Het grote BeyondGaming Dating topic

Wat is het met dating apps en backpackers? Ik word bijna doodgeslagen met rugzakken, foto's in ski/snowboard uitrusting, in kajaks en naast kampeertentjes.
Op dat soort apps zitten natuurlijk enkel maar vreselijk interessante mensen, of zo lijkt het toch...
Dat er voor elk potje een deksel is, is inderdaad onzin. Er zijn potten met twintig deksels maar er zijn véél meer potten met een deksel dat maar 95% of minder dekt. Jezus, wat een onzin metafoor ook maar soit.
Maar dat het goed mogelijk is dat het voor jou nooit vanzelfsprekend zal zijn, inderdaad. Net doordat je veel meer mensen kan leren kennen, valt het op als ‘connectie’ niet je natuurlijke ding is. Niemand vinden op 10 personen kan je pech noemen, niemand vinden op 500 komt al heel anders binnen.
Ik kan je helaas geen advies geven. Al die zaken van wees jezelf tot probeer hier/daar/overal heb je al gehoord, weet je maar al te goed. Gewoon date per date gaan, elke aangename ervaring heb je en is er dan eentje dat blijft gaan, des te beter.
Mja het lijkt me vooral toch een hoop onzekerheid omdat in een relatief kleine set mensen er niets langdurig van is voortgekomen, niet "connectie is niet zijn ding" want hij komt hopen vrouwen tegen maar het lukt niet.

Op dat soort apps zitten natuurlijk enkel maar vreselijk interessante mensen, of zo lijkt het toch...

Mja het lijkt me vooral toch een hoop onzekerheid omdat in een relatief kleine set mensen er niets langdurig van is voortgekomen, niet "connectie is niet zijn ding" want hij komt hopen vrouwen tegen maar het lukt niet.
Als hij er hopen tegenkomt maar het lukt niet dan is er een connectieprobleem. Niet om ze te leren kennen maar om het in leven te houden. Voor sommigen is dat eenvoudig, voor andere niet zo.

k probeer ook verder te kijken dan het uiterlijk trouwens, was er ook één waar ik mij vrij goed bij voelde die fysiek niet echt mijn type was, maar die woonde nog bij haar ex, dus daar heb ik zelf de boot uiteindelijk afgehouden, zou daar niet mee om gekund hebben. Daar waren dan ook nog eens kinderen in het spel, dan voelt ge u als de 'inbreker' ook al was de scheiding al ingezet.
Was dat omwille van het feit dat ze nog bij haar ex wonen of omdat ze kinderen had? Als je kinderen uitsluit dan gaat de vijver krimpen.

Wat is het met dating apps en backpackers? Ik word bijna doodgeslagen met rugzakken, foto's in ski/snowboard uitrusting, in kajaks en naast kampeertentjes.

Omdat de gemiddelde mens meer foto's neemt op vakantie dan thuis of op het werk? (En de kans daardoor dus groot is dat je mooiste foto's tijdens een reis zijn getrokken.)

Als hij er hopen tegenkomt maar het lukt niet dan is er een connectieprobleem. Niet om ze te leren kennen maar om het in leven te houden. Voor sommigen is dat eenvoudig, voor andere niet zo.

Tenzij Sylverscythe's definitie van hopen een 12-tal dates zijn op een periode van een half jaar, kom ik er echt geen hopen tegen... Datingapps nooit gebruikt voor corona bijvoorbeeld. Enkel gedate met vrouwen die ik in het echte leven tegenkwam... En dat was eerder zeer sporadisch.

Connecties maken is dubbel voor mij, vroeger lukte me dat effectief moeilijker, ook door omstandigheden... Moeilijk secundair en ook slechte start op unief... Dan even beter tot opnieuw een moeilijke start op de arbeidsmarkt met lang geen vaste job... Ik heb me dat te hard aangetrokken.

Was dat omwille van het feit dat ze nog bij haar ex wonen of omdat ze kinderen had? Als je kinderen uitsluit dan gaat de vijver krimpen.

Bij de ex wonen, en dat gedurende nog minstens een aantal maanden tot de verdeling bij de notaris rond was.

Één kind of misschien zelfs 2 stoort me niet. Wil de optie kinderwens voor mezelf op 34 wel nog niet volledig uitsluiten... 3, 4 of 5 kinderen uit een vorige relatie(s) vind ik wel van het goede te veel.

Bij de ex wonen, en dat gedurende nog minstens een aantal maanden tot de verdeling bij de notaris rond was.

Één kind of misschien zelfs 2 stoort me niet. Wil de optie kinderwens voor mezelf op 34 wel nog niet volledig uitsluiten... 3, 4 of 5 kinderen uit een vorige relatie(s) vind ik wel van het goede te veel.
Ik begrijp je maar anderzijds zijn het ook maar enkele maanden. Zo'n een situatie zou bij mij ook wel wat alarmbellen doen afgaan maar dat betekent niet dat ik het al onmiddellijk zou afschrijven. Context is alles. Ik heb de indruk dat jij heel fel vasthoudt aan een oordeel. Mogelijk ben je een J in het MBTI profiel, als dat model je iets zegt.

Nogmaals, ik merk aan je posts dat je momenteel enorm in de knoop ligt. Probeer die onzekerheid te koppelen aan zelfreflectie en eruit te leren. Misschien dat een beetje openheid wel goed zou zijn wanneer je andere mensen leren kennen. Dit is een suggestie he, geen kritiek.

Ah, ik heb een heel goede vriend die begin de 40 nog vader is geworden. Tweemaal zelfs... Die heeft nu peuters rondlopen waar de meeste van zijn vrienden ondertussen met pubers in huis zitten. Zo zie je maar dat je niks moet uitsluiten.

Ah, ik heb een heel goede vriend die begin de 40 nog vader is geworden. Tweemaal zelfs... Die heeft nu peuters rondlopen waar de meeste van zijn vrienden ondertussen met pubers in huis zitten. Zo zie je maar dat je niks moet uitsluiten.
Mijn vader was 43 toen ik geboren werd (nummer 4), en 45 toen mijn jongste broer geboren werd (nummer 5). Dus dat is allemaal perfect mogelijk

Laatst bewerkt:
@Tomski is ook een "oude vader", ik hoor die ook niet klagen dat dat "te laat" is.
Ik ben ook een "oude moeder" en hoewel het me veel meer energie kost, heb ik niet het gevoel dat dat vroeger had gemoeten.
En @Wannez heeft als veertiger ook kleuters in huis, en die heeft duidelijk energie te over 😜 dus hij heeft zelfs mijn enige probleem rond ouder voor de eerste keer ouder worden, niet. 😇

@Tomski is ook een "oude vader", ik hoor die ook niet klagen dat dat "te laat" is.
Ik ben ook een "oude moeder" en hoewel het me veel meer energie kost, heb ik niet het gevoel dat dat vroeger had gemoeten.
En @Wannez heeft als veertiger ook kleuters in huis, en die heeft duidelijk energie te over 😜 dus hij heeft zelfs mijn enige probleem rond ouder voor de eerste keer ouder worden, niet. 😇

Ik zou het niet anders gewild hebben!
Ik had andere dingen te doen tot mijn 35.

2e date achter de rug, maar nog niet gekust… normaal deed ik dat altijd wel op 2e dates maar deze keer niet het goeie moment gevonden. Ik zou het niet te lang moeten uitstellen anders beland ik nog in de friendzone. Zij wil terug een 3e keer afspreken, dus dat is al goed nieuws.
Uiteindelijk niet afgesproken. Ze kon opeens niet meer en heeft aangegeven er geen zin in te hebben. We hebben nadien ook niet meer gesproken. Dus je ziet maar, sommige vrouwen verwachten al vroeg wat intimiteit..en als jij het hen niet geeft hebben zij een lange rij mannen die bereid zijn om dat wel snel te geven. Niet erg, on to the next one!

Uiteindelijk niet afgesproken. Ze kon opeens niet meer en heeft aangegeven er geen zin in te hebben. We hebben nadien ook niet meer gesproken. Dus je ziet maar, sommige vrouwen verwachten al vroeg wat intimiteit..en als jij het hen niet geeft hebben zij een lange rij mannen die bereid zijn om dat wel snel te geven. Niet erg, on to the next one!

Heeft zij dat gezegd of vul jij hier nu gewoon in wat jij denkt dat zij denkt omdat je je eigen ingebeelde regeltjes niet hebt gevolgd?

Allez het kan het natuurlijk hoor. Dat ge zo'n magische tong hebt, dat door die in haar muil te rammen, ze een totaal andere conclusie had gehad bij de vraag of ze hierin iets zag om mee verder te gaan en iets uit te bouwen op lange termijn.

Heeft zij dat gezegd of vul jij hier nu gewoon in wat jij denkt dat zij denkt omdat je je eigen ingebeelde regeltjes niet hebt gevolgd?

Allez het kan het natuurlijk hoor. Dat ge zo'n magische tong hebt, dat door die in haar muil te rammen, ze een totaal andere conclusie had gehad bij de vraag of ze hierin iets zag om mee verder te gaan en iets uit te bouwen op lange termijn.
Zij heeft dat gezegd nadat ik vroeg of ze nog zin had om dit weekend af te spreken. En tijdens onze gesprekken had ze voordien ook eens gevraagd of het makkelijk is voor mij om te overnachten ergens anders (ze bedoelt bij haar denk ik dan haha). Of zij liet eens vallen dat zij graag slaapt, en dan heeft ze een grapje gemaakt “dat het toch leuk zou zijn om met haar gezellig te slapen”. Dat was tijdens de periode van onze eerste date. En zij liet ook in het begin weten dat zij niet plant op lange termijn maar eerder van dag tot dag leeft. Dus ja, mijn conclusie was dat zij een jonge moeder was die geil is voor wat seks. Ze liet weten dat het 4 jaar geleden is dat ze een relatie had. Waarschijnlijk was het zo heet van beneden dat ze niet nog eventjes kon wachten.

Laatst bewerkt:
Zij heeft dat gezegd nadat ik vroeg of ze nog zin had om dit weekend af te spreken. En tijdens onze gesprekken had ze voordien ook eens gevraagd of het makkelijk is voor mij om te overnachten ergens anders (ze bedoelt bij haar denk ik dan haha). Dat was tijdens de periode van onze eerste date. En zij liet ook in het begin weten dat zij niet plant op lange termijn maar eerder van dag tot dag leeft. Dus ja, mijn conclusie was dat zij een jonge moeder was die geil is voor wat seks. Ze liet weten dat het 4 jaar geleden is dat ze een relatie had. Waarschijnlijk was het zo heet van beneden dat ze niet nog eventjes kon wachten.
Ik denk dat een vrouw die zo 'heet staat beneden' u al besprongen zou hebben tijdens date 1 of 2 als ze zin had in een meer

Zij heeft dat gezegd nadat ik vroeg of ze nog zin had om dit weekend af te spreken. En tijdens onze gesprekken had ze voordien ook eens gevraagd of het makkelijk is voor mij om te overnachten ergens anders (ze bedoelt bij haar denk ik dan haha). Dat was tijdens de periode van onze eerste date. En zij liet ook in het begin weten dat zij niet plant op lange termijn maar eerder van dag tot dag leeft. Dus ja, mijn conclusie was dat zij een jonge moeder was die geil is voor wat seks. Ze liet weten dat het 4 jaar geleden is dat ze een relatie had. Waarschijnlijk was het zo heet van beneden dat ze niet nog eventjes kon wachten.

2e date achter de rug, maar nog niet gekust… normaal deed ik dat altijd wel op 2e dates maar deze keer niet het goeie moment gevonden.

Ik heb het gevoel dat je ergens iets fout doet.

Ik heb het gevoel dat je ergens iets fout doet.
Dat is wat ik zeg, er waren waarschijnlijk wel momenten waar ik iets kon doen, maar ik voelde het op dat moment niet; en ik ga niet zitten stressen of forceren om iets te doen. Met goeie moment bedoelde ik het moment dat ik me op mijn gemak voel en zin heb om iets te doen.

Terug
Bovenaan