Mensen vragen mij heel vaak de weg of het uur. Ik zal er betrouwbaar uitzien zeker?
Ik heb 1 maal op een zatte avond een kerel op café aangesproken maar een beetje boertiger dan ik wilde (ook al was het in Tielt

) en dus geen groot succes.
En in het derde leerjaar eens het stoerste verjaardagskaartje dat ik kon vinden aan de knapste (enige) jongen van onze klas gegeven. Erna een boos bezoek gekregen van een van de populaire meisjes om mij te zeggen dat ik niet tussen haar en Hannes mag komen.
Momenteel nog niet echt klaar om terug te daten, maar ik zie het echt niet zitten om mijzelf weer op Tinder en dergelijke te smijten. En niet alleen omdat een 30 plusser vinden zonder kinderen, die ook geen kinderen wilt, liefst geen katten heeft en ok is met 2- soms 3- hondjes en die dan ook nog eens kwaliteiten heeft waarop ik verliefd kan worden en die ook verliefd op mij zou kunnen worden nogal onbegonnen werk lijkt.
Ik zal mij voorlopig dus focussen op het leren van de straatnamen in mijn buurt en het snel lezen van mijn uurwerk.