Het grote BeyondGaming Dating topic

Wat mij eigenlijk bij een vraag brengt waar ik nieuwsgierig ben over andere meningen: Tinder was in het begin alleszins eerder voor 🍑🍆 maar is het überhaupt niet makkelijker áls er een klik is (ik zeg dus wel áls er een klik is, ik ben geen pleidooi aan het houden voor klikloze boemboem) om dat sneller liever dan trager achter de rug te hebben? Ik vond zelf altijd van wel, een kennis van mij houdt heilig vast aan 4 dates en dan mag hij ‘binnenkomen voor koffie’
Maakt toch niks uit... ieder zijn ritme.
In het nachtleven was het soms dezelfde avond al prijs. Iemand tegenkomen en paar uur later bij elkaar in bed belanden. Bij Tinder was, in mijn tijd, het nooit op de eerste date omdat die meestal niet gepland werd met dat soort mogelijkheden / faciliteiten. Tijdens de week in de vooravond 's afspreken voor een apero of etentje... De tweede date daarentegen... Tot date 4 heb ik nooit moeten wachten. Heb ook wel 's regelmatig afgesproken met iemand die ik via Tinder had leren kennen maar waar ik geen romantische / seksuele gevoelens voor had. Dat was gewoon vriendschappelijk.

Ik dacht sowieso lange tijd dat Tinder enkel was voor den BoemBoem te doen. Daarmee dat ik soms vreemd opkeek als iemand in een leraarskamer zo wat over Tinder bezig was. 🤨
Mijn broer heeft zijn vriendin ook via daar leren kennen en ze zijn nu toch al een jaar of 6 samen. :)

Als het niet aan de Discordserver had gelegen, had ik mijn huidige vriend niet leren kennen. Hij zit/zat op het forum vooral in het gamesgedeelte en ik in muziek. Op Discord begonnen we te chatten omdat hij een appartement heeft in de gemeente waar ik ben opgegroeid.
Zo kwamen we er ook achter dat we veel meer gelijkenissen hadden dan gedacht, we voelden nogal een klik, hadden later afgesproken, en intussen zijn we volgende maand al 6 maanden samen. 🥰

Ik heb eigenlijk nog nooit gedatet
:unsure:

Door dingen waar ik niet ga over uitweiden had ik in mijn tiener jaren al last van depressies en psychische problemen.
Dat heeft me jaren bezig gehouden dus in mijn 20’s ook nooit echt geprobeerd , ook geen one night stand dingen, mijn zelfbeeld was heel laag en ik kon totaal niet om met afwijzing of tegen de muur te lopen.

Anyway ondertussen zijn we al in de 30 en dunno maar voelt precies of ik geen zin meer heb om van 0 te beginnen met daten.
Enerzijds omdat ik te onzeker ben maar anderzijds omdat ik nooit psychisch 100% zal zijn en breakups of afwijzing heb ik geen zin in en die komen extra hard aan.
Verder zit ik ook op een leeftijd waar er al meteen kans is op een date dat ze al zegt van “ ik heb een kind “ of dit/dat , alle respect daarvoor maar niet voor mij.
Voorlopig houden we het dan ook maar op betekenisloze “boemboem” met meisjes die eigenlijk te knap voor mij zijn en waar ik zo nooit op zou durven afstappen in bv een dancing maar gelukkig doet geld de wereld draaien.

Ik heb eigenlijk nog nooit gedatet
:unsure:

Door dingen waar ik niet ga over uitweiden had ik in mijn tiener jaren al last van depressies en psychische problemen.
Dat heeft me jaren bezig gehouden dus in mijn 20’s ook nooit echt geprobeerd , ook geen one night stand dingen, mijn zelfbeeld was heel laag en ik kon totaal niet om met afwijzing of tegen de muur te lopen.

Anyway ondertussen zijn we al in de 30 en dunno maar voelt precies of ik geen zin meer heb om van 0 te beginnen met daten.
Enerzijds omdat ik te onzeker ben maar anderzijds omdat ik nooit psychisch 100% zal zijn en breakups of afwijzing heb ik geen zin in en die komen extra hard aan.
Verder zit ik ook op een leeftijd waar er al meteen kans is op een date dat ze al zegt van “ ik heb een kind “ of dit/dat , alle respect daarvoor maar niet voor mij.
Voorlopig houden we het dan ook maar op betekenisloze “boemboem” met meisjes die eigenlijk te knap voor mij zijn en waar ik zo nooit op zou durven afstappen in bv een dancing maar gelukkig doet geld de wereld draaien.
Bedoel je nu prostitutie of online dates die hun dankbaarheid tonen omdat je betaalt voor het eten etc?

(Waar ik in jouw situatie eigenlijk weinig problemen mee heb, to be fair)

In welke situatie zou dat dan wel problematisch zijn als single persoon?
Ik neem het woord problematisch absoluut niet in de mond.
Maar zo zie ik het:
Als ik van een potentiële partner zou horen dat die in het verleden oppervlakkige meisjes uitzocht online om ze te charmeren met een etentje, een drankje in een hippe bar,... Enkel en alleen om ermee in bed te duiken, dan zou ik hem bedanken voor zijn eerlijkheid en zeggen dat ik vermoed dat onze waarden niet compatibel zijn. 🤷🏼
Ik spreek natuurlijk enkel vanuit mijn standpunt, niet "alle vrouwen ter wereld vinden dat .."

Ik neem het woord problematisch absoluut niet in de mond.
Maar zo zie ik het:
Als ik van een potentiële partner zou horen dat die in het verleden oppervlakkige meisjes uitzocht online om ze te charmeren met een etentje, een drankje in een hippe bar,... Enkel en alleen om ermee in bed te duiken, dan zou ik hem bedanken voor zijn eerlijkheid en zeggen dat ik vermoed dat onze waarden niet compatibel zijn. 🤷🏼
Ik spreek natuurlijk enkel vanuit mijn standpunt, niet "alle vrouwen ter wereld vinden dat .."
Dus je hebt er wel problemen mee?

Op basis van zijn verhaal is er nu toch echt 0% kans dat dit anno 2021 gaat over meisjes die met hem in bed duiken louter omdat hij hun eten betaalt...?
Niet 0%, maar ik denk dat je zou verschieten van de "marktwaarde" van kerels die met hun Ray-Ban foto's op hun profiel posten voor hun premium bedrijfswagen en leuzes als "I will treat you as the Queen you are!" (And as the whore I see, zetten ze er dan gelukkig niet bij! 👌)

Wat mij eigenlijk bij een vraag brengt waar ik nieuwsgierig ben over andere meningen: Tinder was in het begin alleszins eerder voor 🍑🍆 maar is het überhaupt niet makkelijker áls er een klik is (ik zeg dus wel áls er een klik is, ik ben geen pleidooi aan het houden voor klikloze boemboem) om dat sneller liever dan trager achter de rug te hebben? Ik vond zelf altijd van wel, een kennis van mij houdt heilig vast aan 4 dates en dan mag hij ‘binnenkomen voor koffie’
Vrouw via Tinder leren kennen. Ondertussen al 7 jaar samen.

Ik woonde toen zeer dicht bij het strand, dat alleen al was een magneet. Sommigen waren hier op vakantie of anderen kwam ik tegen via een grotere straal. Ik heb een jaar getinderd en eigenlijk vonden die dates bijna altijd direct in mijn appartement plaats. Eten betalen was niet nodig.

Ambtenarenseuten? Je zou nog verschieten. Er stond eens een date aan m'n deur die rechtstreeks van bij haar vriend kwam. Op foto eerder beetje seutig, tot ze haar bril en wandeljas uit deed.

I

Aubergines zijn overt algemeen wel dikker dan een banaan 🤷‍♀️

@Mulan zoals Janus zegt, dat gaat over prostituees. Als er echt vrouwen te vinden zijn die trouwens hun dankbaarheid om eten te betalen op een dage met hun lichaam vergoeden zijn dat evengoed prostituees (en moeten die dringend aankloppen bij het ocmw/de voedselbank)

Daarentegen beschreef ge in uw post naar tomski eerder iemand die op zoek gaat naar een ONS. Zolang een persoon daar eerlijk over is (tegen de persoon waar hij in bed wil mee duiken hé) /care
Ik weet ook niet goed hoe ge in een club juist de oppervlakkige meiskes identificeert. Het is niet omdat iemand een ONS doet, dat die oppervlakkig is. Het is ook niet omdat ge iemand trakteert en die dan een ONS heeft met u dat dat een of andere transactie in haar hoofd was.

Niet 0%, maar ik denk dat je zou verschieten van de "marktwaarde" van kerels die met hun Ray-Ban foto's op hun profiel posten voor hun premium bedrijfswagen en leuzes als "I will treat you as the Queen you are!" (And as the whore I see, zetten ze er dan gelukkig niet bij! 👌)
Profielfoto's met auto's, hoe oppervlakkig. Dat pakt misschien bij de gold-diggers. De kans is groot dat je dan wel eten mag betalen!

Ik had o.a. één van toen ik nog paard reed ;) dat was een magnet!

Wij zijn nu ongeveer 4.5 jaar samen en hebben elkaar ook via tinder ontmoet. 100% zeker dat zonder tinder we elkaar nooit tegen het lijf waren gelopen, laat staan een gesprek zouden begonnen zijn.

ONS of na eerste date of zelfs 2de date in bed duiken, het zou niets voor mij zijn. Zonder emotionele klik is er bij mij ook geen seksuele klik denk ik.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan