Welke soort zijt ge aan het proberen?mijn huidige soort van lief
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke soort zijt ge aan het proberen?mijn huidige soort van lief
Ja rip m’n woordvolgordeWelke soort zijt ge aan het proberen?
Bwa onze slager heeft wel redelijk wat kaas en ook tonijnsla.Mag er hier ook gevent worden? Af en toe zit ik wat op Facebook Dating voor de tijd wat te doden gezien ik geen Don Juan ben, eerder een meer mannelijke levensgenieterachtige versie van Ruben Van Gucht, en er zijn dus echt mensen die vriendschap zoeken op facebook dating?
Bij de slager komt ge ook niet voor kaas of vis e...
De meeste slagers verkopen toch wel kaas?Mag er hier ook gevent worden? Af en toe zit ik wat op Facebook Dating voor de tijd wat te doden gezien ik geen Don Juan ben, eerder een meer mannelijke levensgenieterachtige versie van Ruben Van Gucht, en er zijn dus echt mensen die vriendschap zoeken op facebook dating?
Bij de slager komt ge ook niet voor kaas of vis e...

Niet bepaalde een verhaal over Tinder maar 't gaat ook over betaalde dating...Iemand hier dat betaald voor die Prioritised likes op Tinder?
Merk je een verschil in aantal matches waarvan jij als eerste had geliked?

Goed idee, slecht idee? 
Persoonlijk zou ik liever niet al mijn hoop op een -waarschijnlijke- 2de date vestigen. Ik vind ook niet dat je die persoon oneerlijk behandelt door iemand anders te zien op een date in de tussentijd.Oké, ik heb recent een eerste date gehad, die wel heel leuk liep... buiten dat we het misschien op een brave afscheidszoen gehouden hebben (kus op de wang) daar komt sowieso een vervolg... nadat ze terug is uit vakantie (is al "afgesproken" via berichtjes).
Probleem is dat ik eerder ook nog een date had "gepland", met iemand anders, de komende week in de tussentijd.
Mijn buikgevoel/ijdele hoop zegt: die persoon met wie ge die tweede date hebt is perfect, richt daar uw aandacht op over anderhalve week en zeg die andere date af.Goed idee, slecht idee?
![]()
Persoonlijk zou ik liever niet al mijn hoop op een -waarschijnlijke- 2de date vestigen. Ik vind ook niet dat je die persoon oneerlijk behandelt door iemand anders te zien op een date in de tussentijd.
Ik ben ook geen paardenfreak, maar ik geloof wel dat mensen van gedacht kunnen veranderen en dat één date nog geen verplichtingen met zich meebrengt. Ik heb zo ook eens een gezellige eerste date gehad, op de tweede liep de conversatie dan spaak met een duidelijk andere mening over een paar zaken, en vond ze de dag erna dat we niet compatibel waren. Wat ik een fair antwoord vond, trouwens.Ja, dat eerste besef ik dus ook, dat tweede dringt moeilijker bij mij door, ik vraag me oprecht af hoeveel mensen dat wel/niet doen, ik vind het toch minder evident. Je wedt op verschillende paarden, maar die paarden in dit verhaal zijn natuurlijk wél mensen - en ik ben niet één van die paardenfreaks die mensen en paarden als gelijkwaardig beschouwt -.
Persoonlijk zie ik er ook geen bezwaar in.
Het is een kennismaking he, geen huwelijksverbintenis.
Mocht je nu al hartstochtelijk hebben staan muilen of nog verder gegaan zijn, dan snap ik het bezwaar al wat meer.
maar ze had diezelfde avond ook het "bommetje" gedropped dat ze nog niet volledig gescheiden was van haar ex (iets wat ze tijdens een maand online berichtjes ook wel eens had mogen laten vallen), en ze had al 2 kinderen met die man. Ik kan persoonlijk denk ik wel leven met iemand die kinderen heeft uit een vorige relatie, maar niet als ze nog niet eens deftig apart leven.Niet kieskeurig zijn en swipen swipen swipen.Jandadde, der gaan er hier toch ook wel komen vragen wat jouw geheim is als je op enkele weken tijd met 3 verschillende vrouwen kan afspreken
En dat soort mensen zijn absoluut redflags!
Uit persoonlijk ervaring "eerst zien, dan geloven". Wees zéér voorzichtig om voort te gaan op beloftes, want voor 't zelfde geld hoor je er morgen niks meer van als ze terug is van vakantie (zonder aantoonbare reden). Zij kan evengoed haar opties openhouden en ook nog aan het daten zijn met andere ... Die kans is groot zelfs imo. Zolang je niet in een relatie stapt, moogt gij daten wie gij wilt. En dat zou ik doen ookOké, ik heb recent een eerste date gehad, die wel heel leuk liep... buiten dat we het misschien op een brave afscheidszoen gehouden hebben (kus op de wang) daar komt sowieso een vervolg... nadat ze terug is uit vakantie (is al "afgesproken" via berichtjes).
Probleem is dat ik eerder ook nog een date had "gepland", met iemand anders, de komende week in de tussentijd. Ik ben dus echt geen fan van parallel dating, om het "numbers game" te spelen, pfff. Zelfs al weet ik dat een tweede date allesbehalve een garantie op success is maar gewoon een tweede stap.
Mijn buikgevoel/ijdele hoop zegt: die persoon met wie ge die tweede date hebt is perfect, richt daar uw aandacht op over anderhalve week en zeg die andere date af.Goed idee, slecht idee?
![]()

Voor Okcupid zou ik persoonlijk niet betalen. Lijkt mij nogal beperkt gebruikt in België.Niet bepaalde een verhaal over Tinder maar 't gaat ook over betaalde dating...
Ik ben plots terug actief (lees: online) op OkCupid. Ik zie dat er 72 'likes' zijn. (19/08/2021)
Ongeveer 12u later heb ik 10x likes en 2 intro's.
Ik heb het net nog eens nagekeken en blijkbaar zijn er nu 160 likes en die 2 intro's. (22/08/2021 14:23)
De enige conclusie die ik vorm is dat ze geld ruiken want de enige manier om die likes te zien is te betalen.
Als ik het goed heb ook nog 't duurste abonnement gaande van €12,81 per maand tot maar liefst €25,62 of de tussenvorm €17,08 (respectievelijk 6 maand, 1 maand en 3 maand duurtijd). Via 't goedkopere abonnement is het immers niet mogelijk om de likes te zien te krijgen.
Wat ik weet is dat er veel fake profielen zijn dus 't is wel redelijk duur om likes van fake profielen te zien.
Aan de dames onder ons die een profiel hebben op OkCupid, hoeveel zouden jullie moeten betalen? Louter een vergelijking vermits er op Tinder een onderscheid gemaakt wordt tussen abonnementen voor mannen en die voor vrouwen.
Vergeef me m'n scepticisme maar 't enige wat ik ervan denk is dat ze op alle mogelijk manieren mensen geld willen aftroggelen. Nog sceptischer: de bonussen komen volgens mij enkel ten goede bij diegene die reeds succes hadden? #NoProof wat betreft dat statement maar feel free to prove me wrong. Ik heb niet graag gelijk![]()