Het grote BeyondGaming Dating topic

16 is toch niet zó veel? Vind het persoonlijk geen sugardaddy toestanden hoor en al helemaal niet als ze bijna 30 is.
Kijk 18 en 34 zou ik mijn bedenkingen bij hebben maar alsnog is dat perfect te doen.
30 en 46 valt nog goed mee, is nu geen gigagrote generatiekloof fzeu.

Persoonlijk vind ik rijpere mannen ook beter, in alles. Mannen zijn als wijn, hoe rijper hoe lekkerder.
Mijnes is 9 jaar ouder, is goed zo.

Wij schelen toch geen 10j he, als mijn type dan toch uw type ook blijkt te zijn... :Unsure:
BLIJF UIT MIJNE VIJVER!

16 is toch niet zó veel? Vind het persoonlijk geen sugardaddy toestanden hoor en al helemaal niet als ze bijna 30 is.
Kijk 18 en 34 zou ik mijn bedenkingen bij hebben maar alsnog is dat perfect te doen.

Persoonlijk vind ik rijpere mannen ook beter, in alles. Mannen zijn als wijn, hoe rijper hoe lekkerder.
Geen bovengrens met overrijpe mannen van 80+?

Je kan als vrouw van 9 jaar jonger statistisch gezien alvast uitkijken naar een verrijkend weduweschap van een dikke 13 jaar. :unsure:
20 jaar voor een leeftijdsverschil van 16 jaar.

Tenzij ze een héél dikke bankrekening hebben ...
I'm a selfmade woman, make my own money!😏
Nee serieus, een man van bvb in de 70 ofzo zegt mij nu eens letterlijk niets. Écht niet...
Hij kan wel lief, leuk en grappig zijn en nog meer van dat maar vind er niets aantrekkelijk aan. Al kon hij mij de hele wereld geven.
Trouwens die van 9 jaar ouder heeft mij al de hele wereld gegeven. 🤗
Het is 4 jaar en klein, lief, schattig, eigenwijs, lijkt op hem en stinkt soms uren in de wind.

Aan de vrouwen hier aanwezig: waarom zou een 29-jarige schone liever oudere mannen (+40) hebben?
Een keer teveel met haar voeten laten rammelen door een minder volwassen gast? Geen zin om te wachten tot een leeftijdsgenoot zijn carrière ‘onderweg’ heeft en dus weinig tijd voor haar tot dan. Of zelf haar carrière willen en een man wensen die er voor haar kan zijn en zelf al meer gesettled is. Heel zeker van kinderwens. Heel zeker van géén kinderwens.
Of soms is dat nu eenmaal gewoon ‘je type’, het is perfect mogelijk gewoon op de oudere man te vallen.

mulan, ik en een random kerel van +1.90m
<Lint, die exact 1m90 op de kop is, wandelt de thread binnen>

200.gif

Heb zelf enkel maar relaties gehad met oudere vrouwen. Grootste leeftijdsverschil was zelfs 6 jaar toen ik begin 20 was. Ben er zelf 27 en zou van m'n leven niet kunnen daten met iemand die nog niet werkt/enkel studeert/21 jaar oud is. Zijn nog maar net geen kinderen imo.

Geef mij maar een oudere ervaren vrouw. :love:

aja en ik moest dan Anyana gerust laten want ik was een ouwe gap? :unsure:

waarom zou een 29-jarige schone liever oudere mannen (+40) hebben?
Ik weet dat het serieus tegen uw natuur ingaat, maar don't over think it. Zeker als het gaat over een like, swipe of whatever.

Chat, praat ermee en zie hoe het verder gaat.

Pas als ze uw airfryer diner samen aan uw pc tafel heeft gegeten, ge haar alle hoeken van uw niet aanwezige zetel hebt laten zien, kunt ge het aan haar vragen.

Terug
Bovenaan