Het grote BeyondGaming Dating topic

Dat we in een wereld leven waar vrouwen schrik hebben om met wild vreemde mannen af te spreken zonder backup.
Dat vermoed ik ook, alhoewel ik er niet zo dreigend uitzie alleszins. Maar ik snap het wel, je weet nooit wat je als vrouw kan tegenkomen op die dating apps. Dus ik neem het ook niet te persoonlijk op ofzo.

Ja, want Dutroux zag er ook mega creepy uit ipv de doorsnee loodgieter-look in de jaren 90. En de molesterende pastoor/leerkracht ziet er waarschijnlijk ook wel uit als "dat type". 🙄
Dutroux zag en ziet er nu echt wel uit als een vies manneke imo. En van pastoors heb ik altijd een natuurlijke afkeer gehad.

Op een eerste date geweest met iemand van Tinder die ik nog nooit heb ontmoet in het echt. Ik kom af op de locatie waar we gingen afspreken en haar broer was daar ook. Dus dat was een beetje awkward en onverwacht. Na een eerste kennismaking is de broer vertrokken. En wij hebben ongeveer 2 uur wat gewandeld en gebabbeld met haar in een drukbevolkte park. Het gesprek verliep vlot en goed. Maar midden tijdens de wandeling kwamen we opnieuw de broer tegen, die ergens in het park op een bankje alleen aan het zitten was (of ons aan het bespioneren?). Dat was opnieuw wat awkward. De date zelf ging verder wel goed. Is de eerste keer dat ik zoiets wel meemaak, geen idee wat ik ervan moet denken. 😅

Alee hoe beklemmend is dat, kan toch niet ontspannend zijn als je weet dat grote broer den boel in't oog houd, zeker niet als eerste date.
Als je afspreekt op een openbare plaats met veel verloop zou ik toch verwachten dat dat veilig is. Er kan altijd iets gebeuren maar kom. Heel raar dit.

Terug
Bovenaan