Dat denkt zijn andere vrouw ook.Gangster?!
Nee helaas ik ben getrouwd met de opperkneus der kneuzen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat denkt zijn andere vrouw ook.Gangster?!
Nee helaas ik ben getrouwd met de opperkneus der kneuzen.![]()
Ge moet de volledige quote geven om de context te snappen:
Ik denk dat hij @Spiderman aanmaant tot zelfmoord.Maak je geen zorgen, geniet van het moment, cease the day.
"Ik was aan het cheaten" lijkt mij een goede reden voor zo een gsm?In aller aller begin had mijn man ook zo'n telefoon gehad die hij af en toe gebruikte.
Zo dan er gaat iemand straks aan een zwaar vragenvuur onderworpen worden en beter voor hem heeft hij een goede reden.
Ze kan toch ergens net over de grens zitten in NL of FR? Geen idee hoe accuraat Tinder is vanwege nog nooit gebruikt.Mja, nu heb ik iets opgemerkt dat geen goed teken is. Ze heeft me verteld dat zij vanaf vandaag heel het weekend bij familie ging zijn in het buitenland. Maar ik zie in de Tinder app dat haar afstand nog steeds in België is. Waarschijnlijk gaat zij in tussentijd afspreken met andere mannen denk ik dan. Opeens is mijn goesting wat afgenomen. We zien wel hoe het verder afloopt, maar ik hou mijn verwachtingen laag.
Neen, ik ben er zeker van dat het in België is. En de afstand in Tinder lijkt me accuraat want ik was daarnet ergens geweest (2km ver) en dit was ingerekend in de afstand toen. Haar afstand blijft wel stabiel, dus zij beweegt zogezegd niet. Of kan het misschien voorkomen dat de app gewoon “dicht” is en de afstand niet update van haar kant? In dat geval zou het kunnen dat zij de waarheid heeft gezegd.Ze kan toch ergens net over de grens zitten in NL of FR? Geen idee hoe accuraat Tinder is vanwege nog nooit gebruikt.
Ik zou in mijn auto springen en haar gaan tracken.Mja, nu heb ik iets opgemerkt dat geen goed teken is. Ze heeft me verteld dat zij vanaf vandaag heel het weekend bij familie ging zijn in het buitenland. Maar ik zie in de Tinder app dat haar afstand nog steeds in België is. Waarschijnlijk gaat zij in tussentijd afspreken met andere mannen denk ik dan. Opeens is mijn goesting wat afgenomen. We zien wel hoe het verder afloopt, maar ik hou mijn verwachtingen laag.
Want als ze beschikbaar is, zouden we verwachten om samen af te spreken. Ze gaat me niet zeggen dat ze beschikbaar is maar eerst met andere mannen gaat afspreken.Trouwens in België kan ze toch ook met andere mannen afspreken? Daar heb je nu toch echt geen excuus als “ben in het buitenland dit weekend” voor nodig. Zie niet in waarom ze daarover zou liegen?
Ja dat is wat ik net ging zeggen, ik klink hier al gelijk een stalker met dat ik haar afstand in de app heb opgemerkt en me er vragen bij stel.Ik zou in mijn auto springen en haar gaan tracken.

Neen, ik ben er zeker van dat het in België is. En de afstand in Tinder lijkt me accuraat want ik was daarnet ergens geweest (2km ver) en dit was ingerekend in de afstand toen. Haar afstand blijft wel stabiel, dus zij beweegt zogezegd niet. Of kan het misschien voorkomen dat de app gewoon “dicht” is en de afstand niet update van haar kant? In dat geval zou het kunnen dat zij de waarheid heeft gezegd.
@Spiderman Kans is dus groot dat ze Tinder niet meer open gedaan heeft?Tinder will update your location every time you open the app, provided that the location has changed significantly in the time the app was closed.
Ik zie het verband niet tussen onzekerheid/controlefreak en iets opmerken in de app en het vreemd vinden wegens wat er is verteld. Ah ja, op beyondgaming hebt ge mensen die zaken delen, en de typische mensen die online komen om enkel kritiek te geven. Beter om niets te delen, mijn fout!
Nuttige info! dat kan zeker ook, en dat zou eigenlijk betekenen dat ze “loyaal” is gebleven aan mij en geen behoefte had om met iemand anders te spreken.@Spiderman Kans is dus groot dat ze Tinder niet meer open gedaan heeft?

Het is een vermoeden, wat een hoge kans heeft gezien we in een dating app bezig zijn en dergelijke zaken gebeuren vaak. Misschien kan dat als een onzekerheid gezien worden, ik weet het niet."Het vreemd vinden" =/= "Waarschijnlijk gaat zij in tussentijd afspreken met andere mannen".
Deel zoveel ge wilt, een ander kan er maar van leren want dit is echt 100% hoe het niet moet.

Ooooh boyNeen, ik ben er zeker van dat het in België is. En de afstand in Tinder lijkt me accuraat want ik was daarnet ergens geweest (2km ver) en dit was ingerekend in de afstand toen. Haar afstand blijft wel stabiel, dus zij beweegt zogezegd niet. Of kan het misschien voorkomen dat de app gewoon “dicht” is en de afstand niet update van haar kant? In dat geval zou het kunnen dat zij de waarheid heeft gezegd.
Niet verdiend en niets persoonlijks met haar te doen, eerder hoe het hele Tinder gebeuren werkt.Of ze gewoon geloven als ze zegt dat ze opnieuw wil afspreken maar effe niet kan dit weekend? Van waar heeft ze dat wantrouwen verdiend?
En ik vond het gewoon vreemd dat de afstand niet klopte met wat ze zei, niets meer als datSorry maar als je na 2 dates al moet gaan controleren of wat ze ze zegt wel correct is zit je toch met een vertrouwensprobleem. Ben je dan ook zo wantrouwig als ze tegen je zei dat ze de eerste dates leuk vond?Niet verdiend en niets persoonlijks met haar te doen, eerder hoe het hele Tinder gebeuren werkt.En ik vond het gewoon vreemd dat de afstand niet klopte met wat ze zei, niets meer als dat