Bij deze mijn verhaal eens delen. In hoop dat anderen ook date verhalen delen

.
Sinds dat ik meer kritisch ben geworden tov vroeger zijn het wel geen spannende verhalen.
Eind 2021 ben ik terug single na een relatie van 3 jaar. We zijn uitelkaar gegaan als vrienden. Het ging goed samen, maar de romantische klik was deels vervaagd en de toekomst visies waren anders. In het laatste jaar van de relatie heb ik ook een burnout opgelopen waar ik nog herstellende van ben.
Na de breuk ben ik begonnen met online dating (FB dating en Bumble). Ik zit jammergenoeg in een regio waar er weinig vlaamse matches zijn.
Tot op heden heb ik met drie dames een date gehad. Ik ben met ze alle ook heel open geweest, tijdens het chatten, over mijn situatie (burnout). Tot mijn verbazing, en gelukkig ook, lijkt dat geen afknapper te zijn.
- #1: Er was een klik tijdens het chatten, echter had ik niet het beste gevoel bij haar. Uiteindelijk maar afgesproken na aandringen van haar kant. De date was een etentje op restaurant. Het was best leuk, al heb ik haar af en toe verward met iemand anders waar ik toen ook mee aan het chatten was

. Het is ook bij 1 date gebleven. Mijn gevoel was juist dat het geen match was.
- #2: Met date 2 had ik tijdens het chatten echt een goede klik. Een kleine ergernis was dat haar reacties op mijn berichten vaak een dag later kwamen. Met haar heb ik 3 dates gehad. Eerste date was bowling, dit was best leuk, goed gelachen en haar beter leren kennen. Date 2 was schaatsen, het gevoel van de eerste date werd bevestigd. Al was er van haar kant weinig fysiek contact. Date 3 was een wandeling in een natuurgebied. Hier had ik enkele pogingen gedaan om fysiek contact met haar te zoeken maar zonder succes. Na de date, via chat stuurde ze dat ze te verlegen was tijdens de date en wel fysiek contact wou. Uiteindelijk zelf besloten om het bij drie dates te houden. Ik zoek iemand die niet zo verlegen is...
- #3: Hiermee had ik de beste klik tijdens het chatten. Na een week afgesproken. Date 1 was een wandeling, drankje doen en uiteten. In totaal 7 uur bij elkaar geweest. Ik had twijfels over hoe zij de date had ervaard. In mijn ogen is ze iemand out of my league (uiterlijk als innerlijk). Date twee was een etentje bij haar thuis. Het was een gezellige avond die we afgesloten hebben met een kus. Date drie is ze naar mijn stad gekomen, we hebben de stad verkend als toeristen. Date 4 was alweer bij haar thuis. Weer een fijne avond samen waar we samen een film hebben gekeken en gekust.
Met #3 ben ik nu nog steeds aan het daten. Al heb ik mijn twijfels over wat zij denkt van/over mij. Ze is best een gesloten boek op dat gebied. Ik heb een paar keer gepolst wat ze van mij vindt. Maar nooit een duidelijk antwoord op gekregen. Nu lijkt me wel zolang ze wilt afspreken en initiatief toont het wel nog goed zit

. Het enige nadeel is dat we best ver van elkaar wonen (100km).
Hoe kijken jullie zelf hiertegen als een match/date 100km van je af woont?
Om mezelf afleiding te geven heb ik recent tinder geïnstalleerd. In korte tijd 25 matches en 29 te unlocken (/likes). Drie hiervan hadden zelf een gesprek gestart, bij nader inzien waren zij niet echt mijn type. Bij 7 matches heb ik zelf het gesprek gestart waar enkel tot op heden 2 hebben gereageerd

. Ik vind dat tinder voor mij toch echt het slechtste werkt tov de andere dating apps.