Het grote BeyondGaming Dating topic

Mindset doet heel veel.

Klein voorbeeld van wat er zich nu afspeelt: zo meteen moet ik naar een trouwfeest. Ik kijk er eigenlijk echt tegenop. Verschillende redenen. De kans dat dit self fulfilling prophecy is, is reëel. Mocht ik het anders benaderen, dan zou het resultaat ook anders kunnen zijn. Alleen kost het me gigantisch veel energie mocht ik faken (iets waar ik niet zal onderuit komen). Zoals ik eerder aangaf via die 'processen'. 't Zal een avondje zijn dat veel energie zal kosten. Ofwel door overthinking op zich, ofwel door het 'faken'. Geen idee wat de gulden middenweg zou zijn. Onbekenden aanspreken is :eek: Ik moet wel toegeven dat ik al bevooroordeeld ben (heeft te maken met diegene die trouwt...).

Go with the flow? :help:

(Over)analyseren is, behoudens de werkelijke cijfers, mogelijks nefast in 99% van de situaties.
Ik heb de indruk dat je (@Yvezz) gigantisch veel analyseert maar in situaties, informele met mensen, is dat helemaal niet zinnig want er is niks waar de analyses kunnen toe leiden vanwege alle onbekende factoren.

Kan er iemand de software aanleveren zodat die analysering enkel gebeurt in nuttige situaties en waarbij het proces "Go with the flow" kan geïnstalleerd worden? Dat zou een godsgeschenk zijn.

Kijk toch hoe het kan veranderen op korte tijd.
Een tijdje geleden had ik een match. Na een paar berichten kwam er stilte.
Anderhalf uur geleden kreeg ik te lezen waarom. De dame in kwestie was op reis geweest, en had daarna de app bijna niet meer geopend.
Op een paar giggo's na (haar exacte woorden)had ze geen nieuwe likes ontvangen.
Ik mij dan maar direct geëxcuseerd dat ik onze match had verwijdert.
Ze verstond het en zei dat excuses niet nodig waren.

Kijk, nu kan ik meegaan met de stroom.
We zien wel waar dit in uitmondt.

Aan de monding lag dus geen toekomst met haar, ze had nog te veel twijfels over zichzelf en reservaties over mijn persoonlijkheid.
En wat hebben we vandaag geleerd? Veel positiefs, bijleren is altijd mooi meegenomen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom plaatsen sommige kinderen op hun Tinder die niet van hun zijn?
Vind dat vrij fout imo..

Dat ze het steeds moeten verduidelijken in hun bio 'is mijn petekindje' toont aan dat het niet helpt.

Waarom plaatsen sommige kinderen op hun Tinder die niet van hun zijn?
Vind dat vrij fout imo..

Dat ze het steeds moeten verduidelijken in hun bio 'is mijn petekindje' toont aan dat het niet helpt.
Ik vind dat ook een beetje fout. Anderzijds, ik denk dat vooral mannen nu wel geen hopen foto's hebben liggen. En er zullen er ook wel zijn die denken dat het vrouwen aantrekt :)

Ik vind dat ook een beetje fout. Anderzijds, ik denk dat vooral mannen nu wel geen hopen foto's hebben liggen. En er zullen er ook wel zijn die denken dat het vrouwen aantrekt :)

Dat een man het gebruikt om een gevoelige snaar bij een vrouw te raken tot daar aan toe.
Maar er zijn ook genoeg vrouwen die willekeurige kinderen gebruiken. Daar gaat het averechts werken vrees ik :p

Dat een man het gebruikt om een gevoelige snaar bij een vrouw te raken tot daar aan toe.
Maar er zijn ook genoeg vrouwen die willekeurige kinderen gebruiken. Daar gaat het averechts werken vrees ik :p
Daarom dat in de beschrijving moet verduidelijkt worden dat het niet hun eigen kind is, al zou je die foto dan beter weglaten.

Zou dat ook niet te maken hebben met dat zowel kinderen als dieren ervoor zorgen dat je je meer naturel gaat gedragen en dus minder geposeerd op die foto's staat? Vaak zijn niet geposeerde foto's mooier. Dus mensen gaat daar op uit komen als ze een schone foto van zichzelf zoeken.

Of sommige mensen hebben simpelweg geen vriend(inn)en (lees: goeie fotograaf) in hun entourage die voor hen eens een 'tinder photoshoot' wil doen met deftige foto's, of hebben een zeer laag zelfbeeld.

Wat voor marginale gedrochten van foto's (zowel mannen als vrouwen) er wel niet op tinder zijn, ongelooflijk, veel.
Veel mensen hebben dan ook geen idee hoeveel meer keur ze kunnen hebben door simpelweg mooiere foto's te gebruiken op zulke apps, met of zonder kinderen en dieren, met of zonder zichtbaar bierbuikje, maakt allemaal niet uit. Een verzorgd overkomen is zoveel meer aantrekkelijk dan in je marcelleke of sandalen met witte kousen staan te pronken op je Tinder profiel. Of van die foto's in extreem lage resolutie... Waar zijn die mensen toch mee bezig, vraag ik me af.

Om dan 'weer' eens een verschil te geven met het Oostblok, zonder te veralgemenen, want er zijn ook zulke gevallen ginder, de vrouwen zijn er bv. zeer fier, en poseren graag, willen dolgraag op photoshoot met een echte fotograaf of vriendinnen onder elkaar, en gaan zich ook mooi gaan opmaken.

Om dan 'weer' eens een verschil te geven met het Oostblok, zonder te veralgemenen, want er zijn ook zulke gevallen ginder, de vrouwen zijn er bv. zeer fier, en poseren graag, willen dolgraag op photoshoot met een echte fotograaf of vriendinnen onder elkaar, en gaan zich ook mooi gaan opmaken.
Ik denk dat de gemiddelde Vlaamse man nu ook wel liever een natuurlijke foto ziet waar een vrouw ongeforceerd opstaat met lichte make-up hoor. Culturele verschillen bestaan nu eenmaal.

Ik denk dat de gemiddelde Vlaamse man nu ook wel liever een natuurlijke foto ziet waar een vrouw ongeforceerd opstaat met lichte make-up hoor. Culturele verschillen bestaan nu eenmaal.
Dan denk ik dat de gemiddelde Vlaamse man (waaronder ik wellicht val) zeker zulke vrouwen kan vinden ginder.
Zich mooi opmaken is voor mij al ongeforceerd met lichte make-up hoor. Een dikke laag make-up en geforceerde glimlachjes en poses trekken me zeker niet aan en dat doet en deed m'n vriendin ook nooit.

Ik ervaar dat eigenlijk wel als “positief”. Er staat dan meestal in het profiel “doesn’t have children” maar dergelijke (spontane) foto geeft voor mij toch een indicatie dat ze niet perse (mijn) kinderen “haat”.
Anderen zetten dan weer letterlijk een keer of 5 in hun tekstje dat ze geen kinderen willen. Die duidelijkheid apprecieer ik evenzeer.

Maar je kan er ook natuurlijk uitzien, zonder make-up en toch een mooie foto maken ;-)

Ik zou al euforisch zijn als ik 5 foto's zou vinden van het laatste jaar waarop ik mezelf helemaal goedkeur!
En dan zijn die gegarandeerd 95% met de dochter op/rond mij. 🤷🏼‍♀️
Je hebt mensen die super fotogeniek zijn, je bent mensen die er vooral geniaal in zijn scheve neuzen en dubbele onderkinnen te trekken :unsure:
Mijn hond is even fotogeniek als mij, daar trek ik me aan op! 💪💪💪 😂

Wat eigenlijk als uw Facebook en Instagram totaal niet up-to-date is en ge zelf niet het gevoel hebt dat 't u representeert? Zo lijkt 't alsof ik sinds 2 jaar terug niks meer gedaan heb en extreem saai ben^^.
Personen die dit in 't achterhoofd houden?

Hoewel ik weet dat ik niet de allerlelijkste ben, kan ik mezelf écht niet zien op foto's of filmkes. Gaan er hier echt op pad om te poseren of zogezegd spontane foto's?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan