Het grote BeyondGaming Dating topic

Deze post getuigt van bitterweinig respect toe naar de oorlogsvluchtelingen.
Ben nu toch ook wel benieuwd of die massale volksverhuizing van Oekraïne naar onder andere België te zien zal zijn in die dating apps.

Ben nu toch ook wel benieuwd of die massale volksverhuizing van Oekraïne naar onder andere België te zien zal zijn in die dating apps.
Gisteren sprak men van 200000 oorlogsvluchtelingen voor België. Dus voornamelijk vrouwen en kinderen die vluchten voor de oorlog, terwijl hun land wordt stukgeschoten en familie (vaders, broers, echtgenoten, ...) mogelijk vermoord.

En je vraagt je af of je hiervan een effect gaat zien op een dating app?

Misschien kunnen de vrouwen hier even mededelen hoeveel honderden Syrische knapperds ze de laatste jaren hebben zien passeren?

Even compleet naast de kwestie maar gij zijt een ongelooflijk fascinerend en sexy individu. Ik snap niet wat gij in dezen thread zit te doen.
Alle hup.. En mij zie je al direct niet meer staan. Je weet toch dat ik een pak meer onnozelheden kan verkopen dan hij eh?

Mogelijk krijgen we door de oorlog in Oekraïene en door de komst van enkele honderduizenden extra vrouwen (vaak veel knapper dan de dames van hier) een verschuiving in het ganse datinggebeuren. Eentje waarin vrouwen gaan beseffen dat ze niet meer zo'n "schaars goed" zijn en ze dus zelf meer moeite gaan moeten doen en wat minder kieskeurig zijn. Zeker moest die oorlog enkele jaren blijven aanslepen (wat hopelijk niet het geval zal zijn).

Grof...

Die vrouwen hebben al zo veel meegemaakt, hebben en houden achtergelaten, naasten verloren, tijden van honger en ontbering...
En dan komen die hier toe, enkel om belaagd te worden door wanhopige mannen met calimero complex. Ge zou voor minder terug richting een kerncentrale in oorlogsgebied vluchten.

Grof...

Die vrouwen hebben al zo veel meegemaakt, hebben en houden achtergelaten, naasten verloren, tijden van honger en ontbering...
En dan komen die hier toe, enkel om belaagd te worden door wanhopige mannen met calimero complex. Ge zou voor minder terug richting een kerncentrale in oorlogsgebied vluchten.
Of misschien beter gewoon dat soort mannen in de sarcofaag van Tsjernobyl opsluiten :cool:

Mogelijk krijgen we door de oorlog in Oekraïene en door de komst van enkele honderduizenden extra vrouwen (vaak veel knapper dan de dames van hier) een verschuiving in het ganse datinggebeuren. Eentje waarin vrouwen gaan beseffen dat ze niet meer zo'n "schaars goed" zijn en ze dus zelf meer moeite gaan moeten doen en wat minder kieskeurig zijn. Zeker moest die oorlog enkele jaren blijven aanslepen (wat hopelijk niet het geval zal zijn).

Vrouwen van hier zijn geen 'schaars goed', zijn niet kieskeurig (uitzonderingen daar gelaten) en doen moeite voor een vent die de moeite waard is. Feit dat ze jou compleet links laten zegt wellicht meer over jou dan je zelf beseft hoor en als je vindt dat de vrouwen van hier lelijk zijn en je kan er zelfs zo geen fixen dan vraag ik me af waarom je denkt dat het wel gaat lukken bij zo'n knap Oekraïens dingetje.:frown:
Hoop oprecht dat die ellende zsm stopt, voor de bestwil van iedereen.

En als je graag persé een Oekraïense wilt, ga daar dan heen hé. Als je durft.:unsure:

Bij deze mijn verhaal eens delen. In hoop dat anderen ook date verhalen delen 😁.

Sinds dat ik meer kritisch ben geworden tov vroeger zijn het wel geen spannende verhalen.

Eind 2021 ben ik terug single na een relatie van 3 jaar. We zijn uitelkaar gegaan als vrienden. Het ging goed samen, maar de romantische klik was deels vervaagd en de toekomst visies waren anders. In het laatste jaar van de relatie heb ik ook een burnout opgelopen waar ik nog herstellende van ben.

Na de breuk ben ik begonnen met online dating (FB dating en Bumble). Ik zit jammergenoeg in een regio waar er weinig vlaamse matches zijn.

Tot op heden heb ik met drie dames een date gehad. Ik ben met ze alle ook heel open geweest, tijdens het chatten, over mijn situatie (burnout). Tot mijn verbazing, en gelukkig ook, lijkt dat geen afknapper te zijn.

- #1: Er was een klik tijdens het chatten, echter had ik niet het beste gevoel bij haar. Uiteindelijk maar afgesproken na aandringen van haar kant. De date was een etentje op restaurant. Het was best leuk, al heb ik haar af en toe verward met iemand anders waar ik toen ook mee aan het chatten was 😅. Het is ook bij 1 date gebleven. Mijn gevoel was juist dat het geen match was.

- #2: Met date 2 had ik tijdens het chatten echt een goede klik. Een kleine ergernis was dat haar reacties op mijn berichten vaak een dag later kwamen. Met haar heb ik 3 dates gehad. Eerste date was bowling, dit was best leuk, goed gelachen en haar beter leren kennen. Date 2 was schaatsen, het gevoel van de eerste date werd bevestigd. Al was er van haar kant weinig fysiek contact. Date 3 was een wandeling in een natuurgebied. Hier had ik enkele pogingen gedaan om fysiek contact met haar te zoeken maar zonder succes. Na de date, via chat stuurde ze dat ze te verlegen was tijdens de date en wel fysiek contact wou. Uiteindelijk zelf besloten om het bij drie dates te houden. Ik zoek iemand die niet zo verlegen is...

- #3: Hiermee had ik de beste klik tijdens het chatten. Na een week afgesproken. Date 1 was een wandeling, drankje doen en uiteten. In totaal 7 uur bij elkaar geweest. Ik had twijfels over hoe zij de date had ervaard. In mijn ogen is ze iemand out of my league (uiterlijk als innerlijk). Date twee was een etentje bij haar thuis. Het was een gezellige avond die we afgesloten hebben met een kus. Date drie is ze naar mijn stad gekomen, we hebben de stad verkend als toeristen. Date 4 was alweer bij haar thuis. Weer een fijne avond samen waar we samen een film hebben gekeken en gekust.

Met #3 ben ik nu nog steeds aan het daten. Al heb ik mijn twijfels over wat zij denkt van/over mij. Ze is best een gesloten boek op dat gebied. Ik heb een paar keer gepolst wat ze van mij vindt. Maar nooit een duidelijk antwoord op gekregen. Nu lijkt me wel zolang ze wilt afspreken en initiatief toont het wel nog goed zit 🤷‍♂️. Het enige nadeel is dat we best ver van elkaar wonen (100km).

Hoe kijken jullie zelf hiertegen als een match/date 100km van je af woont?

Om mezelf afleiding te geven heb ik recent tinder geïnstalleerd. In korte tijd 25 matches en 29 te unlocken (/likes). Drie hiervan hadden zelf een gesprek gestart, bij nader inzien waren zij niet echt mijn type. Bij 7 matches heb ik zelf het gesprek gestart waar enkel tot op heden 2 hebben gereageerd 😕. Ik vind dat tinder voor mij toch echt het slechtste werkt tov de andere dating apps.

Dus je date nog met nr3 en hebt ondertussen toch maar even Tinder geïnstalleerd? :unsure:
Vind dat net iets erger dan die 100km afstand hoor en wat is er mis met iemand die verlegen is?
Je wilt al na 2 of 3 dates gelijk dat jou bespringt ofzo?
Vage shit wel...

Bij deze mijn verhaal eens delen. In hoop dat anderen ook date verhalen delen 😁.

Sinds dat ik meer kritisch ben geworden tov vroeger zijn het wel geen spannende verhalen.

Eind 2021 ben ik terug single na een relatie van 3 jaar. We zijn uitelkaar gegaan als vrienden. Het ging goed samen, maar de romantische klik was deels vervaagd en de toekomst visies waren anders. In het laatste jaar van de relatie heb ik ook een burnout opgelopen waar ik nog herstellende van ben.

Na de breuk ben ik begonnen met online dating (FB dating en Bumble). Ik zit jammergenoeg in een regio waar er weinig vlaamse matches zijn.

Tot op heden heb ik met drie dames een date gehad. Ik ben met ze alle ook heel open geweest, tijdens het chatten, over mijn situatie (burnout). Tot mijn verbazing, en gelukkig ook, lijkt dat geen afknapper te zijn.

- #1: Er was een klik tijdens het chatten, echter had ik niet het beste gevoel bij haar. Uiteindelijk maar afgesproken na aandringen van haar kant. De date was een etentje op restaurant. Het was best leuk, al heb ik haar af en toe verward met iemand anders waar ik toen ook mee aan het chatten was 😅. Het is ook bij 1 date gebleven. Mijn gevoel was juist dat het geen match was.

- #2: Met date 2 had ik tijdens het chatten echt een goede klik. Een kleine ergernis was dat haar reacties op mijn berichten vaak een dag later kwamen. Met haar heb ik 3 dates gehad. Eerste date was bowling, dit was best leuk, goed gelachen en haar beter leren kennen. Date 2 was schaatsen, het gevoel van de eerste date werd bevestigd. Al was er van haar kant weinig fysiek contact. Date 3 was een wandeling in een natuurgebied. Hier had ik enkele pogingen gedaan om fysiek contact met haar te zoeken maar zonder succes. Na de date, via chat stuurde ze dat ze te verlegen was tijdens de date en wel fysiek contact wou. Uiteindelijk zelf besloten om het bij drie dates te houden. Ik zoek iemand die niet zo verlegen is...

- #3: Hiermee had ik de beste klik tijdens het chatten. Na een week afgesproken. Date 1 was een wandeling, drankje doen en uiteten. In totaal 7 uur bij elkaar geweest. Ik had twijfels over hoe zij de date had ervaard. In mijn ogen is ze iemand out of my league (uiterlijk als innerlijk). Date twee was een etentje bij haar thuis. Het was een gezellige avond die we afgesloten hebben met een kus. Date drie is ze naar mijn stad gekomen, we hebben de stad verkend als toeristen. Date 4 was alweer bij haar thuis. Weer een fijne avond samen waar we samen een film hebben gekeken en gekust.

Met #3 ben ik nu nog steeds aan het daten. Al heb ik mijn twijfels over wat zij denkt van/over mij. Ze is best een gesloten boek op dat gebied. Ik heb een paar keer gepolst wat ze van mij vindt. Maar nooit een duidelijk antwoord op gekregen. Nu lijkt me wel zolang ze wilt afspreken en initiatief toont het wel nog goed zit 🤷‍♂️. Het enige nadeel is dat we best ver van elkaar wonen (100km).

Om mezelf afleiding te geven heb ik recent tinder geïnstalleerd. In korte tijd 25 matches en 29 te unlocken (/likes). Drie hiervan hadden zelf een gesprek gestart, bij nader inzien waren zij niet echt mijn type. Bij 7 matches heb ik zelf het gesprek gestart waar enkel tot op heden 2 hebben gereageerd 😕. Ik vind dat tinder voor mij toch echt het slechtste werkt tov de andere dating apps.
Ik begrijp het punt toch ook niet meteen wat er fout is met iemand die in het begin nog wat in haar schulp zit en nog wat tijd nodig heeft om hieruit te komen. Anderzijds is dat natuurlijk je volste recht om dit af te ketsen.

De 100 km afstand zou me persoonlijk wel storen op dit moment omdat ik mezelf niet elk weekeinde 100 km over en weer zie gaan in de hoop dat het wat wordt, laat staan dat ik daar ook nog met mijn hebben en houden naartoe zou trekken. Wat niet is kan nog komen natuurlijk, echter blijft dit een persoonlijke keuze die niet hoeft af te hangen van de mening van anderen. Het gaat er maar om of je dit je tijd waard vindt.

Dat je ondertussen aan date 3 zit met nummer 3 en toch nog Tinder installeert verbaasd me dan weer meer. Moest ik nummer drie zijn, ik zou me serieus beledigd voelen. Als je toch wilt verder gaan in het Tinder-verhaal raad ik je wel aan om een abo te nemen. Dat heeft hier al meermaals bewezen goed te werken, tenzij je natuurlijk de Don Juan onder de gebruikers bent.

Dus je date nog met nr3 en hebt ondertussen toch maar even Tinder geïnstalleerd? :unsure:
Vind dat net iets erger dan die 100km afstand hoor en wat is er mis met iemand die verlegen is?
Je wilt al na 2 of 3 dates gelijk dat jou bespringt ofzo?
Vage shit wel...

Ik verwacht niet dat ze me bespringt op de eerste date(s) 😅. Wel verwacht ik een aanraking (bv. arm aanraken, hand-in-hand lopen, knuffel, ..). Toch zeker bij een derde date. Ik zie dit als iemand dit niet doet dat ze te passief is. Is misschien kort door de bocht van mij,

Zolang je niet exclusief date/een relatie hebt zie ik niets verkeerd met gebruik van dating apps.

Ik denk dat date 3 er boenk op zit. Als ze voor je kookt en met je wil kussen, dan begrijp ik niet zo goed dat je twijfelt aan haar gevoelens voor u?

100 km zou ik nooit doen, maar als zij of jij op termijn wil verhuizen dan kan het uiteraard wel.

Weet zij dat je ondertussen ook nog op Tinder zit?
Zou het je storen als zij ook nog actief is op Tinder en dergelijke?

100km is best ver (vind ik), dat is toch een gesprek wat jullie ooit moeten hebben als het blijft duren.

100km is het einde van de wereld niet, het hangt veel af van welke baan die 100km is. Op dit moment is de baan van Marke naar Kortrijk zo klote dat ik - indien vrijgezel - twee kilometer in die richting al teveel zou vinden.

Persoonlijk vind ik jouw installatie van Tinder meer zeggen dan haar terughoudendheid, jij bent nog op zoek naar je witte raaf. Dat is compleet jouw goed recht en er zijn genoeg mensen die hem ook vinden, ik denk dat je dus best zelf eens nadenkt of je dit meisje wil laten ‘hangen’.

Vind je? De meesten moeten hem eigenlijk totaal niet. Volgens mij doen de meesten mee in de hoop op een eigen tv-debuut (die Oekraïense bleek bijvoorbeeld eerder ook aan K2 zoekt K3 meegedaan te hebben). Die Pheadra heeft ongetwijfeld na haar laatste move ook haar naam gemaakt.
:(
Die meesten moeten hem natuurlijk wel anders deden ze niet mee aan dat programma.
Natuurlijk als hij geen oog voor sommigen heeft zullen de meesten hun interesse verliezen (al is het maar om zichzelf te beschermen)
Die phaedra was smoor op Fabrizzio, maar als hij 4 uur na haar te kussen al met en ander ligt te muilen en haar ook nog eens arrogant noemt....het stopt ergens natuurlijk.
Laatste aflevering kwam Fabrizzio ook vrij zwak over, niet goed voor zijn aantrekkingskracht naar de dames.

en als je vindt dat de vrouwen van hier lelijk zijn en je kan er zelfs zo geen fixen dan vraag ik me af waarom je denkt dat het wel gaat lukken bij zo'n knap Oekraïens dingetje.:frown:
Hoop oprecht dat die ellende zsm stopt, voor de bestwil van iedereen.

En als je graag persé een Oekraïense wilt, ga daar dan heen hé. Als je durft.:unsure:
Mijn God wat een frustraties en aannames. :cool:
Ik wijs er gewoon op dat als het aantal beschikbare dames met enkele honderduizenden stijgt (waar er nu zo'n 40.000 mannen meer zijn id leeftijd 20-65) dat dit een invloed zal hebben op het hele "man zoekt vrouw gebeuren".
Niet dat het je zaken zijn maar ikzelf ben helemaal niet op zoek naar een Oekraïense al komen er morgen 5 miljoen of meer.
Maar laten we idd vooral hopen dat het daar zsm stopt.

Je moet zelf weten hoe je denkt over zo'n relatie, uiteindelijk zal één vd twee (of beiden) moeten verhuizen als je echt in een relatie stapt met elkaar.Ben je daartoe bereid ? Of zij ?

Denken dat je "out of leaugue" bent bij gelijk wie is een loser-mentaliteit. Denk nooit zo !
Als je met haar verder wil ga er dan voor en zorg dan ook dat je zsm mogelijk samen in bed kruipt, 4 dates zonder is echt wel het maximum.
Raar dat je nog niet in de friendzone zit.

Denken dat je "out of leaugue" bent bij gelijk wie is een loser-mentaliteit. Denk nooit zo !
Als je met haar verder wil ga er dan voor en zorg dan ook dat je zsm mogelijk samen in bed kruipt, 4 dates zonder is echt wel het maximum.
Raar dat je nog niet in de friendzone zit.
Heb jij voor alles een regeltje of cijfertje klaar?
Oh nee shit, ik zit aan date 5 en we hebben nog niet gepoept. Dumpen die handel!

Misschien moet je het gewoon aanvoelen en niet alles in statistieken proberen te gieten?

Heb jij voor alles een regeltje of cijfertje klaar?
Oh nee shit, ik zit aan date 5 en we hebben nog niet gepoept. Dumpen die handel!

Misschien moet je het gewoon aanvoelen en niet alles in statistieken proberen te gieten?
Dit. Als dat pas gebeurt na 10 dates zit je niet hopeloos achter op schema, iedereen heeft zijn eigen ritme daarin. En wie weet heb je een "maagdje rein en kuis" gevangen, wat heus nog wel ergens te vinden is en die hebben dan wat meer tijd nodig. :fingerguns:

Terug
Bovenaan