Wel, kleine update voor wat mijn dating-verhaal betreft:
intussen kei-gelukkig en blij aan het daten en een relatie met mijn laatste date van vorig jaar (uiteraard ook geen andere dates meer gedaan daarna). Een kleine 2 maanden samen bijna. Alleen Valentijn en haar verjaardag komen eraan in één week... stress, stress, stress...
Vind haar nog steeds ook fantastisch elke keer als ik haar zie (3 keer per week ofzo altijd).
Als eerste klein Valentijn-cadeautje al iets leuks gevonden: een chocolade lucifer met als tekst erop: "We're a perfect match", omdat we een match waren op een speeddate. Daar komt waarschijnlijk een bloemetje/plantje bij en een etentje (maar dan niet de maandag van Valentijn, maar de zaterdag erop, omdat we zondag ook al gaan uit eten met haar ouders en broer erbij [nog meer stress]).
Nu vooral het hoofd aan het breken over wat te kopen voor haar verjaardag... fucking hell.
Ook al bij m'n zus en haar vriend te rade geweest: zij hadden voor hun eerste Valentijn na 3 maanden ofzo samen:
- Hij haar een tripje naar Parijs van 3 dagen.
- Zij hem: een horloge van € 300.
Fucking hell, maar goed die woonden toen nog thuis en konden volop sparen en geld opdoen. Ik woon alleen en moet m'n budget wel in balans houden. Ik zou het voor deze maand toch aan max. € 200 à 250 ofzo aan Valentijn/Verjaardagscadeautjes/Etentje willen houden, maar misschien is dat te gierig... wil haar ook niet verliezen daardoor, niet dat zij high maintenance is ofzo, eerder een foute druk die ik mezelf opleg...
Maar misschien moet ik verhuizen naar de ik heb een lief thread.

Ik ben daar echter nog nooit niet geweest...