Eland
Well-known member
Om te beginnen: Hij heeft zaken gezegd die ik niet zou zeggen. Maar ter zijner verdediging zou ik zelf geen goeie manier weten om te zeggen dat je afknapt op 'mentale problemen' tegen iemand die je niet kent. Ghosten is uiteraard slecht en open kaart spelen en het op de man af zeggen tegen iemand die je labiel vindt, is ook niet per se goed.
Dat gezegd zijnde wil ik zeggen dat hier wel een sport wordt gemaakt van quotes uit de context trekken. Hij zit op Tinder om een partner te zoeken waarmee hij verder wil leven. Daar hoort voor hem blijkbaar later 'een huis kopen' bij, dat heeft hij zelfs bijna letterlijk zo gezegd. Hij heeft helemaal niet gezegd dat 'het zo goed klikte dat hij direct dacht aan samen een huis kopen', wat sommigen er wel van maken.
Dat gezegd zijnde wil ik zeggen dat hier wel een sport wordt gemaakt van quotes uit de context trekken. Hij zit op Tinder om een partner te zoeken waarmee hij verder wil leven. Daar hoort voor hem blijkbaar later 'een huis kopen' bij, dat heeft hij zelfs bijna letterlijk zo gezegd. Hij heeft helemaal niet gezegd dat 'het zo goed klikte dat hij direct dacht aan samen een huis kopen', wat sommigen er wel van maken.

Ik vraag meestal al na enkele dagen zoiets. Allez, dan weet je meteen of het met de persoon echt klikt en hoe ze in het echt zijn.
Ik probeerde meestal binnen de dag na het eerste bericht (na een 10-20tal berichten over en weer) al te polsen of ze het zagen zitten om af te spreken. Dat was voor mij een criterium om op te selecteren. Ik wilde iemand die gewoon vlot en enthousiast was. Ik moest echt niet iemand hebben die geen goesting had om snel af te spreken -wat imo een betere manier is om mekaar te leren kennen dan via chat.