ThomasMore
Well-known member
Maakt toch niks uit... ieder zijn ritme.Wat mij eigenlijk bij een vraag brengt waar ik nieuwsgierig ben over andere meningen: Tinder was in het begin alleszins eerder voormaar is het überhaupt niet makkelijker áls er een klik is (ik zeg dus wel áls er een klik is, ik ben geen pleidooi aan het houden voor klikloze boemboem) om dat sneller liever dan trager achter de rug te hebben? Ik vond zelf altijd van wel, een kennis van mij houdt heilig vast aan 4 dates en dan mag hij ‘binnenkomen voor koffie’
In het nachtleven was het soms dezelfde avond al prijs. Iemand tegenkomen en paar uur later bij elkaar in bed belanden. Bij Tinder was, in mijn tijd, het nooit op de eerste date omdat die meestal niet gepland werd met dat soort mogelijkheden / faciliteiten. Tijdens de week in de vooravond 's afspreken voor een apero of etentje... De tweede date daarentegen... Tot date 4 heb ik nooit moeten wachten. Heb ook wel 's regelmatig afgesproken met iemand die ik via Tinder had leren kennen maar waar ik geen romantische / seksuele gevoelens voor had. Dat was gewoon vriendschappelijk.

maar is het überhaupt niet makkelijker áls er een klik is (ik zeg dus wel áls er een klik is, ik ben geen pleidooi aan het houden voor klikloze boemboem) om dat sneller liever dan trager achter de rug te hebben? Ik vond zelf altijd van wel, een kennis van mij houdt heilig vast aan 4 dates en dan mag hij ‘binnenkomen voor koffie’

)