Beetje positiever zijn. Weet niet hoe je likes geeft mss leg je de lat te hoog, ook moet je hopen dat je tussen hun 100+ likes opvalt zoals meerdere al aangeven. Als je dan toch match hebt probeer dan openingszin waar je iets vraagt of haar foto's ofzo en niet gewoon hallo of hoe was je dag want daar krijgen ze er 100 per dag van. Maar geef de hoop niet op, ik heb een kind en heb maar normale looks dus moet u ook lukken. Succes
Likes baseer ik als volgt:
-60% woonplaats, ik heb zelf geen auto, dus tracht ik de afstand te beperken. Zo beperk in natuurlijk de grote van de "vijver".
FB Dating staat ook zo ingesteld op 9100 +max 10km.
-25% tekst uitleg bij het profiel, matchen de interesses en levensstijl.
-15% de foto(s), een uiterlijk is dikwijls een moment opname.
Mijn enigste match tot nu toe begon het gesprek zelf, ze vraagde zich af waarom ik expliciet hoogsensitief vernoemde, en hoe zich dat uitte.
Daarna nog een paar berichten, en dan helemaal niks meer, voor haar was de kous allicht af, waarom zal ik nooit weten en boeit mij 0%.
Ik stuur altijd zelf eerst de likes uit, als ik dit laat, dan komt er al helemaal niks van in huis.
@jawadde001 dit betekent dus dat er meer single vrouwen op zoek zijn dan mannen.
Dan is het een afvalrace, net als solliciteren voor een job.