Het grote BeyondGaming Dating topic

Op wat is uw relatie eigenlijk gebaseerd? Jullie ontmoeten elkaar blijkbaar bijna nooit?

Je bent precies haar schoothondje die haar elke week toestemming vraagt om haar te mogen bellen...
 
Misschien toch eens onderzoeken of er geen middenweg mogelijk is.
Want nu lijken er maar 2 opties:

A. We MOETEN elke dag bellen en er moet dagelijks initiatief zijn tot romantische berichten. Enig contact, buiten professioneel en strikt noodzakelijk, met het andere geslacht is not done en gelijk aan bedriegen.

B. U kan desgewenst een afspraak tot telefonisch onderhoud inplannen via de online agenda. Gelieve uw afspraak 48u vooraf te bevestigen en ten laatste 24u vooraf te annuleren indien u verhinderd bent.
A. Het is 3 dagen geleden denk ik dat we nog eens hebben gebeld. We praten de laatste tijd nog maar 1 of 2 keer per week aan de telefoon. Ik heb haar de indruk gegeven dat elk contact met het ander geslacht not done is, en dat heeft haar gestoord denk ik. Ik probeer te werken aan deze zaken en sinds onze laatste discussie/compromis hierover werd er geen “ruzie” meer over gemaakt en heb ik niets in die aard gezegd.
B. Ik moet dat wat minder doen, I know… meer spontaan reageren/spreken en assertiever zijn. Daar werk ik ook aan.
 
Zij heeft geantwoord: “ik wil vandaag van zodra ik thuis ben direct gaan slapen”
Ik heb daartegen “oké is goed” gezegd.

Ok nu is het wel duidelijk dat het gedaan is.

Op wat is uw relatie eigenlijk gebaseerd? Jullie ontmoeten elkaar blijkbaar bijna nooit?

Je bent precies haar schoothondje die haar elke week toestemming vraagt om haar te mogen bellen...
We ontmoeten elkaar hoogstens een paar keer per maand. Is ook maar 1-2 maanden dat we elkaar kennen. Waarop is het gebaseerd? Via onze gemeenschappelijke kennis hebben we elkaar ontmoet (fysiek) en daar hadden we wel een leuke tijd en beiden wilden elkaar beter leren kennen met het oog op een serieuze/exclusieve relatie. De eerste paar weken ging het goed, maar nadien bergaf. Mede door mijn gedrag, en anderzijds waarschijnlijk door de afstand.

Ik ben haar schoothondje die elke week toestemming vraagt om haar te mogen bellen? Dat is eigenlijk erg, voor mij. Je hebt niet ongelijk denk ik. En dat pik ik niet. Zie mijn bericht hierboven, waar ze zegt dat ze direct wil gaan slapen wanneer ze thuiskomt. Ze stelt ook geen alternatief voor. Het is gedaan, dat is duidelijk. Wat ik jammer vind is dat zij niet eerlijk kan zijn en rechtuit kan zeggen dat we het hierbij laten.
 
Dat is vooral bij de fysieke ontmoeting dat het verschil duidelijker wordt. Dezelfde vraag zou gesteld kunnen worden aan @Gentei , in welk opzicht het als een relatie beschouwd wordt wanneer ze elkaar niet zien.
De pikante foto's soms :p

Zij heeft geantwoord: “ik wil vandaag van zodra ik thuis ben direct gaan slapen”
Ik heb daartegen “oké is goed” gezegd.

Ok nu is het wel duidelijk dat het gedaan is.


We ontmoeten elkaar hoogstens een paar keer per maand. Is ook maar 1-2 maanden dat we elkaar kennen. Waarop is het gebaseerd? Via onze gemeenschappelijke kennis hebben we elkaar ontmoet (fysiek) en daar hadden we wel een leuke tijd en beiden wilden elkaar beter leren kennen met het oog op een serieuze/exclusieve relatie. De eerste paar weken ging het goed, maar nadien bergaf. Mede door mijn gedrag, en anderzijds waarschijnlijk door de afstand.

Ik ben haar schoothondje die elke week toestemming vraagt om haar te mogen bellen? Dat is eigenlijk erg, voor mij. Je hebt niet ongelijk denk ik. En dat pik ik niet. Zie mijn bericht hierboven, waar ze zegt dat ze direct wil gaan slapen wanneer ze thuiskomt. Ze stelt ook geen alternatief voor. Het is gedaan, dat is duidelijk. Wat ik jammer vind is dat zij niet eerlijk kan zijn en rechtuit kan zeggen dat we het hierbij laten.
Waarom maak jij het niet uit gewoon...?
 
Gewoon iets in de trend van, we hebben er samen veel energie in gestoken, maar ik zie hier geen verdere toekomst in, ik hoop dat je de ware mag vinden zou ik sturen... (in uw eigen bewoording weliswaar)

Ik lees tussen de regels dat je niet met ruzie uit elkaar wil gaan, jij wss meer als zij, maar soit, ik zou zoiets doen ipv dat heen en weer gedoe...

Niemand zegt dat je niet meer met elkaar hoeft te spreken, maar zeg zelf waar het op staat denk ik dan... Zij durft het u niet meteen te zeggen, doe het zelf, denk ik dan...
 
@Spiderman jij zegt: "het is duidelijk, het is uit" terwijl zij al MEERMAALS heeft aangegeven dat ze op dit moment geen gevoelens heeft voor jou, niet verliefd is,... Wat zou zij dan "eerlijk moeten zijn"? Hoeveel duidelijker kan ze het gemaakt hebben? Er is enkel een "wij zijn een koppel" in JOUW hoofd, niet in het hare. Zij wou uitvissen of jullie ooit wél een koppel konden vormen...
 
Waarom maak jij het niet uit gewoon...?
Gewoon iets in de trend van, we hebben er samen veel energie in gestoken, maar ik zie hier geen verdere toekomst in, ik hoop dat je de ware mag vinden zou ik sturen... (in uw eigen bewoording weliswaar)

Ik lees tussen de regels dat je niet met ruzie uit elkaar wil gaan, jij wss meer als zij, maar soit, ik zou zoiets doen ipv dat heen en weer gedoe...

Niemand zegt dat je niet meer met elkaar hoeft te spreken, maar zeg zelf waar het op staat denk ik dan... Zij durft het u niet meteen te zeggen, doe het zelf, denk ik dan...

Ik ga haar de komende week niet contacteren. Als er niets meer komt van haar kant, zet ik er wel een punt achter.

@Spiderman jij zegt: "het is duidelijk, het is uit" terwijl zij al MEERMAALS heeft aangegeven dat ze op dit moment geen gevoelens heeft voor jou, niet verliefd is,... Wat zou zij dan "eerlijk moeten zijn"? Hoeveel duidelijker kan ze het gemaakt hebben? Er is enkel een "wij zijn een koppel" in JOUW hoofd, niet in het hare. Zij wou uitvissen of jullie ooit wél een koppel konden vormen...
Ik beschouw ons niet als een koppel. En ja, zij heeft gezegd dat het nog te vroeg is voor gevoelens omdat we elkaar nog amper hebben gezien. Zij wou uitvissen of wij ooit een koppel konden vormen, zij wou mij ook leren kennen, maar nu niet meer denk ik (zie haar laatste bericht). Dat is wat ik bedoel met “het is gedaan”. En daarmee bedoel ik dat als zij niet meer geïnteresseerd is om verder te praten, dat het jammer is dat zij dat niet direct zegt. Zo verspil ik mijn tijd ook niet. Daarin moet zij eerlijk zijn.

Zoals hierboven gezegd, de komende week contacteer ik haar niet meer. Als er van haar kant niets komt, zet ik er een punt achter.
 
Niemand zegt dat je niet meer met elkaar hoeft te spreken, maar zeg zelf waar het op staat denk ik dan... Zij durft het u niet meteen te zeggen, doe het zelf, denk ik dan...
Achteraf gezien geloof ik eigenlijk dat dit een goede aanpak is. Ik ga zelfs geen week wachten. Ik denk er aan om tegen deze avond een bericht te sturen en het volgende te zeggen:
“Hey, ik ging iets reserveren voor onze volgende ontmoeting. Wat denk je er van? De voorbije tijd krijg ik het gevoel dat je het niet meer ziet zitten om hier verder mee te gaan, dus als dat het geval zou zijn, mag je hier eerlijk in zijn. No hard feelings. Dan zal ik ook niets reserveren. Als je het wel ziet zitten, dan regel ik iets.”

Wat denken jullie er van? En zeker @Mulan jouw mening waardeer ik ook want ik vertrouw u. Zou ik nog iets aanpassen/toevoegen?
 
Achteraf gezien geloof ik eigenlijk dat dit een goede aanpak is. Ik ga zelfs geen week wachten. Ik denk er aan om tegen deze avond een bericht te sturen en het volgende te zeggen:
“Hey, ik ging iets reserveren voor onze volgende ontmoeting. Wat denk je er van? De voorbije tijd krijg ik het gevoel dat je het niet meer ziet zitten om hier verder mee te gaan, dus als dat het geval zou zijn, mag je hier eerlijk in zijn. No hard feelings. Dan zal ik ook niets reserveren. Als je het wel ziet zitten, dan regel ik iets.”

Wat denken jullie er van? En zeker @Mulan jouw mening waardeer ik ook want ik vertrouw u. Zou ik nog iets aanpassen/toevoegen?
Reserveer gewoon wat. Je kan altijd annuleren. Je hoeft dat zelfs niet expliciet in je bericht te vermelden.
 
Laatst bewerkt:
Achteraf gezien geloof ik eigenlijk dat dit een goede aanpak is. Ik ga zelfs geen week wachten. Ik denk er aan om tegen deze avond een bericht te sturen en het volgende te zeggen:
“Hey, ik ging iets reserveren voor onze volgende ontmoeting. Wat denk je er van? De voorbije tijd krijg ik het gevoel dat je het niet meer ziet zitten om hier verder mee te gaan, dus als dat het geval zou zijn, mag je hier eerlijk in zijn. No hard feelings. Dan zal ik ook niets reserveren. Als je het wel ziet zitten, dan regel ik iets.”

Wat denken jullie er van? En zeker @Mulan jouw mening waardeer ik ook want ik vertrouw u. Zou ik nog iets aanpassen/toevoegen?
Laatste stuk zou ik veranderen:

“Hey, ik ging iets reserveren voor onze volgende ontmoeting. Wat denk je er van? De voorbije tijd krijg ik het gevoel dat je het niet meer ziet zitten om hier verder mee te gaan, dus als dat het geval zou zijn, mag je hier eerlijk in zijn. No hard feelings.
Dan gaan we het hierbij laten. Al hoop ik natuurlijk dat ik het fout voor heb "
 
Laatste stuk zou ik veranderen:

“Hey, ik ging iets reserveren voor onze volgende ontmoeting. Wat denk je er van? De voorbije tijd krijg ik het gevoel dat je het niet meer ziet zitten om hier verder mee te gaan, dus als dat het geval zou zijn, mag je hier eerlijk in zijn. No hard feelings.
Dan gaan we het hierbij laten. Al hoop ik natuurlijk dat ik het fout voor heb "
Dat klinkt echt wel beter, jij bent een schat! Enorm bedankt 🤗
 
Hmm vragen om te reserveren/iets voorstellen om te gaan doen en ze voor een ultimatum zetten in 1 bericht?

Lijkt me heel raar dat ze daar nog op dat eerste gedeelte zou reageren. Ze gaat zich dan vooral focussen op dat tweede stukje.
En als ik zo een bericht zou krijgen, zou ik niet veel goesting hebben om samen iets te gaan eten ofzo… dus die reservatie zou ge bij voorbaat al mogen afzeggen :’)

Ik zou het één of het ander vragen, niet beide.
 
Als het de meerderheid van de leden stoort om m’n ervaring te volgen, kan ik ook stoppen met m’n ervaring te delen en m’n eigen plan trekken. Er zijn al voldoende tips gegeven, dat besef ik ook. Ik probeer deze ook toe te passen. Ik wou louter een update geven van de situatie. Als jullie zouden willen dat ik m’n ervaring niet of minder deel, laat gerust een like achter.
Neenee, de bitterzoete mengeling van cringe en entertainment mag blijven komen. 🤓
 
Bericht is deze ochtend verstuurd, in de format van Mulan. Ik wacht nog op haar antwoord. Ik wou het wat assertiever aanpakken, dus heb beide zaken gevraagd. Ik snap niet waarom je geen goesting meer zou hebben om iets te doen met iemand als die persoon zich enkel afvraagt hoe het nu zit tussen jullie. Als je die persoon graag hebt, zou je antwoorden dat het totaal niet het geval is en meedelen dat je uitkijkt naar de ontmoeting. Als 2 personen al niet openlijk kunnen spreken over wat ze voelen/denken binnen een relatie of kennismakingsfase, waarmee zijn we dan bezig?
Ik heb eigenlijk veel respect voor dat meisje om na al die weken zon berichten van u te krijgen en nu nog steeds bezig zijn met u. Eerlijk ik zou ze te huwelijk vragen als ze binnen de week u terugstuurt. Wie anders heeft de energie om dit te doen.
Als zij ook zo denkt en niet eerlijk genoeg is om tegen mij te zeggen dat zij niet verder wil praten omdat er geen match is, verdient dit dan respect? Ik word in zo’n geval gebruikt. Intentioneel of niet. Voor wat? Misschien gebruikt ze me wel als ego boost door de occasionele aandacht die ik geef. Of als back-up. Wat het ook mag wezen, als zij het niet ziet zitten, kan ze dat zeggen. No hard feelings. We zullen wel zien.
 
Bericht is deze ochtend verstuurd, in de format van Mulan. Ik wacht nog op haar antwoord. Ik wou het wat assertiever aanpakken, dus heb beide zaken gevraagd.
Ze heeft geantwoord: “Dat is niet het geval. Ik ben niet koud tegen u, ik ben normaal met u. Vandaag heb ik verlof, ik ben het vrij laat te weten gekomen, ik wou je vragen of je wilt bellen.”

Oké dan… wat een toeval dat ze daarmee afkomt nadat ik zo’n bericht stuur. 😐 Ik leid uit haar antwoord af dat ze het contact niet wil afbreken en me verder wil leren kennen, maar dat ze wel haar afstand houdt en geen hoop wil geven (vandaar dat ze zegt “ik ben normaal met u”) omdat zij zelf ook niet goed weet of het iets zal worden.
 
Ze heeft geantwoord: “Dat is niet het geval. Ik ben niet koud tegen u, ik ben normaal met u. Vandaag heb ik verlof, ik ben het vrij laat te weten gekomen, ik wou je vragen of je wilt bellen.”

Oké dan… wat een toeval dat ze daarmee afkomt nadat ik zo’n bericht stuur. 😐 Ik leid uit haar antwoord af dat ze het contact niet wil afbreken en me verder wil leren kennen, maar dat ze wel haar afstand houdt en geen hoop wil geven (vandaar dat ze zegt “ik ben normaal met u”) omdat zij zelf ook niet goed weet of het iets zal worden.
Wat als je nu gewoon naar haar belt, zonder verdere berichtjes of overthinking? Ze is beschikbaar vandaag zegt ze.

Dit is misschien voor haar normale communicatie. Jij verwacht een ander soort communicatie dan voor haar normaal is (misschien in dit stadium). Probeer het wat los te laten. Oftewel accepteer je haar zoals ze is, oftewel stop je er mee. Altijd gefrustreerd zijn met haar is voor jullie allebei niet leuk.
 
Ze heeft geantwoord: “Dat is niet het geval. Ik ben niet koud tegen u, ik ben normaal met u. Vandaag heb ik verlof, ik ben het vrij laat te weten gekomen, ik wou je vragen of je wilt bellen.”

Oké dan… wat een toeval dat ze daarmee afkomt nadat ik zo’n bericht stuur. 😐 Ik leid uit haar antwoord af dat ze het contact niet wil afbreken en me verder wil leren kennen, maar dat ze wel haar afstand houdt en geen hoop wil geven (vandaar dat ze zegt “ik ben normaal met u”) omdat zij zelf ook niet goed weet of het iets zal worden.
Misschien moet je ook eens een aantal dagen vrij nemen van deze thread? Ik begrijp heel goed dat je het van u af wil schrijven of ergens de nood hebt om het te delen zodat het niet alleen in uw eigen hoofd blijft spelen, maar eigenlijk versterkt het dat juist. En da's ook niet goed.

Zij heeft duidelijk aangegeven dat er op dit moment langs haar kant niets is, en ja, misschien kan dat nog komen. Maar de realiteit is dat dit vandaag niet het geval is. Dat moet je aanvaarden.

Je kan altijd die deur op een kier laten staan, en hopelijk gaat zij die ooit wagenwijd open trappen, maar evengoed ook niet. Zolang zij dat niet expliciet aangeeft is er niets. Dat kost tijd en is altijd lastiger dan je initieel denkt, maar zij gaat morgen niet van idee veranderen, en blijven wachten of elk bericht en elke smiley liggen over analyseren doet jou nog minder goed. Evengoed kom jij morgen iemand anders tegen die wel meteen een klik voelt, en dan zou het ook jammer zijn dat je dat aan je voorbij laat gaan.

Mocht ik in jouw schoenen staan zou ik nu zelf aangeven dat je een paar dagen nodig hebt zonder contact, om het allemaal even te kaderen, maar dat je zeker het contact niet wil verbreken. En probeer haar dan eerst als een gewone vriendin te gaan zien, waar je mee kan lachen en zeveren, zonder dat er meer bij komt kijken. En dat zal veel meer energie van u vragen dan van haar, maar het komt wel over dat zij daar voor open staat. Al moeten wij hier natuurlijk ook alleen afgaan op uw kant (of interpretatie) van het verhaal. Je moet dan maar denken dat je in het slechtste geval er een goeie vriendin aan kan overhouden. En als dat niet is waar jij je in kan vinden dan ga je daar ook eerlijk in moeten zijn ten opzichte van haar, en dan is het best om er gewoon mee te stoppen.

Zij heeft ook duidelijk aangegeven waar voor u werkpunten liggen, en focus u eerst daar op, met of zonder uw psycholoog want anders gaat dat ook altijd naar toekomstige relaties een issue geven volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan