Het grote BeyondGaming Dating topic

Als ik na 24h (eerste of tweede bericht) nog geen antwoord heb komt er 9/10 toch niets van hoor.
Tinder is al heel 'makkelijk' om te matchen, het moeilijke is een een goed gesprek starten. Als je er lang over doet gaat dat niet.

En na 10 berichten weet ik meestal ook wel of het iets gaat worden of niet. Veel effort of tijd kruipt daar nu ook niet in he.

Als zo'n dame echt interesse heeft, zal ze meestal wel snel antwoorden.

Als ze een match zouden hebben met Victor Verhulst of Niels Destadsbader dan zal het heus geen dagen duren voor ze besluiten dan toch eens een berichtje te sturen... :tongue:

Als ze een match zouden hebben met Victor Verhulst of Niels Destadsbader dan zal het heus geen dagen duren voor ze besluiten dan toch eens een berichtje te sturen... :tongue:
Dat noem ik de illusie van veel keuze.
De meeste normale matches die je hebt waardeer je niet zoveel en steek je weinig moeite in. De matches die je heel knap vindt, reageren niet naar jou toe. En zo is iedereen langs beide kanten gefrustreerd.

Als je die app niet opent/geen meldingen hebt openstaan mag het nog Elon Musk of Ryan Gosling zijn denk ik. Ik vind dat er hier toch vooral weer overdreven wordt, kwestie van meteen al met verwachtingen te beginnen.

Voor de mannen die zich genegeerd voelen door vrouwen op dating apps bestaat er LinkedIn. Daar kunt ge als lelijke saaie nerd, dagelijks mooie vrouwen afwijzen.

Poets wederom poets

(Zo blijven er meer vrouwtjes over voor mij he :p )
Deal. Ik unmatch degenen die ik beschouw als tijdverlies en jij mag met hen om de paar dagen eens een kort berichtje heen en weer sturen om uiteindelijk toch niet af te spreken. Of wie weet, als zij jou een hete gozer vinden zullen zij misschien wel responsiever zijn met u dan met mij. 🤷🏻

:puke:
Nog erger dan kids, dat woord
Hahah sorry 😅

Als je die app niet opent/geen meldingen hebt openstaan mag het nog Elon Musk of Ryan Gosling zijn denk ik. Ik vind dat er hier toch vooral weer overdreven wordt, kwestie van meteen al met verwachtingen te beginnen.
Dat is gedeeltelijk ook mijn punt. Meiden die de app installeren om ze uiteindelijk niet of amper te openen, daar ben ik niets mee. En dan zijn er ook nog de meiden die het wel geregeld openen maar zij zitten daar dan voor de lol, ego boost, insta followers, of plaatsen u als backup date. Ik kan dat allemaal niet weten en hoef dat ook niet te weten, het boeit me niet. Wat me wel boeit zijn degenen die juist wel responsief en geïnteresseerd zijn.

Maar nogmaals, ik heb respect voor iedereens manier van daten/doen op die apps. Iedereen bepaalt zelf wat het beste werkt. Ik heb gewoon mijn eigen perspectief/manier meegegeven. Wie weet kan het nuttig zijn voor sommigen, en voor anderen kan het iets zijn om mee te lachen, wat ook goed is hoor. Ik lees met plezier verschillende inzichten/mopjes. 😁

To be continued…
Zo net ontdekt dat iemand waarmee ik heb gematcht een gemeenschappelijke vriendin heeft als mijn ex. En ik had al met haar vastgelegd om dit weekend af te spreken. FML gewoon. Dit voelt nu wel awkward aan… Wie weet kent ze mijn ex ook. It could be a trap. 🤷🏻

Iemand uitvragen na 2 uur heeft dus ook z’n nadelen…feel free to roast me I guess

Zo net ontdekt dat iemand waarmee ik heb gematcht een gemeenschappelijke vriendin heeft als mijn ex. En ik had al met haar vastgelegd om dit weekend af te spreken. FML gewoon. Dit voelt nu wel awkward aan… Wie weet kent ze mijn ex ook. It could be a trap. 🤷🏻

Iemand uitvragen na 2 uur heeft dus ook z’n nadelen…feel free to roast me I guess
Ik vind dat je belachelijk snel conclusies trekt.
- een match heeft EEN vriendin (hoe weet je dat eigenlijk? Gezien op foto in haar profiel, of eerder 1 naam uit de 300 namen herkend op fb?) Die ook EEN vriendin is van je ex. -> nog steeds belachelijk veel kans op dat ze elkaar totaal niet kennen.
- zelfs al zou ze je ex kennen. Wat dan nog? Wil daarom niet zeggen dat ze naar je ex gaat briefen, waarde hecht aan het oordeel van je ex, zelfs nog maar regelmatig praat met je ex!

Hier bijlezen bevestigt toch steeds maar weer waarom ik absoluut weg hoor te blijven van online dating. :unsure:

Hier bijlezen bevestigt toch steeds maar weer waarom ik absoluut weg hoor te blijven van online dating.
:unsure:
same here :laugh:

Als ik ooit alleen zou vallen (god forbid) dan denk ik dat ik happy single blijf als er irl niks interessant voor mijn neus passeert :laugh:
Same, en dan gaan we allemaal samen met @Tonerider burgers eten en pinten pakken in Temse.

Wel, kleine update voor wat mijn dating-verhaal betreft:
intussen kei-gelukkig en blij aan het daten en een relatie met mijn laatste date van vorig jaar (uiteraard ook geen andere dates meer gedaan daarna). Een kleine 2 maanden samen bijna. Alleen Valentijn en haar verjaardag komen eraan in één week... stress, stress, stress...
Vind haar nog steeds ook fantastisch elke keer als ik haar zie (3 keer per week ofzo altijd)... :love2: en zij mij (bizar genoeg) ook wel.

Als eerste klein Valentijn-cadeautje al iets leuks gevonden: een chocolade lucifer met als tekst erop: "We're a perfect match", omdat we een match waren op een speeddate. Daar komt waarschijnlijk een bloemetje/plantje/wijntje bij en een etentje (maar dan niet de maandag van Valentijn, maar de zaterdag erop (verjaardag + Valentijn samen dan, omdat we zondag ook al gaan uit eten met haar ouders en broer erbij [nog meer stress]).

Nu vooral het hoofd aan het breken over wat te kopen voor haar verjaardag... fucking hell. 🤯

Ook al bij m'n zus en haar vriend te rade geweest: zij hadden voor hun eerste Valentijn na 3 maanden ofzo samen:
  • Hij haar een tripje naar Parijs van 3 dagen.
  • Zij hem: een horloge van € 300.
Fucking hell, maar goed die woonden toen nog thuis en konden volop sparen en geld opdoen. Ik woon alleen en moet m'n budget wel in balans houden. Vorig jaar een nieuwe auto gekocht (omnium-verzekering = € 1400), dit jaar een nieuwe omheining en terras aanleggen om m'n tuintje af te werken van m'n terras.

Ik zou het voor deze maand toch aan max. € 200 à 250 (€ 300 kan ook nog als ik iets echt leuks vind) ofzo aan Valentijn/Verjaardagscadeautjes/Etentje willen houden, maar misschien is dat te gierig... wil haar ook niet verliezen daardoor, niet dat zij high maintenance is ofzo, eerder een foute druk die ik mezelf opleg misschien...

Hulp van vrouwen? Wat verwachten jullie van Valentijn? @Mulan, @BlackOccult

Maar misschien moet ik verhuizen naar de ik heb een lief thread. :thinking:
Ik ben daar echter nog nooit niet geweest... :ROFLMAO:

Wel, kleine update voor wat mijn dating-verhaal betreft:
intussen kei-gelukkig en blij aan het daten en een relatie met mijn laatste date van vorig jaar (uiteraard ook geen andere dates meer gedaan daarna). Een kleine 2 maanden samen bijna. Alleen Valentijn en haar verjaardag komen eraan in één week... stress, stress, stress...
Vind haar nog steeds ook fantastisch elke keer als ik haar zie (3 keer per week ofzo altijd). :love2:

Als eerste klein Valentijn-cadeautje al iets leuks gevonden: een chocolade lucifer met als tekst erop: "We're a perfect match", omdat we een match waren op een speeddate. Daar komt waarschijnlijk een bloemetje/plantje bij en een etentje (maar dan niet de maandag van Valentijn, maar de zaterdag erop, omdat we zondag ook al gaan uit eten met haar ouders en broer erbij [nog meer stress]).

Nu vooral het hoofd aan het breken over wat te kopen voor haar verjaardag... fucking hell.

Ook al bij m'n zus en haar vriend te rade geweest: zij hadden voor hun eerste Valentijn na 3 maanden ofzo samen:
  • Hij haar een tripje naar Parijs van 3 dagen.
  • Zij hem: een horloge van € 300.
Fucking hell, maar goed die woonden toen nog thuis en konden volop sparen en geld opdoen. Ik woon alleen en moet m'n budget wel in balans houden. Ik zou het voor deze maand toch aan max. € 200 à 250 ofzo aan Valentijn/Verjaardagscadeautjes/Etentje willen houden, maar misschien is dat te gierig... wil haar ook niet verliezen daardoor, niet dat zij high maintenance is ofzo, eerder een foute druk die ik mezelf opleg...

Maar misschien moet ik verhuizen naar de ik heb een lief thread. :thinking:
Ik ben daar echter nog nooit niet geweest... :ROFLMAO:
Je moet je vooral niet teveel willen spiegelen aan anderen. Uiteindelijk doen jullie gewoon jullie ding en zij het hunne. Als je nieuwe liefde niet blij is met een klein presentje, wetende wat je situatie is, zegt dat imo al genoeg.

Je kan ook iets heel persoonlijks afgeven. Iets schrijven, een mandje maken met allerlei zaken wat ze lekker vindt of gewoon samen een fijne activiteit doen (naast ... dat). Je moet geen dure spullen kopen voor elkaar om een geslaagde Valentijn te hebben. Tenzij je iets goed te maken hebt. :unsure:

Je moet je vooral niet teveel willen spiegelen aan anderen. Uiteindelijk doen jullie gewoon jullie ding en zij het hunne. Als je nieuwe liefde niet blij is met een klein presentje, wetende wat je situatie is, zegt dat imo al genoeg.

Goh, maar het is niet dat ik in een penibele situatie zit hoor... ik zou graag gewoon mijn spaarreserve dit jaar wat verder aanvullen na de aanslag wat de aanschaf van een nieuwe wagen was (deels verwacht, deels onverwacht, oude iets sneller stuk dan verhoopt).

Dit jaar gaat dat nog eventjes wat moeilijker in combinatie met een autolening/verbouwing. Eind dit jaar normaal gezien opslag, dus vanaf dan zou het vlotter moeten gaan. Hoewel ik op professioneel vlak wel overweeg veranderingen aan te brengen: ik functioneer niet goed in een té asociale job. Kan zijn dat die verandering ook loon inleveren zou kunnen betekenen. Of ik moet iets socialer erbij zoeken (flexi/vrijwilligerswerk), maar dat kost dan weer vrije tijd.

Ergens gewoon het gevoel dat ik mijn spaardoelen ook niet ten koste van mijn relatiedoelen wil behalen natuurlijk. Doel was toch om dit jaar te eindigen met wat extra op m'n spaarrekening (die voor de duidelijkheid ook weer niet volledig leeg is) ondanks een aantal stevige uitgaven (tuinterras en omheining) om dan volgend jaar toch ook weer wat meer te sparen.

Goh, maar het is niet dat ik in een penibele situatie zit hoor... ik zou graag gewoon mijn spaarreserve dit jaar wat verder aanvullen na de aanslag wat de aanschaf van een nieuwe wagen was (deels verwacht, deels onverwacht, oude iets sneller stuk dan verhoopt).

Dit jaar gaat dat nog eventjes wat moeilijker in combinatie met een autolening/verbouwing. Eind dit jaar normaal gezien opslag, dus vanaf dan zou het vlotter moeten gaan. Hoewel ik op professioneel vlak wel overweeg veranderingen aan te brengen: ik functioneer niet goed in een té asociale job. Kan zijn dat die verandering ook loon inleveren zou kunnen betekenen. Of ik moet iets socialer erbij zoeken (flexi/vrijwilligerswerk), maar dat kost dan weer vrije tijd.
Ik vind dat je heel hard aan het focussen bent op het financiële aspect. Persoonlijk denk ik dat een leuke activiteit samen, die op haar gericht is, of een (creatief )cadeau waarin je toont dat je een idee hebt van wat zij graag heeft, veel belangrijker is dan het prijskaartje hoor.

Terug
Bovenaan