Het grote BeyondGaming Dating topic

Een dag niet getongd is een dag niet geleefd.

Amai dan heb ik al veel dagen niet geleefd want m'n ex haatte het om te tongen dus da's voor mij intussen alweer een 6 jaar geleden :laugh:

Ik denk overigens niet dat ik er zooo belabberd in ben want m'n lief daarvoor deed niks liever met mij.

Amai dan heb ik al veel dagen niet geleefd want m'n ex haatte het om te tongen dus da's voor mij intussen alweer een 6 jaar geleden :laugh:

Ik denk overigens niet dat ik er zooo belabberd in ben want m'n lief daarvoor deed niks liever met mij.
Beter 1 tong in de hand dan 10 in de lucht.

Vrijdag voor de eerste keer gekust met mijn Tinder date. Was voor haar niet geheel een verrassing, want had via voorafgaande tekstberichten al duidelijk gemaakt dat dit wel eens zou kunnen gebeuren. Wou op die manier als eens aanvoelen hoe ze er tegen aankeek.

Wat dat kussen betreft, bleef ik toch op mijn honger zitten. Vond ze maar een heel matige kusser...
Zijn bleef zelf vrij passief en veel tong kwam er niet aan te pas.
En ga je het nog een kans geven?
Of geef je het nu wat op met haar op dat vlak?
Uit nieuwsgierigheid: over welke leeftijdscategorie spreken we hier? Want kan me inbeelden dat een prille twintiger zonder ervaring er toch anders tegenaan kijkt dan een vlotte dertiger.

Vrijdag voor de eerste keer gekust met mijn Tinder date. Was voor haar niet geheel een verrassing, want had via voorafgaande tekstberichten al duidelijk gemaakt dat dit wel eens zou kunnen gebeuren. Wou op die manier als eens aanvoelen hoe ze er tegen aankeek.

Wat dat kussen betreft, bleef ik toch op mijn honger zitten. Vond ze maar een heel matige kusser...
Zijn bleef zelf vrij passief en veel tong kwam er niet aan te pas.
Top, goed gedaan.
Waarschijnlijk moeilijk voor jullie, maar dat "te passief kussen" kan je wel bespreken.

Ik denk ook dat dat voor haar wel nodig was om dat op voorhand te bespreken/“aan te kondigen” als het ware. Misschien was ze alsnog te zenuwachtig? Ook wel benieuwd naar jullie leeftijden.

We zijn beiden midden dertig, maar op zich hoeft dat nog niet te betekenen dat je veel ervaring hebt. Er is zeker nog een behoorlijke groep die op die leeftijd nog nooit seks heeft gehad.

Of ik er nog (vaak) mee zal afspreken hangt ook af van wie ik nog mag ontmoeten op mijn datingapp.
Niet dat ik daar veel van verwacht, want mag al blij zijn met één match om de twee, drie weken... :)

Ik denk ook dat dat voor haar wel nodig was om dat op voorhand te bespreken/“aan te kondigen” als het ware. Misschien was ze alsnog te zenuwachtig? Ook wel benieuwd naar jullie leeftijden.
"Jowkes, effkes nen heads up ... ik ga u proberen muilen volgende keer hé. Nie verschieten hé. Ciaokes!".

We zijn beiden midden dertig, maar op zich hoeft dat nog niet te betekenen dat je veel ervaring hebt. Er is zeker nog een behoorlijke groep die op die leeftijd nog nooit seks heeft gehad.
Klopt! En daar is absoluut niets mis mee! Liever iemand met geen/weinig ervaring zelfs dan iemand die den halve telefoonboek heeft afgedaan zelfs.
Of ik er nog (vaak) mee zal afspreken hangt ook af van wie ik nog mag ontmoeten op mijn datingapp.
Niet dat ik daar veel van verwacht, want mag al blij zijn met één match om de twee, drie weken... :)
Da's zelfs nog meer dan de meeste hier, niet? 🤔

Klopt! En daar is absoluut niets mis mee! Liever iemand met geen/weinig ervaring zelfs dan iemand die den halve telefoonboek heeft afgedaan zelfs.

Da's zelfs nog meer dan de meeste hier, niet? 🤔
Heb ook misschien wel wat overdreven. :coolbrows: Eén match per maand zal het ongeveer zijn bij mij. :)
Maar zit wel op twee datingapps.

Mijn succesverhaal van vandaag.
Na laatste vraag unmatched.
Pff, wat een moeizame, gortdroge, humorloze conversatie.
Je mag blij zijn dat ze je unmatched heeft want zo'n conversaties gaan echt nergens heen.
Feitelijk had je al mogen stoppen met moeite doen als je maar antwoorden krijgt van een halve zin of amper één woord.
Dat wil altijd zeggen dat ze geen interesse (meer) heeft in jou.
Waarom ? Wie weet het en het heeft geen enkel belang. Vergeet haar en steek er geen halve seconde energie meer in.

Vermijd dat oeverloze chatten en zeker door en door saaie vragen die eerder overkomen als een jobinterview.
Hou het luchtig en grappig en probeer z.s.m. af te spreken.
Investeert ze niet of nauwelijks in het gesprek....move on.

Mogelijk krijgen we door de oorlog in Oekraïene en door de komst van enkele honderduizenden extra vrouwen (vaak veel knapper dan de dames van hier) een verschuiving in het ganse datinggebeuren. Eentje waarin vrouwen gaan beseffen dat ze niet meer zo'n "schaars goed" zijn en ze dus zelf meer moeite gaan moeten doen en wat minder kieskeurig zijn. Zeker moest die oorlog enkele jaren blijven aanslepen (wat hopelijk niet het geval zal zijn).

Pff, wat een moeizame, gortdroge, humorloze conversatie.
Je mag blij zijn dat ze je unmatched heeft want zo'n conversaties gaan echt nergens heen.
Feitelijk had je al mogen stoppen met moeite doen als je maar antwoorden krijgt van een halve zin of amper één woord.
Dat wil altijd zeggen dat ze geen interesse (meer) heeft in jou.
Waarom ? Wie weet het en het heeft geen enkel belang. Vergeet haar en steek er geen halve seconde energie meer in.

Vermijd dat oeverloze chatten en zeker door en door saaie vragen die eerder overkomen als een jobinterview.
Hou het luchtig en grappig en probeer z.s.m. af te spreken.
Investeert ze niet of nauwelijks in het gesprek....move on.
What are you looking for, vraag ik anders nooit. Maar was gewoon omdat ze plots zei i want create my family.
Was trouwens een oekrainse vluchtelinge, vandaar ook die familie-vraag.
En heb ook geen zin om altijd humor in te steken, op gepaste momenten moet het ook eens serieus zijn.

Terug
Bovenaan