Het grote BeyondGaming Dating topic

Fyi: Tinder geeft logischerwijs als locatie de laatst gemeten locatie waar je de app toegang hebt gegeven. Voor veel mensen is dit dus de locatie waar ze de laatste keer de app geopend hebben.

Doe met deze info wat je wilt.
 
Laatst bewerkt:
simpsons-leaving.gif
 
2e date achter de rug, maar nog niet gekust… normaal deed ik dat altijd wel op 2e dates maar deze keer niet het goeie moment gevonden. Ik zou het niet te lang moeten uitstellen anders beland ik nog in de friendzone. Zij wil terug een 3e keer afspreken, dus dat is al goed nieuws.
Ik vond deze post al op het randje, alsof je een flowchart moet volgen want tegen dag n niet gekust is op dag n+1 friendzone.

Het is daarna niet echt gebeterd met die creepy posts. Anderen hebben ook een leven, en twee dates op tinder is geen teken van een monogame relatie. Als je nu al begint te fantaseren over de tinderafstand zou ik eerst toch nog wat maturiteit kweken.
 
Als je casual met iemand date, mag die andere zelfs een orgie organiseren zonder dat je je te moeien hebt.

Het sleutelwoord hier is casual. Dat zijn uiteindelijk het soort zaken dat je moet proberen aanvoelen op die voorgaande dates hé.

Als je beide opgegroeid bent onder de kerktoren in dat fameuze CVP-dorp waar vrouwen blijkbaar a priori niet op café gaan en al zeker niet op restaurant met een man die niet hun kostwinner is, dan kan ik mij voorstellen dat je ietsje minder casual in het leven staat dan "recipe4hate, non-conformistische dertiger met blauw haar en meer inkt in zich dan de bijbel".

Om maar te zeggen, ik heb niet de indruk dat Spiderman het erg casual opneemt allemaal. :unsure:
 
Het sleutelwoord hier is casual. Dat zijn uiteindelijk het soort zaken dat je moet proberen aanvoelen op die voorgaande dates hé.

Als je beide opgegroeid bent onder de kerktoren in dat fameuze CVP-dorp waar vrouwen blijkbaar a priori niet op café gaan en al zeker niet op restaurant met een man die niet hun kostwinner is, dan kan ik mij voorstellen dat je ietsje minder casual in het leven staat dan "recipe4hate, non-conformistische dertiger met blauw haar en meer inkt in zich dan de bijbel".

Om maar te zeggen, ik heb niet de indruk dat Spiderman het erg casual opneemt allemaal. :unsure:
Ik vraag me nog altijd af waar ik dat Vlaamse Urk moet zoeken.
 
Het sleutelwoord hier is casual. Dat zijn uiteindelijk het soort zaken dat je moet proberen aanvoelen op die voorgaande dates hé.

Als je beide opgegroeid bent onder de kerktoren in dat fameuze CVP-dorp waar vrouwen blijkbaar a priori niet op café gaan en al zeker niet op restaurant met een man die niet hun kostwinner is, dan kan ik mij voorstellen dat je ietsje minder casual in het leven staat dan "recipe4hate, non-conformistische dertiger met blauw haar en meer inkt in zich dan de bijbel".

Om maar te zeggen, ik heb niet de indruk dat Spiderman het erg casual opneemt allemaal. :unsure:
Akkoord.

Maar na 2 dates verwacht ik niet dat ZIJ zich al helemaal op de kindernamen en trouwjurkcatalogi heeft gesmeten.

Zolang er geen sprake is van wederzijds exclusief daten, is dat nog redelijk casual.

My god, misschien heeft ze zich wel ingeschreven om zich op te laten nemen als Vestaalse maagd.
 
@Spiderman Soms heb je als vrouw ‘gewoon geen zin’ maar er is een conditionering vanuit de maatschappij dat ‘gewoon nee’ niet aanvaardbaar is. Dus zoek je uit beleefdheid iets waardoor je de ‘verplichting’ (ik zet dit tussen ‘’) kan verschuiven. Want een single wordt verondersteld van altijd in te zijn voor een date, ah ja want je wil toch van dat single zijn af of niet soms. Complete BS maar het blijft prevalent.
Ik begrijp je Tinder-afstand reactie wel een beetje, komt wat overeen met ‘ik heb soandso gezien in de Colruyt en die had nochtans gezegd dat ze dit weekend in Duitsland zat’ wat je even zo goed kan tegenkomen. Ook al vertrekt ze echt wel, alleen pas in de namiddag, bijvoorbeeld. Maar aan de andere kant heb jij toch ook Tinder geopend en was dat écht enkel om haar locatie te checken?

@recipe4hate en op een orgie toekomen in een trouwjurk?
 
Maar aan de andere kant heb jij toch ook Tinder geopend en was dat écht enkel om haar locatie te checken?
Maakt het uit? Als het "écht enkel om haar locatie te checken" was, is het creepy stalker gedrag.
Als het was om te tinderen doet hij wat hij haar (deels) ten last legt en is het hypocriet.

Dus mooie schaakmat-vraag van u, he's fucked either way :laugh:.
Ik heb daar respect voor :fingerguns_r:.
 
We zien wel hoe het verder afloopt, maar ik hou mijn verwachtingen laag.
Je zegt het hier zelf, hou je verwachtingen laag.
Handel er dan ook naar.
Stop met alles te overdenken, allerhande aannames te maken en geniet van je weekend. Ga naar buiten, doe iets.
Zij is dit weekend niet beschikbaar, dat is geen reden voor jou om je miserabel te voelen.
Leer om je geen zorgen te maken over zaken waar je geen invloed op hebt.
Niks is meer onaantrekkelijk voor een vrouw dan een needy gast.
 
Om maar te zeggen, ik heb niet de indruk dat Spiderman het erg casual opneemt allemaal. :unsure:
dat zou eigenlijk betekenen dat ze “loyaal” is gebleven aan mij
Denk je?

Stapje achteruit en realiseren dat je na 2 dates niet aan elkaar vastgelijmd bent. Ik heb die mindswitch onlangs zelf moeten maken.
Enfin, niet dat ze erover moet gaan liegen.
 
Leer om je geen zorgen te maken over zaken waar je geen invloed op hebt.
Het is niet bepaald een ‘zorg’, of misschien toch wel. Ik weet eigenlijk niet hoe ik me erbij moet voelen. Zij heeft nl. een kind, en heeft me in het begin gevraagd hoe ik er tegenover sta. Ik heb er zelf geen problemen mee (en ik vond het eigenlijk triestig dat zij dit moest vragen, alsof een kind hebben slecht is.. maar ik snap wel waarom ze het vroeg) maar ik merk soms dat wanneer haar ex aan bod komt, dat het me irriteert. Misschien ook omdat ze nog contact hebben vanwege het kind. En het lijkt alsof zij haar kind heel vaak aan bod laat komen tijdens onze discussies, door foto’s te sturen of erover te spreken. Misschien probeert ze van in ‘t begin te zien wat mijn reactie daarop zou zijn en me doen realiseren dat zij een kind heeft en welke gevolgen/gevoelens dit met zich kan meebrengen? Het zijn alleszins heel gemixte gevoelens momenteel. Oke, ik ken haar maar pas, maar het is zeker wel een belangrijk punt om er van in het begin aan te denken als ik verder zou willen daten. Ik zeg momenteel dat ik er geen problemen mee heb, maar wat als dit in de toekomst wel het geval zal zijn? Ik kan de toekomst niet voorspellen en weet niet hoe ik in bepaalde situaties zou reageren omdat ik zelf geen kind heb. Misschien kan ik momenteel zelfs niet realiseren waaraan ik begin. Wel een lastige situatie. Indien iemand ook zoiets heeft meegemaakt en tips heeft, laat gerust weten.
 
Misschien probeert ze van in ‘t begin te zien wat mijn reactie daarop zou zijn en me doen realiseren dat zij een kind heeft en welke gevolgen/gevoelens dit met zich kan meebrengen?
Of misschien is het hebben van een kind 1 van de / het belangrijkste in uw leven, en praten mensen nu eenmaal over die zaken? 🤷‍♂️


maar ik snap wel waarom ze het vroeg) maar ik merk soms dat wanneer haar ex aan bod komt, dat het me irriteert. Misschien ook omdat ze nog contact hebben vanwege het kind.
Dude... 2e date... en dat contact gaat sowieso blijven.


Ik zeg momenteel dat ik er geen problemen mee heb, maar wat als dit in de toekomst wel het geval zal zijn?
Ge weet alleen maar wat ge weet. Dus als ge nu geen problemen ermee hebt, is dat OK.


Ik kan de toekomst niet voorspellen en weet niet hoe ik in bepaalde situaties zou reageren omdat ik zelf geen kind heb.
Nee, niemand kan dat, en dat is ok.


Indien iemand ook zoiets heeft meegemaakt en tips heeft, laat gerust weten.
Niet meegemaakt, maar imo voegt een kind "gewoon" 1 parameter toe aan de relatie. Namelijk op een bepaald moment moet ge checken of de combi kind en jij ook fungeren. En als niet, gaat ge best niet verder.
En niet fungeren kan even goed zijn dat het een rotkind is, dat zij een slechte moeder is, of dat gij niet met kinderen overweg kunt... allemaal valabele redenen om te stoppen.
 
Het is niet bepaald een ‘zorg’, of misschien toch wel. Ik weet eigenlijk niet hoe ik me erbij moet voelen. Zij heeft nl. een kind, en heeft me in het begin gevraagd hoe ik er tegenover sta. Ik heb er zelf geen problemen mee (en ik vond het eigenlijk triestig dat zij dit moest vragen, alsof een kind hebben slecht is.. maar ik snap wel waarom ze het vroeg) maar ik merk soms dat wanneer haar ex aan bod komt, dat het me irriteert. Misschien ook omdat ze nog contact hebben vanwege het kind. En het lijkt alsof zij haar kind heel vaak aan bod laat komen tijdens onze discussies, door foto’s te sturen of erover te spreken. Misschien probeert ze van in ‘t begin te zien wat mijn reactie daarop zou zijn en me doen realiseren dat zij een kind heeft en welke gevolgen/gevoelens dit met zich kan meebrengen? Het zijn alleszins heel gemixte gevoelens momenteel. Oke, ik ken haar maar pas, maar het is zeker wel een belangrijk punt om er van in het begin aan te denken als ik verder zou willen daten. Ik zeg momenteel dat ik er geen problemen mee heb, maar wat als dit in de toekomst wel het geval zal zijn? Ik kan de toekomst niet voorspellen en weet niet hoe ik in bepaalde situaties zou reageren omdat ik zelf geen kind heb. Misschien kan ik momenteel zelfs niet realiseren waaraan ik begin. Wel een lastige situatie. Indien iemand ook zoiets heeft meegemaakt en tips heeft, laat gerust weten.
Ik hoop dat je ook interesse toont in je date en wat meepraat over haar kind. Van zodra je als alleenstaande ouder de stap zet om je kinderen als onderwerp naar voor te schuiven bij een date dan lijkt het me logisch dat je daar veel aandacht aan geeft. Het gaat om je kinderen... daar praat je gewoon graag en veel over. Uiteraard wilt zij je reactie kunnen inschatten... Ik hoop dan ook dat je voldoende interesse hebt getoond in haar situatie en vragen hebt gesteld om haar echt te leren kennen.

Ik vind dat nogal veel van je posts hier gaan over hoe jij je voelt of mogelijk gaat voelen... Veel minder over hoe zij zich voelt. Heb je er al 's bij stilgestaan hoe het voor haar moet zijn? Ze moet niet alleen een match zoeken voor haarzelf maar ook nog 's checken of haar date some way or another kan matchen met haar gezinssituatie...

Het lijkt alsof je meer bezig bent met van straat te geraken dan met haar echt te leren kennen. Ben je er eigenlijk zelf al uit wat je zoekt in een relatie?
 
Terug
Bovenaan