Het grote BeyondGaming Dating topic

Curieuzeneuzen! Als hij er meer over wil vertellen, zal hij dat vroeg of laat wel spontaan doen 🤓. En anders zijn het onze zaken niet 🤷‍♂️

Tone is iemand die hier (of in andere hoekjes) in het verleden altijd tot in detail schreef wat er in zijn leven aan de hand was. Letterlijk van scheiding tot eerste woonst etc...
Dan leert hij iemand kennen wat helemaal mooi is en als er dan, in een datingtopic wtv, gevraagd wordt waar hij haar heeft leren ken dan is het allemaal zo geheimzinnig? Kijk mij boeit het niet want ik kan echt niets met die info ook al zou hij die delen maar hier zitten ook wel veel singles die er wss wel wat aan hebben? Of die gewoon benieuwd zijn wat niet zo raar is toch?
Niemand heeft om juicy details gevraagd maar als de manier waarop al zo'n gedoe is dan is dat wel apart.

Is zelfde als om de haverklap in een kooktopic komen roepen dat je de ideale taart of whatever hebt gemaakt en als iemand een recept vraagt dan is het opeens zo van ja is privé ja boeien hoor. Idc verder maar vind wel beetje flauw maar dat is dan ook maar mijn (waardeloze) mening.🙃

Tone is iemand die hier (of in andere hoekjes) in het verleden altijd tot in detail schreef wat er in zijn leven aan de hand was. Letterlijk van scheiding tot eerste woonst etc...
Dan leert hij iemand kennen wat helemaal mooi is en als er dan, in een datingtopic wtv, gevraagd wordt waar hij haar heeft leren ken dan is het allemaal zo geheimzinnig? Kijk mij boeit het niet want ik kan echt niets met die info ook al zou hij die delen maar hier zitten ook wel veel singles die er wss wel wat aan hebben? Of die gewoon benieuwd zijn wat niet zo raar is toch?
Niemand heeft om juicy details gevraagd maar als de manier waarop al zo'n gedoe is dan is dat wel apart.

Is zelfde als om de haverklap in een kooktopic komen roepen dat je de ideale taart of whatever hebt gemaakt en als iemand een recept vraagt dan is het opeens zo van ja is privé ja boeien hoor. Idc verder maar vind wel beetje flauw maar dat is dan ook maar mijn (waardeloze) mening.🙃
Tja, als hij ze bij "de anonieme potloodventers" of zo heeft leren kennen, snap ik het wel! 😬

(Ik ga eerder uit van een probleem inzake haar privacy eerder. Bvb ze is nog officieel getrouwd, hij heeft ze leren kennen bij de lokale Renault garage en ze is de enige vrouw die er werkt,....)

Die jongen zit op zijn roze wolk en heeft zijn handen vol ( :fingerguns: ) met zijn madam. Ik begrijp wel dat hij even cold turkey stopt met zijn leven in detail te beschrijven.

Ik ga er van uit dat ie gelukkig is en de boel niet wil jinxen door er hier honderuit over te schrijven.

En poepen, ja, veel poepen.

Go tonerider!

Tja, als hij ze bij "de anonieme potloodventers" of zo heeft leren kennen, snap ik het wel! 😬

(Ik ga eerder uit van een probleem inzake haar privacy eerder. Bvb ze is nog officieel getrouwd, hij heeft ze leren kennen bij de lokale Renault garage en ze is de enige vrouw die er werkt,....)

Mijn vriendin heeft iemand leren kennen en die gap was vergeten te vermelden dat hij (nog) getrouwd was.:unsure:
Na 3 maanden pas ontdekt bah vieze mannetjes die op die manier chicks willen scoren eeeyw....

ik zal jullie vertellen hoe het ging

ik zat op een bankje
toen kwam er een knappe vrouw naast me zitten
ik dacht, 'wow wat een knappe vrouw en ze zit naast me op een bankje'.
toen moest ik iets bedenken om het gesprek te starten.
Ik vroeg haar: 'wat vind je van mijn bruin klakje'
Zij zei: 'het past op een teddybeer als jij'
Toen stamelde ik: 'dit moet het lot zijn, wil jij eens zeven weken'
waarop zij verder antwoordde: 'tussen het elektrische deken?'
Jackpot, ze was ook een fan van Andre van Duin.
Ik toonde haar mijn favoriete plekjes aan het water en
al de rest zijn zorgen voor later.

M.a.w.
hoe het gegaan is, is een moment tussen mij en haar. Ik denk niet dat ik dat hoef te delen. Het is trouwens informatie waar een ander niets mee is, want het valt niet na te bootsen. Een serie van events en geluk dat het zo gegaan is. Misschien deel ik het ooit, misschien nooit, dat is iets waar zowel mijn vriendin als ikzelf zich goed bij moeten voelen.

Het forum heeft zeker een plaats in mijn hart. Ik ben dankbaar dat jullie er waren op moeilijke momenten in mijn leven en ik snap dat men dan ook nieuwsgierig is achter de goede momenten. Het verschil is dat ik bij dat eerste enkel mijn eigen privacy ten grabbel gooide, nu hou ik rekening met een ander persoon en ook de 'persoonlijke sfeer' van onze relatie. Ik hoop dat jullie daar toch respect voor kunnen tonen.

Dat ik minder post was al sinds dat ik aan het werk was en ja, het is nog wat verminderd. Dat betekent niet het einde van Tonerider op BG, alleen weer een gematigdere Tonerider die zijn leven weer wat op rails heeft en daardoor ook veel minder tijd heeft om hier extreem actief te zijn.

@Mulan dus ik bedoelde zeker niet dat het hier niet goed vertoeven is of dat ook maar 1 iemand van degene waar ik goede tijden mee heb gehad, me nu niet meer interesseert. Jullie gezondheid, welzijn en geluk is nog altijd belangrijk voor me en ik leef nog altijd mee, alleen ben ik nu meer een lurker dan een poster.

@Tonerider voel u eens niet verplicht om u te verdedigen op een internet forum godbetert :laugh:.

Veel plezier gewenst met de nieuwe madam!! Ik ben blij voor u.

Met als grote verschil dat je een recept vaoor een taart kan toepassen in eender welke keuken, op eender welk moment en er daar, buiten misschien uitverkochte bloem in de lidl, weinig andere factoren zijn dan ingrediënten en recept die een invloed hebben. Dat is dus perfect door iemand anders na te doen.

Als er een recept voor relaties bestond zou daar al iemand enorm rijk van geworden zijn. Maar in realiteit is dat een niet kopieerbare samenloop van omstandigheden die op het juiste moment plaatsvinden.

Waar je met het recept voor taart iets kan aanvangen, zal relaties altijd trial en error blijven en gaat ge dat niet kunnen veranderen met wat extra peper of 10 minuten extra voorverwarmen.

mja, I know, maar ik kan er niet tegen als ik iemand zou teleurstellen of kwetsen

en het gehengel mocht ook wat stoppen... :p
winnie-the-pooh-rainbow-hug-i10403.jpg

Grouphug!

Terug
Bovenaan