Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
same,Vroeger zou ik ook heel lang gestuurd hebben voor ik zou afspreken. Maar nu zie ik toch wel het nut in om dat niet te lang te doen en gewoon af te spreken. Op den duur schep je teveel verwachtingen of een beeld in je hoofd en als het dan IRL tegenslaat is dat jammer natuurlijk. Nu als het een beetje klikt en de gesprekken gaan vlot dan hoeft het voor mij zo lang niet te duren.
Doet me eraan denken moet mijn match van Bumble nog eens sturen om af te spreken. Deze week was ik ziek dus ging het niet![]()

Het voordeel van kinderen is dat die elkaar niet doodbijten?Haha de sad reacts, 't is ok hoor! Ik ben meer dan ok op mijn eigen, bezig met een carrièreswitch en wat aan mezelf aan het werken ook dus ik ben sowieso nog niet in een situatie waar ik veel tijd (of zin) heb om te daten. Afhankelijk van waar ik werk kan vinden in mijn nieuwe sector zou ik ook wel naar het buitenland durven gaan dus sowieso geen goed idee om nu iets te zoeken. Soms wel eens zin om op date te gaan en gewoon eens iemand nieuw leren kennen en een fijne avond te hebben en niet te moeten denken aan 'kan dit iets langdurig worden.' Maar veel mensen denken dan direct dat het om een ONS gaat of dat er' gegarandeerd' seks gaat zijn, en da's nu ook weer niet de bedoeling.
En dat van de kat is een voorkeur maar geen must. M'n honden hebben tot nu toe geen enkel probleem gehad met katten, maar het hangt ook van de kat(ten) af. 't Is gewoon een extra 'risico' aka wat als het goed gaat met de persoon maar niet tussen de huisdieren.
Een vriend van mij z'n hond had de kat doodgebeten van z'n nieuw lief, zo'n dingen wil ik ECHT vermijden natuurlijk (nee, die zijn niet meer samen ondertussen)

Ik heb een hond en 2 katten. Wij durven die niet alleen samen laten. Dus hier hebben de katten de bovenverdieping en de hond den beneden en de tuin.Haha de sad reacts, 't is ok hoor! Ik ben meer dan ok op mijn eigen, bezig met een carrièreswitch en wat aan mezelf aan het werken ook dus ik ben sowieso nog niet in een situatie waar ik veel tijd (of zin) heb om te daten. Afhankelijk van waar ik werk kan vinden in mijn nieuwe sector zou ik ook wel naar het buitenland durven gaan dus sowieso geen goed idee om nu iets te zoeken. Soms wel eens zin om op date te gaan en gewoon eens iemand nieuw leren kennen en een fijne avond te hebben en niet te moeten denken aan 'kan dit iets langdurig worden.' Maar veel mensen denken dan direct dat het om een ONS gaat of dat er' gegarandeerd' seks gaat zijn, en da's nu ook weer niet de bedoeling.
En dat van de kat is een voorkeur maar geen must. M'n honden hebben tot nu toe geen enkel probleem gehad met katten, maar het hangt ook van de kat(ten) af. 't Is gewoon een extra 'risico' aka wat als het goed gaat met de persoon maar niet tussen de huisdieren.
Een vriend van mij z'n hond had de kat doodgebeten van z'n nieuw lief, zo'n dingen wil ik ECHT vermijden natuurlijk (nee, die zijn niet meer samen ondertussen)
Of meedoen aan Dinner Date, maar daar is nog geen Vlaamse variant van.Moest ik weer in de date scene geraken ik zet gewoon mijn eten online in tinder....![]()
Begin al maar te oefenen, ik offer mezelf op als vrouwelijk jurylid "Just in case" je het ooit eens nodig hebt!ik lok ze met chocolade desserts jong!![]()

First Dates toch?Of meedoen aan Dinner Date, maar daar is nog geen Vlaamse variant van.
Nee, hij bedoelt dat format waar iemand zelf kookt voor een date.First Dates toch?
Nee, hij bedoelt dat format waar iemand zelf kookt voor een date.
Zoals in dat Coca Cola-reclamefilmpje, al wulps zeggend: "Whipped cream or chocolate sauce?".Begin al maar te oefenen, ik offer mezelf op als vrouwelijk jurylid "Just in case" je het ooit eens nodig hebt!![]()
Libido meteen op -10en zoeteke, wuk ebben we vandaohe heleerd?
Why choose?Zoals in dat Coca Cola-reclamefilmpje, al wulps zeggend: "Whipped cream or chocolate sauce?".
Ja het valt vaak inderdaad wel te regelen. En ik bedacht mij daarnet ook dat een kerel met een hond of meerdere honden eigenlijk nog riskanter of toch tenminste even riskant is. Dusja, ik heb duidelijk een vooroordeel tegenover katten. I will learn from my mistakes and do better in the future. Bij deze is het kattenprobleem van de baan @Tah_b00nz0rIk heb een hond en 2 katten. Wij durven die niet alleen samen laten. Dus hier hebben de katten de bovenverdieping en de hond den beneden en de tuin.
Enkel als wij s'avonds in de zetel zitten en de hond gezellig ligt de dutten, komen de katten er relax bij.
Het is ni ideaal maar het werkt wel.
Ze zijn het ook zo gewoon dat de hond niet de minste moeite doet om richting de bovenverdieping te crossen en vice versa.

Ik moet zeggen ik krijg toch ook de indruk dat jij een aantal versnellingen verder zat dan zij. Je klinkt alsof er een zware breuk geweest is, terwijl de ‘attachment’ nog niet van die aard zou moeten zijn na zo kort? Iedereen is zijn eigen zelf natuurlijk en je zal dit wel te boven komen, maar jezelf proberen wat kalmer te houden.Heb je met haar gepraat?
Katten of honden valt mee, maar een echte red flag komt er bij mij toch wel als er pony's en paarden zijn.
maar kdenk wel dat ze meer op haar paard rijdt als op hare vent 
Dat zeg ik niet, ze is niet ‘correct’ geweest dat snap ik ook. Maar ik ben getrouwd met iemand die zo reageert: ‘goh, spaghetti was wel wat pikant vanavond’ “ah wel dan maak ik nooit nog pasta. Als het toch zo giftig was. Nooit. Slechte mens ben ik dat ik zo pasta maak’. En dat is zo vermoeiend. Van elke tegenslag maakt hij een veldslag. Nuanceren.Uhu, tzal mijn fout zijn. Kalmer houden, mijn karakter is eigenlijk tegenovergestelde![]()