You've changed man.Curieuzeneuzen! Als hij er meer over wil vertellen, zal hij dat vroeg of laat wel spontaan doen. En anders zijn het onze zaken niet
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You've changed man.Curieuzeneuzen! Als hij er meer over wil vertellen, zal hij dat vroeg of laat wel spontaan doen. En anders zijn het onze zaken niet
![]()
Ongetwijfeld waar op meerdere vlakken maar voor wat betreft leven en laten leven, eigenlijk niet zoYou've changed man.

Curieuzeneuzen! Als hij er meer over wil vertellen, zal hij dat vroeg of laat wel spontaan doen. En anders zijn het onze zaken niet
![]()

Tja, als hij ze bij "de anonieme potloodventers" of zo heeft leren kennen, snap ik het wel!Tone is iemand die hier (of in andere hoekjes) in het verleden altijd tot in detail schreef wat er in zijn leven aan de hand was. Letterlijk van scheiding tot eerste woonst etc...
Dan leert hij iemand kennen wat helemaal mooi is en als er dan, in een datingtopic wtv, gevraagd wordt waar hij haar heeft leren ken dan is het allemaal zo geheimzinnig? Kijk mij boeit het niet want ik kan echt niets met die info ook al zou hij die delen maar hier zitten ook wel veel singles die er wss wel wat aan hebben? Of die gewoon benieuwd zijn wat niet zo raar is toch?
Niemand heeft om juicy details gevraagd maar als de manier waarop al zo'n gedoe is dan is dat wel apart.
Is zelfde als om de haverklap in een kooktopic komen roepen dat je de ideale taart of whatever hebt gemaakt en als iemand een recept vraagt dan is het opeens zo van ja is privé ja boeien hoor. Idc verder maar vind wel beetje flauw maar dat is dan ook maar mijn (waardeloze) mening.![]()

Tja, als hij ze bij "de anonieme potloodventers" of zo heeft leren kennen, snap ik het wel!
(Ik ga eerder uit van een probleem inzake haar privacy eerder. Bvb ze is nog officieel getrouwd, hij heeft ze leren kennen bij de lokale Renault garage en ze is de enige vrouw die er werkt,....)

Ooow gap, ze is mss 24 of 64!Mijn vriendin heeft iemand leren kennen en die gap was vergeten te vermelden dat hij (nog) getrouwd was.
Na 3 maanden pas ontdekt bah vieze mannetjes die op die manier chicks willen scoren eeeyw....
Of 15Ooow gap, ze is mss 24 of 64!

.mja, I know, maar ik kan er niet tegen als ik iemand zou teleurstellen of kwetsen@Tonerider voel u eens niet verplicht om u te verdedigen op een internet forum godbetert.
Veel plezier gewenst met de nieuwe madam!! Ik ben blij voor u.

Is zelfde als om de haverklap in een kooktopic komen roepen dat je de ideale taart of whatever hebt gemaakt en als iemand een recept vraagt dan is het opeens zo van ja is privé ja boeien hoor. Idc verder maar vind wel beetje flauw maar dat is dan ook maar mijn (waardeloze) mening.![]()
Een serie van events en geluk dat het zo gegaan is.
Was het daarom dat je op het bankje zat?en het gehengel mocht ook wat stoppen...![]()
mja, I know, maar ik kan er niet tegen als ik iemand zou teleurstellen of kwetsen
en het gehengel mocht ook wat stoppen...![]()
Ooow gap, ze is mss 24 of 64!
Of this gewoon Mulan zelf...Of 15![]()
Maar ik niet!Of this gewoon Mulan zelf...
Dan zou ik ook zwijgen...

Waarom bij Wannez dan wel?Maar ik niet!![]()