel iets beter, grappig hoe je als brunette of blondine even knap kan zijn (de haarkleur maakt me op zich weinig uit) maar toch moeilijker te herkennen.
    • Dus we sturen nog een paar dagen een beetje heen en weer over hobby's/werk...
      Ik zoals gebruikelijk, soms weer een beetje te lange berichten.
    • Vraagt zij op een gegeven moment: wat herinnert ge mij nog van mij? (uit de lagere school dus)
      Ik misschien te snel en te eerlijk geantwoord (was ergens op een infodag voor een hobby-opleiding):
      Ik: "Eerlijk? Te weinig... ik moest blozen wanneer ik als kleine jongen te lang met knappe meisjes babbelde."
      "Maar ik wil dat wel goedmaken door eens iets gaan drinken/eten om te weten hoe we in die 20 jaar zijn veranderd?"
    • IJzige stilte (sinds zaterdag). :cry2: Nu goed, ze antwoorde sowieso maar één keer per dag, misschien is er nog hoop. 😅
      Denk wel nog steeds dat ik beter eerlijk was dan te liegen, want herinner me er ook weer echt niet zovele van... wie herkent nu nog iedereen die bij zich in de lagere school zat? Te vrijpostig met te zeggen dat ik die schade wel wou goedmaken?
Dus samengevat:
1 leuke date maar zonder vervolg, 2 geannuleerde dates, 1 uitgestelde date en 1 misschien wel de leukste/tofste match, zelf verpest door misschien te snel/eerlijk/dom te zijn...
In de zomer tot eind augustus eigenlijk bewust niet meer of toch weinig gedate... wou dit najaar opnieuw beginnen, maar tot dusver allesbehalve succesvol, eerder het tegendeel... 😅 Misschien tijd om toch maar mezelf te verzoenen met terug "eeuwig" vrijgezel te zijn.

Oh en vooraleer iemand me hier van oppervlakkigheid beticht, euhm, ik besef dat ik het adjectief "knap" misschien iets te vaak gebruikt heb, maar reality-check: als een vrouw mooie ogen heeft (en dan bedoel ik effectief de ogen, niet dat ander paar) dan ben ik al snel verdronken... in de ogen van andere mannen zit/zat er misschien maar één à twee tussen die echt énorm knap zijn, maar ik ben ook hooguit gemiddeld denk ik dan :p.

In een ideale wereld stuurt dat meisje met wie ik in de lagere school zat misschien nog terug, maar op zo'n dingen kan je beter niet hopen.
Zo hee. Toch wel wat dates op een maand. Je hengel hangt toch wel deftig uit dan. En nu maar hopen op die ex schoolgenote zeg maar. Of heb je nog ingezet op andere paarden?

Ik kijk uit naar de oktober-update.
 
Zo hee. Toch wel wat dates op een maand. Je hengel hangt toch wel deftig uit dan. En nu maar hopen op die ex schoolgenote zeg maar. Of heb je nog ingezet op andere paarden?

Ik kijk uit naar de oktober-update.

Geen beloftes 😅, een deel van mezelf denkt zelfs dat ik best even terug een date-pauze inlas, ik kan datingapps ook maar voor een beperkte periode aan, en daarna deactiveer ik die opnieuw.
Tegelijkertijd mezelf aan het afvragen of ik bij die oud-schoolgenote niet te kort op de bal heb gespeeld, en of ik anderzijds ook niet te "passief" ben en toch iets meer "jachtinstinct" moet aan de dag leggen, bizarre innerlijke tegenstellingen.

Ik leer liever één vrouw goed kennen over meerdere dates héén, dan meerdere eerste dates met andere vrouwen, zelfs los van het feit of die dates resulteren of "meer" of niet (want dat is mij vroeger wel eens overkomen, maar daar ben ik bewust niet meer op uit, toen ook niet eerlijk gezegd, ik had gewoon de verwachtingen compleet fout ingeschat, was toen nog zo "jong & naïef" om te denken dat knappe vrouwen niet zomaar louter op seks konden uit zijn, wél dus... met alle gevolgen vandien 💔), want ik word er ook niet jonger op.

Met uitzondering van die "blind date" ook nooit meer dan één date tegelijk in de agenda gehad, ook weer zo'n bizarre denkwijze van mezelf eigenlijk, want andere mensen/vrouwen/mannen doen het duidelijk wel.

Maar ja, die oud lagere schoolgenote... mocht ik nog katholiek zijn, ik ging eens bidden bij de Sint-Amor kapel in het bos of een kaarsje branden in de kerk, maar laten we wel wezen, dat werkt helaas niet. 🤷‍♂️
 
Geen beloftes 😅, een deel van mezelf denkt zelfs dat ik best even terug een date-pauze inlas, ik kan datingapps ook maar voor een beperkte periode aan, en daarna deactiveer ik die opnieuw.
Tegelijkertijd mezelf aan het afvragen of ik bij die oud-schoolgenote niet te kort op de bal heb gespeeld, en of ik anderzijds ook niet te "passief" ben en toch iets meer "jachtinstinct" moet aan de dag leggen, bizarre innerlijke tegenstellingen.

Ik leer liever één vrouw goed kennen over meerdere dates héén, dan meerdere eerste dates met andere vrouwen, zelfs los van het feit of die dates resulteren of "meer" of niet (want dat is mij vroeger wel eens overkomen, maar daar ben ik bewust niet meer op uit, toen ook niet eerlijk gezegd, ik had gewoon de verwachtingen compleet fout ingeschat, was toen nog zo "jong & naïef" om te denken dat knappe vrouwen niet zomaar louter op seks konden uit zijn, wél dus... met alle gevolgen vandien 💔), want ik word er ook niet jonger op.

Met uitzondering van die "blind date" ook nooit meer dan één date tegelijk in de agenda gehad, ook weer zo'n bizarre denkwijze van mezelf eigenlijk, want andere mensen/vrouwen/mannen doen het duidelijk wel.

Maar ja, die oud lagere schoolgenote... mocht ik nog katholiek zijn, ik ging eens bidden bij de Sint-Amor kapel in het bos of een kaarsje branden in de kerk, maar laten we wel wezen, dat werkt helaas niet. 🤷‍♂️
Als je echt zou willen, gewoon vragen? Kunt maar proberen denk ik. Ik vroeger ook veel te afwachtend geweest.
 
Al heb je nog niet raak getroffen, wel positief dat je telkens een match kan maken met knappe vrouwen.

Ik heb al weken geen matches meer.
 
Holy shit man, een samanvatting zegt em dan. Hele bijbel en dan ergens zo halverwege een samenvatting van een samenvatting.:laugh:

Ik zou je teksten naar de chicks toe wel kort(er) en bondig houden, lekker to the point enzo cuz ain't nobody got time to read een halve boekverslag op de vraag om iets te drinken. Bij wijze van.
Verder zou ik wel wat meer tijd nemen en moeite doen voor dat oud klasgenootje.
Wie weet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Holy shit man, een samanvatting zegt em dan. Hele bijbel en dan ergens zo halverwege een samenvatting van een samenvatting.:laugh:

Ik zou je teksten naar de chicks toe wel kort(er) en bondig houden, lekker to the point enzo cuz ain't nobody got time to read een halve boekverslag op de vraag om iets te drinken. Bij wijze van.
Verder zou ik wel wat meer tijd nemen en moeite doen voor dat oud klasgenootje.
Wie weet...

Bondig zijn is zo hard niet één van mijn talenten, ik moet daar écht op letten.

Dat oud klasgenootje heeft nooit bij mij in de klas gezeten, gewoon dezelfde school. Denk dat ik dat al verpest heb hoor.
Die heeft nog minstens 100 andere matches die géén boekverlsagen sturen :p (hoewel ik daar ook geprobeerd heb kort te zijn, ik kan gewoon niet kort antwoorden op sommige vragen :-o)
 
Maand geleden iemand ontmoet en ondertussen 4 keer afgesproken.
Langs mijn kant zat het helemaal goed, maar ze zei gisteren dat ik niet helemaal ben wat ze zocht (andere woorden, maar daar kwam het op neer).

Dikke kut is het. Heb al redelijk wat gedate afgelopen jaren en meestal weet ik na 1 date of het wel iets voor mij is.
Ach, niets aan te veranderen.
 
Voor degenen die eens willen lachen met mijn dating-miserie, mijn samenvatting van de maand september:

  • maar hoewel ik het een héél knappe vond, langs mijn kant niet echt een mentale klik want dat was een bommetje energie die ik nooit zou kunnen vasthouden op de lange termijn...
Mss heeft ze net nood aan een stabiele rustige kerel die haar rust kan bieden wanneer ze het voor zichzelf niet kan vinden

  • Is het misplaatste trots als ik dan vind dat ik niet nog achter een derde poging tot een eerste date moet hengelen en die vraag van haar moet komen? Nog wel af en toe iets gestuurd, misschien dat als ik me over die trots heen kan zetten, dat ik toch nog eens een finale poging doe... Ik mis echt dat "jachtinstinct" om op zo'n momenten door te duwen, maar vind dat ook niet tof/gezond als houding, wordt wel van mannen verwacht helaas.
Nee. Geef die dame tijd, na een week of twee is ze er mss wel klaar voor en neemt ze zelf initiatief. En anders, move on.
Al dat gelul over "jagen" is wanna be alfa male geleuter van mensen die zichzelf interessant willen maken
  • Andere Tinder-match die ik wat minder leuk begon te vinden als de eerste, ondanks dat het gesprek héél leuk begonnen was... plots ging dat richting welke stijl van huis ik graag in zou wonen en over hoe haar vorig vriendje en zijn familie haar mishandeld hadden, vraagt ze of ik veel tijd met mijn familie doorbreng (eerlijk geantwoord van wel, maar mijn familie is niet zo, wtf?)...
    heeft de date ook geannuleerd, want ze had buikgriep. Ik vroeg wanneer ze nog eens tijd zou hebben... Haar antwoord: zeker nog interesse... maar haar agenda zat vol tot eind oktober... zeg dan gewoon dat je géén interesse meer hebt, dat was meer dan een hele maand! Heb haar beterschap gewenst en nog op haar berichtjes geantwoord, maar ook hier: ik zie mezelf hier niet achter een nieuwe date vragen.
walk away very quietly
  • Een collega wou me op blind date sturen,
Nee uw instinct is goed. Gun haar die mentale rust zonder onzichtbaar te worden, aka just keep in touch


  • Geen date... gewoon een leuke match op Facebook Dating die ik vakkundig heb verknald:
    • Knappe match, liefde voor de natuur, leuke profielbeschrijving & vlakbij dan nog, uit mijn thuisstad. 😁
      Dus ik met niet al te veel inspiratie: "Hey X, tof uit dezelfde stad! Hoe kan het dat wij elkaar nog nooit zijn tegengekomen?"
      Zij: "Maar allez S... [ik]! Wij hebben samen in de lagere school gezeten!
      Ik: [Megabeschaamd] "Oh, nee! Had u echt niet herkend! 😅 Kunt ge het mij vergeven?"
    • Verduidelijking: ik was kei-verlegen als 12 jarige, totaal niet met meisjes bezig maar eerder met LEGO (Technik) tekenen enzo...
      Zij is een paar jaar jonger, een andere klas dus, plus zij was voor zover ik me herinner ook totaal niet blond, en m'n zus die nochtans jonger was als mij en in dezelfde lagere school zat, herkende haar ook niet...
      Haar opgezocht op Facebook, op een foto van een paar jaar terug, herkende ik haar wel iets beter, grappig hoe je als brunette of blondine even knap kan zijn (de haarkleur maakt me op zich weinig uit) maar toch moeilijker te herkennen.
    • Dus we sturen nog een paar dagen een beetje heen en weer over hobby's/werk...
      Ik zoals gebruikelijk, soms weer een beetje te lange berichten.
    • Vraagt zij op een gegeven moment: wat herinnert ge mij nog van mij? (uit de lagere school dus)
      Ik misschien te snel en te eerlijk geantwoord (was ergens op een infodag voor een hobby-opleiding):
      Ik: "Eerlijk? Te weinig... ik moest blozen wanneer ik als kleine jongen te lang met knappe meisjes babbelde."
      "Maar ik wil dat wel goedmaken door eens iets gaan drinken/eten om te weten hoe we in die 20 jaar zijn veranderd?"
    • IJzige stilte (sinds zaterdag). :cry2: Nu goed, ze antwoorde sowieso maar één keer per dag, misschien is er nog hoop. 😅
      Denk wel nog steeds dat ik beter eerlijk was dan te liegen, want herinner me er ook weer echt niet zovele van... wie herkent nu nog iedereen die bij zich in de lagere school zat? Te vrijpostig met te zeggen dat ik die schade wel wou goedmaken?
bro als ge iedereen moet onthouden die op uw school zat...
Ik zou er niet teveel achter zoeken
 
Bondig zijn is zo hard niet één van mijn talenten, ik moet daar écht op letten.

Dat oud klasgenootje heeft nooit bij mij in de klas gezeten, gewoon dezelfde school. Denk dat ik dat al verpest heb hoor.
Die heeft nog minstens 100 andere matches die géén boekverlsagen sturen :p (hoewel ik daar ook geprobeerd heb kort te zijn, ik kan gewoon niet kort antwoorden op sommige vragen :-o)

Waarom zou je dat hebben verpest?
Vond helemaal niet vrijpostig hoor aangezien het op een datingsite is gezegd geweest. Vond het persoonlijk zelfs een leuke move (van dat inhalen) maar mss had en heeft ze ook andere dingen aan haar hoofd dus vandaar de stilte? Kan ook hé.


En of ze nu 1 of 10000 matches heeft zolang er reactie is heb leuke tijdjes stopt ja dan move on. Je verliest er niets mee, hooguit wat tijd en "zinnetjes'. :tongue:
 
Ter info: ik ben intussen bijna twee jaar samen met een Tindermatch waar ik drie keer moest aandringen om af te spreken want ze antwoordde soms niet op berichten wegens te druk en dat ze niet veel op haar gsm zat.

Maar vond ze leuk en heb toen echt een bericht gestuurd in de trend van "joehoe, hoe zit het nu? Iets drinken? 😁" nadat ik het al eens had voorgesteld. Niet geschoten altijd mis dacht ik.

Intussen kan ik bevestigen dat ze ook echt wel weinig op haar GSM zit en haar mobiele data ook vaak af zet. En jezelf geaffronteerd voelen omdat mensen niet meteen antwoorden of soms vergeten... in retrospect (en dat zeg ik nu als iemand die een relatie heeft, wel een bevoorrechte positie), je bent maar iemand waar ze mee praten op een datingapp hé. Na onze eerste date was het wel leuk en kwamen de antwoorden sneller en vlotter.
Dus ik zou gewoon werk maken van face to face afspreken met die ex-schoolgenoot. And make a good impression. Vanaf dan kan je meer zoeken achter het feit dat iemand niet meteen antwoordt...
 
Laatst bewerkt:
Bondig zijn is zo hard niet één van mijn talenten, ik moet daar écht op letten.

Dat oud klasgenootje heeft nooit bij mij in de klas gezeten, gewoon dezelfde school. Denk dat ik dat al verpest heb hoor.
Die heeft nog minstens 100 andere matches die géén boekverlsagen sturen :p (hoewel ik daar ook geprobeerd heb kort te zijn, ik kan gewoon niet kort antwoorden op sommige vragen :-o)

Er zullen anderzijds ook wel vrouwen zijn die uitgebreid communiceren juist appreciëren en dat bekijken als teken van enthousiasme en spontaniteit.
Toen ik in een ver verleden nog online contact zocht met vrouwen (het tijdperk van Netlog, Badoo, ...) vond ik het ook veel leuker als een vrouw enthousiast en uitgebreid reageerde ipv gewoon droog te antwoorden de vragen die ik stelde. Maar zelfs, bij een ideale match gebeurt die communicatie tussen elkaar gewoon spontaan zonder in een vraag-antwoord gesprek te vervallen. Tuurlijk zal niet iedereen zo zijn, maar het is ook gewoon belangrijk dat ge op communicatief vlak matcht dus ik zou als ik u was zo veel mogelijk uzelf proberen te blijven op dat vlak.
 
@KnightOfCydonia: wie kent er nu als jongen van 12, meisjes van het 3de-4de leerjaar? Dat is toch gewoon normaal dat je die niet kan herinneren. Omgekeerd is het natuurlijk iets ander dan kan je meestal wel wie in de oudere jaren zit
 
Er zijn weinig mensen die me kunnen bekoren, ik heb in het algemeen mensen maar in erg beperkte mate graag en moet erover waken dat ik voldoende rust voor mezelf vind om niet overprikkeld/geïrriteerd te worden door constant bij mensen te zijn.

En dan ga ik gisteren op uitstap (geen date) met iemand waarmee ik een half jaar geleden enkele keren op date ben geweest. En dan vliegt de tijd met heel veel leuke gesprekken en is het een heel aangename uitstap met zijn 2.
En dan zat ik 's avonds met een knoop in mijn maag: dat een uitstap met haar zo aangenaam aanvoelt, het gevoel van meer en langer bij haar te willen zijn, en dat dat erg in contrast staat tot mijn andere dates/uitstappen die ik de afgelopen tijd gehad heb en het gevoel dat ik daar kreeg.
Ik weet wel dat sommige mensen enorm likable zijn, maar dat weerhoudt mij er niet van om er toch mee in de knoop te liggen.
 
Er zijn weinig mensen die me kunnen bekoren, ik heb in het algemeen mensen maar in erg beperkte mate graag en moet erover waken dat ik voldoende rust voor mezelf vind om niet overprikkeld/geïrriteerd te worden door constant bij mensen te zijn.

En dan ga ik gisteren op uitstap (geen date) met iemand waarmee ik een half jaar geleden enkele keren op date ben geweest. En dan vliegt de tijd met heel veel leuke gesprekken en is het een heel aangename uitstap met zijn 2.
En dan zat ik 's avonds met een knoop in mijn maag: dat een uitstap met haar zo aangenaam aanvoelt, het gevoel van meer en langer bij haar te willen zijn, en dat dat erg in contrast staat tot mijn andere dates/uitstappen die ik de afgelopen tijd gehad heb en het gevoel dat ik daar kreeg.
Ik weet wel dat sommige mensen enorm likable zijn, maar dat weerhoudt mij er niet van om er toch mee in de knoop te liggen.
Het is niet omdat er toen niets meer uit groeide, dat dat nu ook niet meer kan, toch?
 
Het is niet omdat er toen niets meer uit groeide, dat dat nu ook niet meer kan, toch?
In principe ja. Maar dan moet ik in de praktijk wel een manier vinden om niet met een knoop in mijn maag te zitten als interesse van haar kant uitblijft.
En daarbovenop, er is de grote kans dat het tot niets uitgroeit, en door haar geweldige persoonlijkheid te ervaren maakt ze het een pak moeilijker voor potentiële contacten met andere vrouwen. De lat lijkt weer hoger te liggen, terwijl ze al zo hoog lag.
 
In principe ja. Maar dan moet ik in de praktijk wel een manier vinden om niet met een knoop in mijn maag te zitten als interesse van haar kant uitblijft.
En daarbovenop, er is de grote kans dat het tot niets uitgroeit, en door haar geweldige persoonlijkheid te ervaren maakt ze het een pak moeilijker voor potentiële contacten met andere vrouwen. De lat lijkt weer hoger te liggen, terwijl ze al zo hoog lag.
Beter een blauwtje lopen dan dat ze met een ander gaat lopen zonder dat jij je intenties hebt kunnen weergeven .
 
Bondig zijn is zo hard niet één van mijn talenten, ik moet daar écht op letten.

Dat oud klasgenootje heeft nooit bij mij in de klas gezeten, gewoon dezelfde school. Denk dat ik dat al verpest heb hoor.
Die heeft nog minstens 100 andere matches die géén boekverlsagen sturen :p (hoewel ik daar ook geprobeerd heb kort te zijn, ik kan gewoon niet kort antwoorden op sommige vragen :-o)
Ik vind het net leuk om zo veel te lezen, je kan gewoon bovenaan aangeven dat er een tl;dr voor Myllana is.
Eigenlijk is dat Amerikaans systeem toch niet slecht, meerdere dates doorheen een periode en zien wat iets opbrengt ipv telkens eentje per eentje. Maar dat zit idd niet in ons hier om dat vlot te doen.
 
In principe ja. Maar dan moet ik in de praktijk wel een manier vinden om niet met een knoop in mijn maag te zitten als interesse van haar kant uitblijft.
En daarbovenop, er is de grote kans dat het tot niets uitgroeit, en door haar geweldige persoonlijkheid te ervaren maakt ze het een pak moeilijker voor potentiële contacten met andere vrouwen. De lat lijkt weer hoger te liggen, terwijl ze al zo hoog lag.
Je moet die knoop doorhakken, in je maag of elders. Eerlijk zeggen dat jij potentieel ziet en uitleggen dat je graag haar kant zou horen omdat het je anders remt. Een beetje deftig mens wil dat voor niemand dus zal ze op zijn minst even kunnen nadenken en een soort uitsluitsel geven. Want zolang zij van niks weet, kan het rondjes draaien blijven duren.
 
    • Vraagt zij op een gegeven moment: wat herinnert ge mij nog van mij? (uit de lagere school dus)
      Ik misschien te snel en te eerlijk geantwoord (was ergens op een infodag voor een hobby-opleiding):
      Ik: "Eerlijk? Te weinig... ik moest blozen wanneer ik als kleine jongen te lang met knappe meisjes babbelde."
      "Maar ik wil dat wel goedmaken door eens iets gaan drinken/eten om te weten hoe we in die 20 jaar zijn veranderd?"
    • IJzige stilte (sinds zaterdag). :cry2:
Je staat precies nog te blozen als ik het zo lees...
:S
 
Je moet die knoop doorhakken, in je maag of elders. Eerlijk zeggen dat jij potentieel ziet en uitleggen dat je graag haar kant zou horen omdat het je anders remt. Een beetje deftig mens wil dat voor niemand dus zal ze op zijn minst even kunnen nadenken en een soort uitsluitsel geven. Want zolang zij van niks weet, kan het rondjes draaien blijven duren.
Dat klinkt veel te drastisch en dramatisch voor mij. Ik heb ook geen goede indicatie over hoe zij onze uitstap ervaren heeft.
Ik ga gewoon nog eens een voorstel doen tot gezamenlijke uitstap. Dan zie we wel weer wat de reactie gaat zijn. Deze uitstap was op haar initatief nadat ze de vorige 2 keer verhinderd was en niet kon ingaan op een last-minute uitnodiging van mijn kant.
 
Terug
Bovenaan