Het grote BeyondGaming Dating topic

Meeste meisjes nodigen niet direct uit van de eerste date, het zijn meestal horny meiden die in nood zijn.
Ik zou daar niet onmiddellijk van uitgaan. Met mijn huidige vriend was onze eerste date bij mij thuis, de 2e bij hem thuis. Mede omdat er door de coronarestricties op dat moment (en het gure winterweer) niet veel andere opties waren.

Mijn voormalige vriend had ik na onze eerste date gevraagd of hij zin had om bij mij thuis nog een filmke te kijken. Was geheel onschuldig en zonder enig bewuste bijbedoelingen (het was gewoon een fijne dag en leek mij gezellig om samen nog iets te drinken/kijken). Achteraf als we enkele maanden samen waren had hij opgebiecht dat hij heel die avond zat te stressen dat hij geen condooms meehad.
Zo zie je maar dat mannen toch altijd elders met hun gedachten zitten :p.
 
Kijk, vrouwen met deze aanpak, daar hou ik van. :)

De ene houdt ervan en voor iemand anders is zo'n vrouw die snel tussen de lakens kruipt een slet, een hoer, een drooggelikte boterham of een sperma opslagtank dus je krijgt als vrouwzijnde hoe dan een etiket opgekleefd.
Gelukkig is iedereen anders en doen zo'n holle meningen er nog weinig aan toe.
 
Merci, maar het besef dat ik het vechten niet waard was, maakt het natuurlijk net pijnlijker.
Ik blijf vooral met het gevoel achter dat zij op een gegeven moment wél hetzelfde voelde voor mij, maar dat ik het zelf heb verpest door zaken die eigen zijn aan mezelf, door een regressie naar iemand die ik vroeger nog wel al eens was.
Al moet ik toegeven dat ik dan wel vind dat de "drempel" om eruit te stappen voor haar wel erg laag lag... want qua werk heb ik me op een periode van een 2-3 weken herpakt, net te laat...
Daar ben je imo te hard voor jezelf.
Iedereen kan mindere periodes hebben; hell, ik zou zelfs durven zeggen dat iedereen recht heeft op een mindere periode. Uiteraard is dat enorm kut wanneer dat in het begin van een relatie gebeurt. Dat is zo'n typisch make or break moment.
Uiteindelijk is dat iets dat fout loopt van beide kanten imo. Een dip bij jezelf, een nieuwe liefde die daar niet weet hoe mee om te gaan.
Geen idee of dat recht te trekken valt. Imo het enige wat je nog kan doen is dat eens deftig kaderen bij haar. Maar of dat een goed plan is, no clue.
 
Voor iets klein als een koffie gaan drinken maakt dat mij totaal niet uit om te betalen en hoef ik dat ook niet te splitten, maar als de eerste date direct op restaurant is en da's een avond van 100 euro, dan split ik dat toch ook gewoon.
Ik vind persé willen betalen in zo een situatie net raar, da's precies of je bent dat hen verschuldigd omdat ze met jou op stap willen gaan ofzo :unsure:
 
Voor iets klein als een koffie gaan drinken maakt dat mij totaal niet uit om te betalen en hoef ik dat ook niet te splitten, maar als de eerste date direct op restaurant is en da's een avond van 100 euro, dan split ik dat toch ook gewoon.
Ik vind persé willen betalen in zo een situatie net raar, da's precies of je bent dat hen verschuldigd omdat ze met jou op stap willen gaan ofzo :unsure:
Ik zou als eerste date ook niet naar een duurder restaurant gaan, je kent die persoon immers nog niet. Eerder een kleine snelle hap of wijnbar/koffiehuis.
 
Ik zou als eerste date ook niet naar een duurder restaurant gaan, je kent die persoon immers nog niet. Eerder een kleine snelle hap of wijnbar/koffiehuis.

Tgohja, was zo een food sharing concept. Lap daar een cocktail bij en wat bordjes om te delen en je zit sneller dan verwacht aan 100 euro.
Was eigenlijk een hele leuke date
 
Daar ben je imo te hard voor jezelf.
Iedereen kan mindere periodes hebben; hell, ik zou zelfs durven zeggen dat iedereen recht heeft op een mindere periode. Uiteraard is dat enorm kut wanneer dat in het begin van een relatie gebeurt. Dat is zo'n typisch make or break moment.
Uiteindelijk is dat iets dat fout loopt van beide kanten imo. Een dip bij jezelf, een nieuwe liefde die daar niet weet hoe mee om te gaan.
Geen idee of dat recht te trekken valt. Imo het enige wat je nog kan doen is dat eens deftig kaderen bij haar. Maar of dat een goed plan is, no clue.

Ik kan niet anders dan hard zijn voor mezelf, afgelopen nacht net geen 4h geslapen volgens m'n smartwatch omdat ik exact over dat aan het piekeren was. De bittere ironie is dat ik wist in m'n achterhoofd dat m'n werk niet goed zat, dus ondanks dat ik keigelukkig was met m'n nieuwe relatie, toch begonnen met solliciteren en zelf misschien de doodsteek gegeven samen met een aantal zaken die ik niet kon controleren natuurlijk (corona in de familie, blessure) of waar ik onvoldoende stilgestaan heb bij de boodschap wat dat uitstuurde (FGA).

Ik ben me ermee aan het verzoenen dat het 95% kans niet meer recht te trekken valt, maar het maakt het niet minder pijnlijk voor mezelf.
Wat ook meespeelt, we zitten hier in de datingthread: onze eerste date voelde als een sprookje: leuke activiteit, leuk iets gaan drinken/eten en heel die tijd 100% oogcontact, daarna diezelfde avond nog een eerste kus, zoiets heb ik nooit meegemaakt (de oppervlakkige variant wel, waarbij er ook die kus was maar geen vuur maar soit), ... de lat ligt nu immens hoog, voor ooit zelfs nog maar middelmatige dates te doen.
 
Ik kan niet anders dan hard zijn voor mezelf, afgelopen nacht net geen 4h geslapen volgens m'n smartwatch omdat ik exact over dat aan het piekeren was. De bittere ironie is dat ik wist in m'n achterhoofd dat m'n werk niet goed zat, dus ondanks dat ik keigelukkig was met m'n nieuwe relatie, toch begonnen met solliciteren en zelf misschien de doodsteek gegeven samen met een aantal zaken die ik niet kon controleren natuurlijk (corona in de familie, blessure) of waar ik onvoldoende stilgestaan heb bij de boodschap wat dat uitstuurde (FGA).

Ik ben me ermee aan het verzoenen dat het 95% kans niet meer recht te trekken valt, maar het maakt het niet minder pijnlijk voor mezelf.
Wat ook meespeelt, we zitten hier in de datingthread: onze eerste date voelde als een sprookje: leuke activiteit, leuk iets gaan drinken/eten en heel die tijd 100% oogcontact, daarna diezelfde avond nog een eerste kus, zoiets heb ik nooit meegemaakt (de oppervlakkige variant wel, waarbij er ook die kus was maar geen vuur maar soit), ... de lat ligt nu immens hoog, voor ooit zelfs nog maar middelmatige dates te doen.
Maar opnieuw, ik zou echt stoppen met alle details uit te spitten om proberen te weten te komen wat nu net voor de breuk heeft gezorgd. Dat gaat echt niet gewoon 1 ding zijn, ik denk dat het gewoon een kwestie is van niet bij elkaar passen hoor. En dat is iets dat je gewoon niet in de hand hebt.
 
Een van de zeldzame realiteiten van het leven: je kunt er nog zo veel tijd, energie en moeite insteken dan je wilt, als iemand anders beslist om uit je leven te stappen heb je daar nul controle over.
 
Maar opnieuw, ik zou echt stoppen met alle details uit te spitten om proberen te weten te komen wat nu net voor de breuk heeft gezorgd. Dat gaat echt niet gewoon 1 ding zijn, ik denk dat het gewoon een kwestie is van niet bij elkaar passen hoor. En dat is iets dat je gewoon niet in de hand hebt.
Dit. Hoe meer ge er over denkt, hoe meer punten dat ge ziet waar het niet juist zit en hoe meer ge de fout bij jezelf gaat zoeken. Terwijl dat helemaal niet nodig is. Imo hebt ge weinig fout gedaan: slechte periode en misschien iets mindere match van haar uit?
Neemt niet weg dat het enorm kut is maar alle schuld ten onrechte bij jezelf leggen maakt het alleen maar zwaarder.

Zoals ik zei het enige wat ge kunt proberen is het op een gewone manier uitleggen: ik heb een slechte periode gehad en onze relatie heeft daar misschien wel onder geleden. Maar of het een goed idee: echt geen idee.
 
Ik kan niet anders dan hard zijn voor mezelf, afgelopen nacht net geen 4h geslapen volgens m'n smartwatch omdat ik exact over dat aan het piekeren was. De bittere ironie is dat ik wist in m'n achterhoofd dat m'n werk niet goed zat, dus ondanks dat ik keigelukkig was met m'n nieuwe relatie, toch begonnen met solliciteren en zelf misschien de doodsteek gegeven samen met een aantal zaken die ik niet kon controleren natuurlijk (corona in de familie, blessure) of waar ik onvoldoende stilgestaan heb bij de boodschap wat dat uitstuurde (FGA).

Ik ben me ermee aan het verzoenen dat het 95% kans niet meer recht te trekken valt, maar het maakt het niet minder pijnlijk voor mezelf.
Wat ook meespeelt, we zitten hier in de datingthread: onze eerste date voelde als een sprookje: leuke activiteit, leuk iets gaan drinken/eten en heel die tijd 100% oogcontact, daarna diezelfde avond nog een eerste kus, zoiets heb ik nooit meegemaakt (de oppervlakkige variant wel, waarbij er ook die kus was maar geen vuur maar soit), ... de lat ligt nu immens hoog, voor ooit zelfs nog maar middelmatige dates te doen.

Goh het is maar hoe je het beziet hé.
Een relatie is altijd balans. Er gaan bepaalde dingen zijn die goed zijn en anderen die minder zijn.

Als je nu iemand tegenkomt waar die eerste kus minder vurig is maar dat gevoel stelselmatig wel groeit én het is iemand die blijft. Dan is die 2de optie toch ook veel beter dan iemand die je op het eerste moment een "uniek" gevoel geeft maar er uiteindelijk wel de brui aan geeft.
 
Terug
Bovenaan