Een paar dagen geleden iemand leren kennen en eens afgesproken in t weekend. Alles klikt, vloeiende gesprekken in t echt/af en toe lachen, en ook mijn berichten worden meteen beantwoord met smileys, en zij stuurt me doorheen de dag, vraagt me hoe het gaat, gisteren nog een uur aan de gsm zitten bellen omdat ze het vroeg. We zijn ook al direct in de ‘diepe’ gesprekken gegaan over intimiteit omdat zij er een grapje over had gemaakt om het gesprek in te leiden. We hebben direct na de eerste date ook een 2e date vastgelegd binnenkort.
Maar wat ik vreemd vind is dat zij nooit iets persoonlijks vraagt aan mij, dus niets over mijn eerdere relaties, wat ik zoek in iemand, mijn familie, wat ik doe qua werk, … en dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak. Ik vraag me af of zij me als een potentiële fuckbuddy ziet? Maar anderzijds, toen ik haar in t begin vroeg wat ze zoekt op de app, zei ze “niets speciaals, maar zeker geen one night stand”. Beetje verwarrend, maar we zullen wel zien wat er van komt zeker.