Mulan
Well-known member
Dieje mens is uitgeput nu van alle extra "sociale" activiteiten!Hoe zit dat nu met @Tonerider, het is hier verdacht stil!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dieje mens is uitgeput nu van alle extra "sociale" activiteiten!Hoe zit dat nu met @Tonerider, het is hier verdacht stil!

Hoe zit dat nu met @Tonerider, het is hier verdacht stil!
Ik heb een plek in iemands hart nu, dat is me duizend keer meer waard dan de topplekken op BGen zijn tweede plek is 'm kwijt.

Das +++ en tegelijkertijd ook zwaar beledigend.Ik heb een plek in iemands hart nu, dat is me duizend keer meer waard dan de topplekken op BG![]()

en zijn tweede plek is 'm kwijt.

Dag liefste BG,
Hier gaat alles goed. Ik heb een leuk liefje en ik eet meer groentjes en minder vlees. Ze is soms een beetje raar maar geeft mij veel kusjes. Ze maakt mij zot maar ik haar ook dus tis ok.
Groetjes,
Tonerider
Deze mededeling van algemeen nut werd u gebracht in samenwerking met mijn liefje
Je moet niet alles zo persoonlijk opnemenDas +++ en tegelijkertijd ook zwaar beledigend.![]()

Ah, het was niet de bedoeling je te beledigen hoor.Das +++ en tegelijkertijd ook zwaar beledigend.![]()
Das +++ en tegelijkertijd ook zwaar beledigend.![]()

Neenee, maar ik vind stukken van BG wel uiterst gezellig vertoeven! En toch gooit hij ons zomaar aan de kant.Hoezo beledigend?
Zijn jullie op date geweest en heb ik weer wat gemist?![]()

Vroeg of laat belanden we allemaal aan de kant.Neenee, maar ik vind stukken van BG wel uiterst gezellig vertoeven! En toch gooit hij ons zomaar aan de kant.![]()
Vertel nu vooral eens hoe ge ze hebt leren kennen en wat nog allemaal in plaats van zo cryptisch te doen!Ik zie jullie nog allemaal even graag hoor
Idd, gewoon hoe je ze hebt leren kennen is voldoende!Vertel nu vooral eens hoe ge ze hebt leren kennen en wat nog allemaal in plaats van zo cryptisch te doen!
Neenee, maar ik vind stukken van BG wel uiterst gezellig vertoeven! En toch gooit hij ons zomaar aan de kant.![]()