Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan ook iets heel persoonlijks afgeven. Iets schrijven, een mandje maken met allerlei zaken wat ze lekker vindt of gewoon samen een fijne activiteit doen (naast ... dat). Je moet geen dure spullen kopen voor elkaar om een geslaagde Valentijn te hebben. Tenzij je iets goed te maken hebt.![]()
Wel geleerd dat ik voor sommige zaken beter bel dan tekstberichtjes stuur want m'n WhatsAppjes komen soms onbedoeld fout over, geen held in tekstberichten.
. Op haar eerste verjaardag (sinds we samen waren) bijvoorbeeld een prive-sauna met overnachting. Ook altijd wel leuk.Ik vind dat je heel hard aan het focussen bent op het financiële aspect. Persoonlijk denk ik dat een leuke activiteit samen, die op haar gericht is, of een (creatief )cadeau waarin je toont dat je een idee hebt van wat zij graag heeft, veel belangrijker is dan het prijskaartje hoor.

De Katholieke kerk toen ze een heilige hebben gemaakt van Sint-Valentijn, en zich baseerden op de legende dat hij werd onthoofd op 14 februari.Wie heeft eigenlijk beslist om de feestdag van de liefde te vieren in het regenachtige en koude februari?![]()
Dure cadeaus vind ik net ongemakkelijk zelfs.Daar heb je wellicht gelijk in, maar ik heb me dan ook serieus verschrokken aan wat m'n zus en haar vriend deden voor hun eerste Valentijn(s).
Dure cadeautjes en citytrips... Ik heb wel een vakantiespaarpotje voor dit jaar ook hoor, maar wou liever in de (na)zomer iets doen met haar.
Wie heeft eigenlijk beslist om de feestdag van de liefde te vieren in het regenachtige en koude februari?![]()
genre "ik ga/laat je auto van binnen en buiten wassen"

Dat is inderdaad wel leuk, maar dat is goed voor één keer.Dure cadeaus vind ik net ongemakkelijk zelfs.
Je kan online inspiratie zoeken naar tegoedbons ook genre "ik ga/laat je auto van binnen en buiten wassen" ,"goed voor een bezoekje aan de cinema met snacks", "in te ruilen voor een verrassingsuitstapje van 1 dag",...
Deal. Ik unmatch degenen die ik beschouw als tijdverlies en jij mag met hen om de paar dagen eens een kort berichtje heen en weer sturen om uiteindelijk toch niet af te spreken. Of wie weet, als zij jou een hete gozer vinden zullen zij misschien wel responsiever zijn met u dan met mij.![]()

), en voor haar verjaardag een maand geleden heb ik een foto van ons 2 in een schone kader en een pakket van Lush gekocht. Alles tezamen zo'n 60 euro en ze was content. 
Succes!
Ik dacht ook onmiddellijk, dat moet toch een totale afknapper zijn in een date
Nog erger dan kids, dat woord
Wanneer sturen jullie meestal na de eerste date een berichtje naar elkaar?
Heb volgende week woensdag een afspraakje, maar is het dan aangewezen om diezelfde dag nog een bedanking te sturen of eventueel eens te informeren wat zij ervan vond?