Onbegonnen werk is het niet, maar vanaf een bepaalde leeftijd zit je nu eenmaal met rugzakjes en een eventueel kind en crazy cat men. Dat onlinedaten heb ik zelf een paar keer geprobeerd, maar daar is nooit iets duurzaams uit gekomen. Enkel wat gevogel, wat op het moment zelf wel fijn is maar dat is ook maar een quick fix. Anderzijds trouwt volgende maand een goeie maat van mij die zijn aanstaande vrouw heeft leren kennen op Tinder. Dus het kan, maar dat is een kwestie van geluk hebben. De beste insteek die je kan hebben is gewoon nonchalant plezier maken zonder achterliggend langetermijnplannen te maken of je druk maken in dat dategebeuren. Maar die nonchalance moet oprecht zijn.
Ikzelf ook mijn vriendin op tinder leren kennen. Was wel op 25 jarige leeftijd en niet op 30.
Tuurlijk is daar veel geluk mee gemoeid, maar dat is 'offline' evenzeer zo lijkt mij.
Voor mij was tinder een zege, geen idee hoe ik anders ooit een vriendin had leren kennen

Moest ik weer in de date scene geraken ik zet gewoon mijn eten online in tinder....![]()
Ik had enkel "ik kan koken" in mijn bio staan. Dat hielp wel denk ik

Survival of the fittest!