Op dat soort apps zitten natuurlijk enkel maar vreselijk interessante mensen, of zo lijkt het toch...Wat is het met dating apps en backpackers? Ik word bijna doodgeslagen met rugzakken, foto's in ski/snowboard uitrusting, in kajaks en naast kampeertentjes.
Mja het lijkt me vooral toch een hoop onzekerheid omdat in een relatief kleine set mensen er niets langdurig van is voortgekomen, niet "connectie is niet zijn ding" want hij komt hopen vrouwen tegen maar het lukt niet.Dat er voor elk potje een deksel is, is inderdaad onzin. Er zijn potten met twintig deksels maar er zijn véél meer potten met een deksel dat maar 95% of minder dekt. Jezus, wat een onzin metafoor ook maar soit.
Maar dat het goed mogelijk is dat het voor jou nooit vanzelfsprekend zal zijn, inderdaad. Net doordat je veel meer mensen kan leren kennen, valt het op als ‘connectie’ niet je natuurlijke ding is. Niemand vinden op 10 personen kan je pech noemen, niemand vinden op 500 komt al heel anders binnen.
Ik kan je helaas geen advies geven. Al die zaken van wees jezelf tot probeer hier/daar/overal heb je al gehoord, weet je maar al te goed. Gewoon date per date gaan, elke aangename ervaring heb je en is er dan eentje dat blijft gaan, des te beter.

dus hij heeft zelfs mijn enige probleem rond ouder voor de eerste keer ouder worden, niet.