Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik begrijp wat je bedoelt.

Als ik er nu op terug kijk dan had ik ook niet moeten vragen naar haar 'mentale issues' ook al is ze er zelfs over begonnen. Dat was een fout van mij. Ik zou omgekeerd ook niet meteen het achterste van tong mijn laten zien als iemand die ik pas ken daar naar vraagt. In het vervolg doen we het simpeler: Werk/Studie? Nee. Hoe komt het? Mentale problemen -> Einde discussie.
Je moet het ook niet zo zwart - wit zien natuurlijk, de wereld is best wel grijs. Je mag perfect erna vragen of ze daarover wil babbelen, maar vooral respectvol en niet-oordelend. Het is dat waar de meeste mensen hier op reageerden.

Imo kan je quasi alles aan iedereen vragen, zolang dat respectvol is, uit oprechte interesse en zonder oordeel.
En onder respectvol hoort ook "aanvoelen wanneer iemand niet verder wil spreken en dan ophouden".

Als leek die aan het overwegen is om binnenkort terug Tinder te installeren, enkele vragen:

-zijn er zo veel veranderingen t.o.v. Pakweg 5 jaar geleden?
-moet je nu betalen voor Tinder???
-is dat nu ook iets met valse profielen
-zijn er betere alternatieven dan Tinder

-en last but not least: wat zet ik er zoal op, wat vinden vrouwen belangrijk en wat voor foto’s willeze zien? @ladies help me out!

Niet dat ik zo onervaren ben, maar het is al even geleden. :)

@Mr. November
Wat ik belangrijk vind is een goed gevuld profiel. Foto's zijn bladvulling, het is niet uw uiterlijk die het verschil gaat maken na een eerste keuring maar je persoonlijkheid.
Als ik iemand op basis van foto's een 7/10 geef, ga ik lezen en is het dat wat het verschil zal maken tussen wel aanschrijven of niet.

Qua foto's: zorg dat je er herkenbaar op staat. 🤷🏼‍♀️
Dus geen groepsfoto's waarbij ik moet gokken wie jij bent, geen ski- of moto foto waarbij ik denk: "jup, hij heeft een hoofd... Fijn... :unsure:"
Ook geen foto's die niet meer lijken op jou. Liefst maximaal 2j oud. Ben je in die 2j bijgekomen of afgevallen én dat is zichtbaar? Zorg dat je foto's aangepast zijn aan de persoon die de dame voor zich zal krijgen.
En hoeveelheid doet er niet echt toe. 5 vind ik zelf ideaal, maar als dat 2 foto's zijn van iemand die op een terrasje zit en duidelijk te "keuren" is, vind ik dat veel leuker dan 10 foto's waarbij ik een achterkant zie, turend naar de zee/bergen, fietsend met een gigantische zonnebril en helm op, een groepsfoto waarop ik je dus toch niet herken, voorovergebogen een hond knuffelend,....

Ohja, afgaande op je Avatar: best foto's zonder je make-up 🤪

@Mr. November
Wat ik belangrijk vind is een goed gevuld profiel. Foto's zijn bladvulling, het is niet uw uiterlijk die het verschil gaat maken na een eerste keuring maar je persoonlijkheid.
Als ik iemand op basis van foto's een 7/10 geef, ga ik lezen en is het dat wat het verschil zal maken tussen wel aanschrijven of niet.

Dus geen groepsfoto's waarbij ik moet gokken wie jij bent, geen ski- of moto foto waarbij ik denk: "jup, hij heeft een hoofd... Fijn... :unsure:"
Ook geen foto's die niet meer lijken op jou. Liefst maximaal 2j oud. Ben je in die 2j bijgekomen of afgevallen én dat is zichtbaar? Zorg dat je foto's aangepast zijn aan de persoon die de dame voor zich zal krijgen.
En hoeveelheid doet er niet echt toe. 5 vind ik zelf ideaal, maar als dat 2 foto's zijn van iemand die op een terrasje zit en duidelijk te "keuren" is, vind ik dat veel leuker dan 10 foto's waarbij ik een achterkant zie, turend naar de zee/bergen, fietsend met een gigantische zonnebril en helm op, een groepsfoto waarop ik je dus toch niet herken, voorovergebogen een hond knuffelend,....

Euh, jawel? :unsure: Da's beetje de essentie van tinder.

@Mr. November

Ela, die ski/moto foto's zijn er enkel om duidelijk te maken wat voor hobby's iemand heeft & hoe belangrijk die zijn.

De meeste kunnen dat wel appreciëren want bij mij heeft het gewerkt :eviltongue:

Die met mijn perfect gealigneerde tenen, gepresenteerd met een zicht op de baai van Calpe, dat was bladvulling.
Uiteindelijk de psycho-foto weggelaten, want dat trok een fout volkske aan :unsure:

Laatst bewerkt:
Die met mijn perfect gealigneerde tenen, gepresenteerd met een zicht op de baai van Calpe, dat was bladvulling.
Uiteindelijke de psycho-foto weggelaten, want dat trok een fout volkske aan :unsure:
Yesss, de foto's waarop je onherkenbaar staat, trekken veel beter volk aan! 👌

maar absoluut alle respect voor jou omdat je het hier openbaar durfde zwieren en de feedback hebt geslikt. En daarna nog alles (flauwe) grapjes galant onderging!

@Mr. November

Volledig mee eens. Toon jezelf vooral zoals je bent, zorg dat de andere een reëel beeld van jou heeft voor de afspraak. Je wil iemand ontmoeten die voor jou gaat zoals je bent, niet een valse online bevestiging.
Zelf keek ik vooral hoe spontaan iemand overkwam. Selfies met een serieuze blik vind ik bijvoorbeeld minder, hoe knap die kerel ook is. Ik zou dan sowieso voorrang geven aan iemand minder knap met een spontane foto van één of andere uitstap/hobby.
Groepsfoto's waarop niet duidelijk is wie jij bent vind ik inderdaad ook not done. Ik zou sowieso ook nooit andere personen zichtbaar in de foto's opnemen (vervaag dan de gezichten ofzo), je wil niet van iemand horen dat jouw kop indirect op tinder staat (idem voor een kind, zeker andermans kind).
Het is vakantie, de moment om nieuwe foto's te verzamelen! Zelf met coronakilo's :p.

Iemand ervaring met Meetic?
Ik heb nu nog een gratis profiel, maar zou volgende maand beginnen met betalend.
Zo te zien veel volk, sommigen met soms wel heel vreemde namen.

Ik vond het vooral belangrijk dat er effectief nog wat extra informatie bij de foto's was. Gewoon zo van die profielen met een foto (of twee) maar echt niets van bio was direct een afknapper tenzij de foto's op zich genoeg toonden (hobbies, huisdieren, reisvoorkeuren zo van die dingen.) Dat moet daarom geen heel boek zijn maar een paar basis eigenschappen vind ik wel het minimum.

Iemand ervaring met Meetic?
Ik heb nu nog een gratis profiel, maar zou volgende maand beginnen met betalend.
Zo te zien veel volk, sommigen met soms wel heel vreemde namen.
Een van onze beste vrienden gebruikte Meetic jaren terug. Hij had niet zoveel dates maar wel ‘deftige’, mensen die echt wel zochten naar iets richting definitief.
Zijn nu al 12 jaar partner en moeder van zijn dochter was daar bij.

Vraagje voor de mannelijke hetero dertigers die online apps gebruiken en die in de leeftijdscategorie 30+ vissen: zit daar eigenlijk nog veel "deftigs" tussenn, wat voor mij zou betekenen:

-effeftief op tinder voor een relatie
- spontaan en sympatheik
-niet lelijk
-geen mental issues,
- niet dom en/of wereldvreemd
-niet egocentrisch,
-geen kinderen,
-deftige job

Of is het dubbel hopen op die ene witte raaf die aan deze checks voldoet en die dan nog eens interesse heeft ?

Niet op zoek hoor, maar gewoon nieuwsgierig... De keren dat ik bij mijn broer en vrienden heb zitten swipen, was dat aanbod toch vaak huilen met de pet op...

Vraagje voor de mannelijke hetero dertigers die online apps gebruiken en die in de leeftijdscategorie 30+ vissen: zit daar eigenlijk nog veel "deftigs" tussenn, wat voor mij zou betekenen:

- spontaan en sympatheik
-niet lelijk
-geen mental issues,
-niet egocentrisch,
-geen kinderen,
-deftige job

Of is het dubbel hopen op die ene witte raaf die aan deze checks voldoet en die dan nog eens interesse heeft ?

Niet op zoek hoor, maar gewoon nieuwsgierig... De keren dat ik bij mijn broer en vrienden heb zitten swipen, was dat aanbod toch vaak huilen met de pet op...
Heb jij eens niet hetzelfde gevraagd? Anyway, volgens mij wel. Enkele jaren terug was ik toch begin 30 en wel wat interessante mensen tegengekomen. De omgeving doet natuurlijk ook wat, als in je radius alleen maar van die boerendorpen en gemeenten zitten waar iedereen zich moet settelen voor een bepaalde leeftijd zal de pool wat kleiner zijn dan wanneer er een grotere stad tussenzit. Zwaar stereotyp hé, maar dat is jouw post ook :)

Gelukkig moeten ze niet zonder fouten kunnen typen hé.

Laatst bewerkt:
zit daar eigenlijk nog veel "deftigs" tussenn, wat voor mij zou betekenen:

- spontaan en sympatheik
-niet lelijk
-geen mental issues,
-niet egocentrisch,
-geen kinderen,
-deftige job
Want wie introvert is, een kind heeft, geen 2500 netto verdient,.. Is "niet deftig"?

Op basis van die eisenlijst (waar je dan natuurlijk ook zelf allemaal aan moet beantwoorden) vind ik jou eerder wereldvreemd

(ik scoor zelf 5/8)
:unsure:

- spontaan en sympatheik
-niet lelijk
-geen mental issues,
-niet egocentrisch,
-geen kinderen,
-deftige job

Lol succes daarmee dan ga je best onder de 30 shoppen.

Terug
Bovenaan