iamhollywood
Well-known member
Ik moest bij het zien van het geklungel bij de laatste 'boer zoekt vrouw' aflevering toch ook meteen aan deze thread denkenAh al dat gratis top-advies van u komt van boer zoekt vrouw. Dat klinkt... verrassend logisch.
. Je zag bij alle koppels dat ze aan het wachten waren op die eerste kus ter bevestiging van elkaars intenties. In alle gevallen lag het er van de vrouw vrij dik op dat ze de man in kwestie wel zag zitten en het was steeds de man die de eerste kus heeft moeten geven.De enige man die na het keuzemoment meteen voor een kus was gegaan is dan wel diegene die uiteindelijk op zijn keuze is teruggekomen. Bevestigt dan ook wel weer dat je beiden echt zeker moet zijn alvorens elkaar valse hoop te geven.
Naar mijn mening moet je het wat aanpakken als een sollicitatie, je moet het beste van uzelf geven zonder te overdrijven. Ik merk dat velen zich onzeker voelen omdat ze al enkele jaren alleen zijn en schrik hebben voor de waarom-vraag. Focus u net op de dingen waar je met fierheid kan op terugblikken tijdens die periode ipv u te laten neerhalen door de negatieve gedachten.Liever dat, dan een vrouw/vent die al 2x getrouwd geweest is en hier en daar een kind heeft.
Staar je niet blind op dat zelfvertrouwen zou ik zeggen. Ik lees hier 'confidence is key'. Dat kan zeker kloppen, maar dat kan ook snel overlopen. Liever iemand met weinig zelfvertrouwen dan iemand die over is van zichzelf.
Een goede partner zal er automatisch voor zorgen dat dat zelfvertrouwen een boost krijgt. Jezelf graag zien en goed in uw vel zitten is weliswaar een must om jezelf open te stellen voor een ander.
Ik heb een vriendin die echt worstelt met die vraag en zich daardoor ook onzeker voelt op een date. Zij had na een pijnlijke relatiebreuk tijd nodig voor zichzelf, heeft dan de pech gehad betrokken te zijn geraakt in een verkeersongeval en heeft daardoor haar focus verlegd naar haar revalidatie. Vandaag traint ze volop voor de dodendocht. Wees dan niet onzeker over het feit dat je al 7 jaar alleen bent, maar wees fier dat je voor de dodentocht gaat en verleg daarnaar de nadruk. Na haar laatste date was ze van slag door de opmerking 'amai dan sta jij toch ook al even droog, als je wil kan ik u daar altijd bij helpen'.. als je zo'n dwaze uitspraak krijgt moet je net beseffen dat die persoon jou niet waard is ipv het u te laten kwetsen.
Mijn vriend heeft 7 jaar in het buitenland gewerkt. Ik ben ook sinds lang zijn eerste lange relatie. Als je iedere week van zondagavond tot vrijdagavond in het buitenland vertoeft kan je niets meer opbouwen dan wat losbandig gescharrel.
Er is altijd een reden waarom men al even single is, buig dat om in iets positief ipv iets dat u onzeker maakt. Mensen voelen zich nu eenmaal meer aangetrokken door iemand die in zekere mate zelfzeker overkomt.