Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet wel toegeven dat ik al bevooroordeeld ben (heeft te maken met diegene die trouwt...).
Ik vind dat ook een beetje fout. Anderzijds, ik denk dat vooral mannen nu wel geen hopen foto's hebben liggen. En er zullen er ook wel zijn die denken dat het vrouwen aantrektWaarom plaatsen sommige kinderen op hun Tinder die niet van hun zijn?
Vind dat vrij fout imo..
Dat ze het steeds moeten verduidelijken in hun bio 'is mijn petekindje' toont aan dat het niet helpt.

Ik vind dat ook een beetje fout. Anderzijds, ik denk dat vooral mannen nu wel geen hopen foto's hebben liggen. En er zullen er ook wel zijn die denken dat het vrouwen aantrekt![]()

Daarom dat in de beschrijving moet verduidelijkt worden dat het niet hun eigen kind is, al zou je die foto dan beter weglaten.Dat een man het gebruikt om een gevoelige snaar bij een vrouw te raken tot daar aan toe.
Maar er zijn ook genoeg vrouwen die willekeurige kinderen gebruiken. Daar gaat het averechts werken vrees ik![]()
Ik denk dat de gemiddelde Vlaamse man nu ook wel liever een natuurlijke foto ziet waar een vrouw ongeforceerd opstaat met lichte make-up hoor. Culturele verschillen bestaan nu eenmaal.Om dan 'weer' eens een verschil te geven met het Oostblok, zonder te veralgemenen, want er zijn ook zulke gevallen ginder, de vrouwen zijn er bv. zeer fier, en poseren graag, willen dolgraag op photoshoot met een echte fotograaf of vriendinnen onder elkaar, en gaan zich ook mooi gaan opmaken.
Dan denk ik dat de gemiddelde Vlaamse man (waaronder ik wellicht val) zeker zulke vrouwen kan vinden ginder.Ik denk dat de gemiddelde Vlaamse man nu ook wel liever een natuurlijke foto ziet waar een vrouw ongeforceerd opstaat met lichte make-up hoor. Culturele verschillen bestaan nu eenmaal.
Ik ervaar dat eigenlijk wel als “positief”. Er staat dan meestal in het profiel “doesn’t have children” maar dergelijke (spontane) foto geeft voor mij toch een indicatie dat ze niet perse (mijn) kinderen “haat”.Dat een man het gebruikt om een gevoelige snaar bij een vrouw te raken tot daar aan toe.
Maar er zijn ook genoeg vrouwen die willekeurige kinderen gebruiken. Daar gaat het averechts werken vrees ik![]()
Ooooh, foei! Weet je partner dat?Zijn hier nog mensen die af en toe Tinder installeren om te kijken of ze bekenden tegenkomen?

dat zal 1 van die bekenden zijn dat ze tegenkomtOoooh, foei! Weet je partner dat?![]()

We kijken dikwijls samen, het is eigenlijk we geestig. Ik heb al 1 keer eentje gevonden waar ik mee op school gezeten heb.Ooooh, foei! Weet je partner dat?![]()
Maar je kan er ook natuurlijk uitzien, zonder make-up en toch een mooie foto maken ;-)Ik denk dat de gemiddelde Vlaamse man nu ook wel liever een natuurlijke foto ziet waar een vrouw ongeforceerd opstaat met lichte make-up hoor. Culturele verschillen bestaan nu eenmaal.