Het grote BeyondGaming Dating topic

Ah al dat gratis top-advies van u komt van boer zoekt vrouw. Dat klinkt... verrassend logisch.
Ik moest bij het zien van het geklungel bij de laatste 'boer zoekt vrouw' aflevering toch ook meteen aan deze thread denken :p. Je zag bij alle koppels dat ze aan het wachten waren op die eerste kus ter bevestiging van elkaars intenties. In alle gevallen lag het er van de vrouw vrij dik op dat ze de man in kwestie wel zag zitten en het was steeds de man die de eerste kus heeft moeten geven.
De enige man die na het keuzemoment meteen voor een kus was gegaan is dan wel diegene die uiteindelijk op zijn keuze is teruggekomen. Bevestigt dan ook wel weer dat je beiden echt zeker moet zijn alvorens elkaar valse hoop te geven.
Liever dat, dan een vrouw/vent die al 2x getrouwd geweest is en hier en daar een kind heeft.

Staar je niet blind op dat zelfvertrouwen zou ik zeggen. Ik lees hier 'confidence is key'. Dat kan zeker kloppen, maar dat kan ook snel overlopen. Liever iemand met weinig zelfvertrouwen dan iemand die over is van zichzelf.

Een goede partner zal er automatisch voor zorgen dat dat zelfvertrouwen een boost krijgt. Jezelf graag zien en goed in uw vel zitten is weliswaar een must om jezelf open te stellen voor een ander.
Naar mijn mening moet je het wat aanpakken als een sollicitatie, je moet het beste van uzelf geven zonder te overdrijven. Ik merk dat velen zich onzeker voelen omdat ze al enkele jaren alleen zijn en schrik hebben voor de waarom-vraag. Focus u net op de dingen waar je met fierheid kan op terugblikken tijdens die periode ipv u te laten neerhalen door de negatieve gedachten.

Ik heb een vriendin die echt worstelt met die vraag en zich daardoor ook onzeker voelt op een date. Zij had na een pijnlijke relatiebreuk tijd nodig voor zichzelf, heeft dan de pech gehad betrokken te zijn geraakt in een verkeersongeval en heeft daardoor haar focus verlegd naar haar revalidatie. Vandaag traint ze volop voor de dodendocht. Wees dan niet onzeker over het feit dat je al 7 jaar alleen bent, maar wees fier dat je voor de dodentocht gaat en verleg daarnaar de nadruk. Na haar laatste date was ze van slag door de opmerking 'amai dan sta jij toch ook al even droog, als je wil kan ik u daar altijd bij helpen'.. als je zo'n dwaze uitspraak krijgt moet je net beseffen dat die persoon jou niet waard is ipv het u te laten kwetsen.
Mijn vriend heeft 7 jaar in het buitenland gewerkt. Ik ben ook sinds lang zijn eerste lange relatie. Als je iedere week van zondagavond tot vrijdagavond in het buitenland vertoeft kan je niets meer opbouwen dan wat losbandig gescharrel.

Er is altijd een reden waarom men al even single is, buig dat om in iets positief ipv iets dat u onzeker maakt. Mensen voelen zich nu eenmaal meer aangetrokken door iemand die in zekere mate zelfzeker overkomt.

Boer zoekt vrouw , da's volgens mij niet echt een goei referentie.
2 camera's op uw bakkes, terwijl ge de eerste move moet zetten voor gans vlaanderen

okay!

Daarom dat Thomas zei 'zolang er duidelijkheid is' en ''zolang ze er zich allebei goed bij voelen'
Een goede communicatie is alweer zeer belangrijk.
Thanks om volledig te quoten (y)

Het is simpel he: ONS of FWB of je start een relatie. Het moet voor allebei duidelijk zijn waarover het gaat en je moet je er goed bij voelen. Met iemand naar bed gaan die op je verliefd is zonder dat je er zelf gevoelens voor hebt dat doe je niet. Is gewoon niet netjes.

Toch ook even mijn ervaringen met tinder delen. In begin redelijk veel likes tot 20 per dag. Maar na 100x tinder te verwijderen en terug te installeren, merk je toch minder likes. Wat mss ook niet onlogisch is. Omdat je ook niet echt stabiel overkomt als ze je om de x - aantal dagen terug zien. Reden van vaak deleten is het beu zijn van steeds dezelfde gesprekken. En ook jezelf niet altijd goed genoeg vinden omwille van al oud zijn en nog thuiswonen, of, momenteel niet aan werk wegens gezondheidsredenen. En dan altijd dat uitleggen. Terwijl je in het echt bij eerste spontane ontmoeting toch al direct een soort van stiekeme glimlach naar elkaar uitwisselt en interesse al direct meer gewekt is. Reden van het dan iedere keer opnieuw te installeren is volgens mij toch ook een nood aan gewild te willen voelen en combi met eenzaamheid.
Nu om ff grof te zijn. Ik had ergens van iemand gehoord dat mannen dus quasi op iedereen swipen en vaak geghost worden omdat zelfs minder attractieve vrouwen zoveel likes hebben dat ze denken dat ze zo gewild en knap zijn dat ze de rest negeren.
Ik had als bij wijze van experiment eens een profiel als vrouw gemaakt met als profielfoto gewoon een grafiek van de beurs en ik had xx-plus likes in nog geen 20 minuten. Dus de mannen zijn echt wel "thirsty". Wat natuurlijk niet voor iedereen geldt.
De drempel ligt volgens mij dan ook veel lager dan in real life.
Als ik zelf mijn swipes bekijk, swipe ik soms vrouwen waar ik waarschijnlijk niet direct naar zou omkijken mocht die persoon mij passeren. Zeker in een swipe van geilheid. Al rekeninghoudend met wat je op dat moment natuurlijk op zoek bent.

Net dan zijn looks toch uitermate overheersend in het keuzeproces? In die staat ben ik toch liever bij iemand die ik aantrekkelijk vind. De lat lager leggen omdat je geil bent... kweenie :sarcastic:
Een gat is een gat en een piet heeft geen ogen.

Maar in alle ernst: jezelf behelpen zodat je brein terug komt te zitten waar het hoort kan ook wel eens helpen om wat rationeler te swipen.

Net dan zijn looks toch uitermate overheersend in het keuzeproces? In die staat ben ik toch liever bij iemand die ik aantrekkelijk vind. De lat lager leggen omdat je geil bent... kweenie :sarcastic:
Tuurlijk moet er altijd iets van aantrekking zijn. Maar is zo'n moment ga je toch wel vlugger van iemand zeer knap vinden, naar "i can work with that".

Daarom dat Thomas zei 'zolang er duidelijkheid is' en ''zolang ze er zich allebei goed bij voelen'
Een goede communicatie is alweer zeer belangrijk.

Naar mijn ervaring zit daar bij 98% van de vrouwen toch een zeer grote nuance op :unsure:

Zelfs met duidelijkheid, en échte duidelijkheid, soms op het goffe af. Zodat ik dacht, 'dit is duidelijk, en kan niet verkeerd geïnterpreteerd worden...'

Wrong, vanaf ik op regelmatige basis met mijn lovestick binnewaartse zweepslagen geef, eindigd het altijd in dood en verderf. Niet langs mijn kant btw, want het was voor mij steeds als een donderslag bij heldere hemel dat ik een hele resem aan drama op mijn bord kreeg.

Nu bonne, er is wel 1 uitzondering geweest op die regel, maar het kan ook stiekem ne vent zijn geweest.

Thread is goed bedoeld, maar uiteindelijk amper dates lees ik hier...
Of buiten forum members om.
De viriliteit is hier toch ver te zoeken.
Bunch of cold turkey cases 😴

Thread is goed bedoeld, maar uiteindelijk amper dates lees ik hier...
Of buiten forum members om.
De viriliteit is hier toch ver te zoeken.
Bunch of cold turkey cases 😴
Ik snap dat ook niet. Wetende dat er plaatsen zijn waar ge gewoon met een paar eurobiljetten moet wapperen of ze vallen aan uw voeten. Gewoon de vlieger op en wapperen maar. Allez 't is te zeggen, moet daar zelfs niet naartoe, kunt ook gewoon ne keer bladeren in de cataloog en dan online bestellen. Da's niet moeilijk, he Trump, dan kunde uw viriliteit probleemloos in't rond doen zwadderen.

Naar mijn ervaring zit daar bij 98% van de vrouwen toch een zeer grote nuance op :unsure:

Zelfs met duidelijkheid, en échte duidelijkheid, soms op het goffe af. Zodat ik dacht, 'dit is duidelijk, en kan niet verkeerd geïnterpreteerd worden...'

Wrong, vanaf ik op regelmatige basis met mijn lovestick binnewaartse zweepslagen geef, eindigd het altijd in dood en verderf. Niet langs mijn kant btw, want het was voor mij steeds als een donderslag bij heldere hemel dat ik een hele resem aan drama op mijn bord kreeg.

Nu bonne, er is wel 1 uitzondering geweest op die regel, maar het kan ook stiekem ne vent zijn geweest.
Helemaal mee eens. 1 keer dacht ik een uitzondering gevonden te hebben die zelf zei “ik vind het altijd zo vervelend wanneer er van de andere kant gevoelens bij komen kijken” dus het leek me dat het voor haar ook heel duidelijk was. Maar ook dat draaide uit op drama.

Buiten tinder heb je ook de app feeld. Waar het doel meteen straightforward is.
Sex, kinks, trios.
Maar weinig vrouwen op ook.
Zijn vooral vrouwen in poly relatie of die toestemming hebben van man om es scheef te poepen.
Dus app puur op sexafspreken gericht.

Dat heb ik ook :') Dan denk ik soms dat ze gaan denken "wat scheelt er met die".
Maar wat Lint en Mulan zeggen zeggen .. :D
Als een man je ziet zitten gaat hij echt geen enkel probleem hebben met je onbestaande relatiegeschiedenis.
Veel liever dat dan iemand waar enkel de tram nog niet over gereden heeft.

Vrouwen kunnen in het andere geval daar wel eens moeilijk over doen.
Omdat ze al gauw denken, geen relaties, geen succes...zit ik hier met een loser ?
Wat natuurlijk helemaal het geval niet moet zijn.

Helemaal mee eens. 1 keer dacht ik een uitzondering gevonden te hebben die zelf zei “ik vind het altijd zo vervelend wanneer er van de andere kant gevoelens bij komen kijken” dus het leek me dat het voor haar ook heel duidelijk was. Maar ook dat draaide uit op drama.
Ja maar dat is ook te verstaan, ik voel mij ook soms dramatisch door u en ik heb mijn kleren dan nog aan.

Ik krijg soms notificaties van Tinder dat ik likes heb gekregen, maar wanneer ik de app opendoe is er niets te zien. Ik vraag me af of dat geen techniek/oplichting is van de app zelf, of dat het eigenlijk gaat over mensen die me eerst naar rechts swipen, maar na het bekijken van mijn profiel beseffen dat ze toch niet geïnteresseerd zijn waardoor ze terug naar links swipen.

Ik krijg soms notificaties van Tinder dat ik likes heb gekregen, maar wanneer ik de app opendoe is er niets te zien. Ik vraag me af of dat geen techniek/oplichting is van de app zelf, of dat het eigenlijk gaat over mensen die me eerst naar rechts swipen, maar na het bekijken van mijn profiel beseffen dat ze toch niet geïnteresseerd zijn waardoor ze terug naar links swipen.
Kan een truc zijn om je vaker op de app te krijgen.

In krijg die notificaties ook. En ik heb geen Tinder profiel. Ook nooit gehad. :S

Terug
Bovenaan