Het grote BeyondGaming Dating topic

Zijn er hier eigenlijk nog veel die een partner op de ‘ouderwetse’ manier hebben leren kennen? Mocht ik louter op het forum afgaan, ik zou online dating mogen overslaan en direct het klooster ingaan, die overstap virtueel naar irl is precies wel moeilijk.

Zijn er hier eigenlijk nog veel die een partner op de ‘ouderwetse’ manier hebben leren kennen? Mocht ik louter op het forum afgaan, ik zou online dating mogen overslaan en direct het klooster ingaan, die overstap virtueel naar irl is precies wel moeilijk.
De enige mannen waarmee ik een relatie heb gehad, kwamen allemaal online bij mij terecht en wij zijn even oud! 🤣

half en half

Wij hebben elkaar leren kennen op Stantem zijn jaarlijkse forum-bbq.
Vermits ik in mijn leven nog geen playstation had aangeraakt voor ik hem kende en hij alleen in het games gedeelte van het forum zat, hadden wij elkaar dus online nooit tegen gekomen.

Mijn vriendin is een mannenmagneet, die steekt haar hoofd nog maar buiten of die leert al iemand kennen... Ik denk dat het komt omdat ze mooi lacht en er dus vriendelijk en benaderbaar uitziet.

De enige mannen waarmee ik een relatie heb gehad, kwamen allemaal online bij mij terecht en wij zijn even oud! 🤣
Al mijn relaties sinds 18 - dus al mijn relaties punt - waren er die ik gewoon tegenkwam in mijn alledag. Die kwamen bij jou terecht, had je die dan van Amanzon of Bal.com?

Al mijn relaties sinds 18 - dus al mijn relaties punt - waren er die ik gewoon tegenkwam in mijn alledag. Die kwamen bij jou terecht, had je die dan van Amanzon of Bal.com?
Rendez-vous.be en een paar jaar later dan jij, de tienerlieven van een paar weken tel ik niet mee.

Rendez-vous.be en een paar jaar later dan jij, de tienerlieven van een paar weken tel ik niet mee.
Niet dat het mij niet leuk lijkt om zo een charcuterieplank van mannen te kunnen aanvinken op internet, maar als ik terugdenk aan welk een kalf ik was in mijn jongere jaren… take the keys to the internet away from me.

Ikke, al mijn lieven eigenlijk gewoon "ouderwets" tegen gekomen. Online is er enkel een hoopke one night stands en korte fun dingeskes uit gekomen.

Niet dat het mij niet leuk lijkt om zo een charcuterieplank van mannen te kunnen aanvinken op internet, maar als ik terugdenk aan welk een kalf ik was in mijn jongere jaren… take the keys to the internet away from me.
Ik was een mega onzekere seut om het in een karikatuur te gieten. Online daten bood mij meer "veiligheid".
Gelukkig een mooie evolutie gemaakt hierin! 😇

Ik was een mega onzekere seut om het in een karikatuur te gieten. Online daten bood mij meer "veiligheid".
Gelukkig een mooie evolutie gemaakt hierin! 😇
Ik op school ook maar eens ik die bitchen kwijt was, heb ik wel mijn eigen gevonden. Er ook achter gekomen dat ik eigenlijk altijd in flirt-modus was dus dat hielp.

Nog geen tinder vaste relatie gehad (en ik vind die evolutie persoonlijk ook zeer jammer, pas op ik snap het dat mensen er in meegaan he maar dat het zo ver moeten komen is vind ik wel stom), wel kennend van op de tennisclub, van op het (vakantie)werk, van op school/universiteit, via vrienden, tijdens t uitgaan.

Nog geen tinder vaste relatie gehad (en ik vind die evolutie persoonlijk ook zeer jammer, pas op ik snap het dat mensen er in meegaan he maar dat het zo ver moeten komen is vind ik wel stom), wel kennend van op de tennisclub, van op het (vakantie)werk, van op school/universiteit, via vrienden, tijdens t uitgaan.
Ik dacht sowieso lange tijd dat Tinder enkel was voor den BoemBoem te doen. Daarmee dat ik soms vreemd opkeek als iemand in een leraarskamer zo wat over Tinder bezig was. 🤨

Ik dacht sowieso lange tijd dat Tinder enkel was voor den BoemBoem te doen. Daarmee dat ik soms vreemd opkeek als iemand in een leraarskamer zo wat over Tinder bezig was. 🤨
je vindt het er ook op terug de boemboems maar ik ken er toch in de vriendengroep een aantal die al enige tijd samen zijn "dankzij" tinder.

De huidige (en laatste! 🤓 ) is via ouderwetse manier. Daarvoor zowat 50/50 schat ik tussen irl (uitgaan of via vrienden) en online (maar dan vooral datingsites/irc toen daar nog volk zat (en fora :unsure:). Dating apps blijken voor mij ongeschikt (of ik in feite ongeschikt voor dating apps dus).

je vindt het er ook op terug de boemboems maar ik ken er toch in de vriendengroep een aantal die al enige tijd samen zijn "dankzij" tinder.
Wat mij eigenlijk bij een vraag brengt waar ik nieuwsgierig ben over andere meningen: Tinder was in het begin alleszins eerder voor 🍑🍆 maar is het überhaupt niet makkelijker áls er een klik is (ik zeg dus wel áls er een klik is, ik ben geen pleidooi aan het houden voor klikloze boemboem) om dat sneller liever dan trager achter de rug te hebben? Ik vond zelf altijd van wel, een kennis van mij houdt heilig vast aan 4 dates en dan mag hij ‘binnenkomen voor koffie’

Terug
Bovenaan