Spiderman
Banned
Zij heeft geantwoord: “ik wil vandaag van zodra ik thuis ben direct gaan slapen”
Ik heb daartegen “oké is goed” gezegd.
Ok nu is het wel duidelijk dat het gedaan is.
Ik ben haar schoothondje die elke week toestemming vraagt om haar te mogen bellen? Dat is eigenlijk erg, voor mij. Je hebt niet ongelijk denk ik. En dat pik ik niet. Zie mijn bericht hierboven, waar ze zegt dat ze direct wil gaan slapen wanneer ze thuiskomt. Ze stelt ook geen alternatief voor. Het is gedaan, dat is duidelijk. Wat ik jammer vind is dat zij niet eerlijk kan zijn en rechtuit kan zeggen dat we het hierbij laten.
Ik heb daartegen “oké is goed” gezegd.
Ok nu is het wel duidelijk dat het gedaan is.
We ontmoeten elkaar hoogstens een paar keer per maand. Is ook maar 1-2 maanden dat we elkaar kennen. Waarop is het gebaseerd? Via onze gemeenschappelijke kennis hebben we elkaar ontmoet (fysiek) en daar hadden we wel een leuke tijd en beiden wilden elkaar beter leren kennen met het oog op een serieuze/exclusieve relatie. De eerste paar weken ging het goed, maar nadien bergaf. Mede door mijn gedrag, en anderzijds waarschijnlijk door de afstand.Op wat is uw relatie eigenlijk gebaseerd? Jullie ontmoeten elkaar blijkbaar bijna nooit?
Je bent precies haar schoothondje die haar elke week toestemming vraagt om haar te mogen bellen...
Ik ben haar schoothondje die elke week toestemming vraagt om haar te mogen bellen? Dat is eigenlijk erg, voor mij. Je hebt niet ongelijk denk ik. En dat pik ik niet. Zie mijn bericht hierboven, waar ze zegt dat ze direct wil gaan slapen wanneer ze thuiskomt. Ze stelt ook geen alternatief voor. Het is gedaan, dat is duidelijk. Wat ik jammer vind is dat zij niet eerlijk kan zijn en rechtuit kan zeggen dat we het hierbij laten.

Ik leid uit haar antwoord af dat ze het contact niet wil afbreken en me verder wil leren kennen, maar dat ze wel haar afstand houdt en geen hoop wil geven (vandaar dat ze zegt “ik ben normaal met u”) omdat zij zelf ook niet goed weet of het iets zal worden.