Het grote BeyondGaming Dating topic

100km is het einde van de wereld niet, het hangt veel af van welke baan die 100km is. Op dit moment is de baan van Marke naar Kortrijk zo klote dat ik - indien vrijgezel - twee kilometer in die richting al teveel zou vinden.
Als Zuid-West-Vlaming samen zijnde met een Kempische kan ik bevestigen dat 100 km inderdaad het einde van de wereld niet is. En ik heb ze toch maar mooi naar West-Vlaanderen gekregen :clap: Maar om nu een leven lang te pendelen tussen beide, dat hou je ook niet vol.

Dat gezegd zijnde, hoe lang is dat daar eigenlijk al bezig op die baan naar Marke en Aalbeke zeg :wallbash:

Ik verwacht niet dat ze me bespringt op de eerste date(s) 😅. Wel verwacht ik een aanraking (bv. arm aanraken, hand-in-hand lopen, knuffel, ..). Toch zeker bij een derde date. Ik zie dit als iemand dit niet doet dat ze te passief is. Is misschien kort door de bocht van mij,

Zolang je niet exclusief date/een relatie hebt zie ik niets verkeerd met gebruik van dating apps.
Als ze verlegen is maar ze durft het wel zelf te benoemen dan lijkt me dat toch wel een gunstig signaal. Daten kan precies eng zijn als ik dit topic lees. En de dingen openlijk benoemen ook.

Dus ze is misschien vooral verlegen in het daten gebeuren, daarnaast kan dat toch best een ander verhaal zijn?

Hoe zou het nog met @Tonerider zijn?
Ons allemaal achtergelaten eens em van straat is, tis zo ene !

Graptje he :unsure:
Eugh, ja, echt veel posten doe ik niet meer, dus ge hebt ergens wel gelijk.

Maar alles oke hoor, ik bleit nog evenveel als vroeger, maar nu niet van verdriet maar van geluk. :unsure:
Ik heb echt reuze chance, want ze is redelijk onverwacht en op toch wel een speciale manier in mijn leven gekomen en het is een superlieve vrouw, die me perfect aanvoelt, begrijpt en kan lachen met mijn domme humor. Het is lang geleden dat ik me zo diep gelukkig heb gevoeld en ik hoop haar net zo gelukkig te maken.

Edit: btw ik post dit van op een bankje aan het water met haar naast mij. A dream come true

Maar alles oke hoor, ik bleit nog evenveel als vroeger, maar nu niet van verdriet maar van geluk. :unsure:
Ik heb echt reuze chance, want ze is redelijk onverwacht en op toch wel een speciale manier in mijn leven gekomen en het is een superlieve vrouw, die me perfect aanvoelt, begrijpt en kan lachen met mijn domme humor. Het is lang geleden dat ik me zo diep gelukkig heb gevoeld en ik hoop haar net zo gelukkig te maken.

Edit: btw ik post dit van op een bankje aan het water met haar naast mij. A dream come true
Is 't een knappe?

Drie weken geen matches. Account en app verwijderd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd.
24 uur later, 3 matches...

:wtf:

Ik denk dat het duidelijk is dat achter die datingapps een algoritme zit dat amper tot geen matches meer mogelijk maakt (behalve als je echt een mister perfect bent), tenzij je betaalt.

Laatst bewerkt:
Drie weken geen matches. Account en app verwijderd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd.
24 uur later, 3 matches...

:wtf:

Ik denk dat het duidelijk is dat achter die datingapps een algoritme zit dat amper tot geen matches meer mogelijk maakt (tenzij je echt een mister perfect bent), tenzij je betaalt.
Of tenzij je heel actief/populair bent, zo was het vroeger toch. Ergens logisch vermits dat ook mensen lokt. Nu er meer betaalopties zijn kan het natuurlijk best dat men je daarnaar wil duwen.

Met andere woorden je zit nog in de konijnenperiode.

Terug
Bovenaan