Mulan
Well-known member
Euhm... Je weet toch wel aan wie jij gaat gematcht worden hè, slimpie!dan kijken we aan de hand van de posts welke het meeste matchen doordat ze het meest actief waren in dezelfde topics hier op BG.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euhm... Je weet toch wel aan wie jij gaat gematcht worden hè, slimpie!dan kijken we aan de hand van de posts welke het meeste matchen doordat ze het meest actief waren in dezelfde topics hier op BG.

mezelf?Euhm... Je weet toch wel aan wie jij gaat gematcht worden hè, slimpie!![]()

Strak plan.of we gaan met al degene die vrijgezel zijn eens op stap. Niemand stelt zich voor aan het begin en dan kunnen we als gezelschapsspel de nickname van de personen zoeken. Gegarandeerd spelplezier. Raden twee personen van elkaar de juiste nick mogen ze gaan daten, want dat is een teken dat het profiel hen opgevallen is en er een connectie gelegd is. Raden meerdere personen van elkaar dan kijken we aan de hand van de posts welke het meeste matchen doordat ze het meest actief waren in dezelfde topics hier op BG. Dit alles moet dan wel gebeuren onder leiding van een onpartijdige mod. Aangezien dit topic onder toezicht van @BlackOccult en @coldplayke valt, stel ik een van hen voor. zij mogen dan ook ineens heel de uitstap regelen.![]()
Mogen de bezette leden mee met popcorn? Dit lijkt mij 100 keer beter dan Temptation Island!Euhm... Je weet toch wel aan wie jij gaat gematcht worden hè, slimpie!![]()
blijkbaar is er een publiek voor. misschien kunnen we er nog inkomsten mee hebben en zo een prijs aan vast hangen. Voor 10euro mogen de bezette leden op voorhand een gok doen op welke koppels zich gaan vormen en welk koppel na hun eerste date ook als 'verliefd koppel' verder gaat.Mogen de bezette leden mee met popcorn? Dit lijkt mij 100 keer beter dan Temptation Island!

lol, ik denk dat het precies nog gelijk opgaat. maar inderdaad: het concept is misschien wel ok, maar ik denk dat er toch veel gaten in het ruwe concept zitten.Gaat leuk worden met 15 mannen en 3 vrouwen ofzo.
kan de resterende 12 man wat gaan sabelen.Gaat leuk worden met 15 mannen en 3 vrouwen ofzo.
Of sabbelen, niet veel beter.kan de resterende 12 man wat gaan sabelen.
Dus gij vindt de 2 vorige opties even goed dan pinten gaan drinkenOf gewoon pinten drinken aan de toog.
Is even goed voor mij![]()

Tunaki? Het is @Tanuki_ ! Met een underscore.Ik vind het voorstel van Tone echt goed hoor, moest ik vrijgezel zijn ik zou zo meedoen. Leuk man!
Ik denk dat mulan, anyana en tunaki keuze zat gaan hebben.![]()
zolang den toog buiten staat, fixen we dat wel.Tunaki? Het is @Tanuki_ ! Met een underscore.
Maar euhm, lijkt me alleszins wel een gezellige boel te zijn dan. Jandorie, ik ben getrouwd en ik heb zelfs goesting om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar dan niet om te trouwen en kindjes te maken (of te oefenen) of een relatie aan te knopen. Heel het coronagebeuren (en de kleine) heeft mijn sociaal leven op een serieuze rem gezet en ik mis persoonlijk contact met mensen. En ook gewoon nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe vrienden te maken. Vanaf een bepaalde leeftijd is dat precies voorbij (al moet mijn dochter nog ingeschakeld worden op de kleuterschool voor playdates en dus sociaal contact), of ben ik daar alleen in? Dus ik zou meegaan, gewoon om pinten te heisen en te leuteren aan den toog. Maar den toog mag niet meer zeker?
Tuurlijk, waarom ook niet.Dus gij vindt de 2 vorige opties even goed dan pinten gaan drinken![]()
![]()
Ik denk dat je niet helemaal mee bent in het sabelen / sabbelen met diegenen die overblijvenTuurlijk, waarom ook niet.
Indien er geen klik is he, indien wel heeft dat prioriteit.
Ben daar allemaal helemaal niet moeilijk in.
Deal! Work it, bitch!zolang den toog buiten staat, fixen we dat wel.
Maar ja, eigenlijk is het een idee dat ook zou werken om gewoon wat mensen te ontmoeten he. Maar die mogen pas in de tweede ronde. Eerst de vrijgezellen aan het daten krijgen.
Toch wel, maar achteraf gezien was ik 2 antwoorden met elkaar aan het verwarren.Ik denk dat je niet helemaal mee bent in het sabelen / sabbelen met diegenen die overblijven
.Dat sabelen?Maar lijkt mij wel nog een leuk concept zo een vrijgezellenavond.
Euh, ik heb het concept al bedacht. Het praktische laat ik aan anderen over, want dat is niet mijn sterkste kant.Deal! Work it, bitch!