Tristan
Active member
Yes, wat wil je weten?Iemand ervaring met de app 'feeld'??
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes, wat wil je weten?Iemand ervaring met de app 'feeld'??
Is dat in orde of de zoveelste flopapp? Meer gericht op kinky stuff enzo heb ik mij laten wijsmaken....Yes, wat wil je weten?
Je kunt weinig verliezen met die app eens te installeren hé... De premium die je aangeboden krijgt bij het aanmaken van je profiel kost ook echt niet veel en geeft je wel meer kans om in contact te komen met vrouwen/koppels.Is dat in orde of de zoveelste flopapp? Meer gericht op kinky stuff enzo heb ik mij laten wijsmaken....
)Ik heb net een account aangemaakt en ben eens benieuwd, gratis versie weliswaar. Ik kan blijkbaar zoals bij de andere apps maar 15x liken en dan 24h wachten dus betaald is mss wel aangeradenJe kunt weinig verliezen met die app eens te installeren hé... De premium die je aangeboden krijgt bij het aanmaken van je profiel kost ook echt niet veel en geeft je wel meer kans om in contact te komen met vrouwen/koppels.
Ik heb er al eens over gepost, maar er zitten dus wel leuke vrouwen open, geen platte, marginale toestanden. (Ervan uitgaande dat je een hetero man bent)
. Al leuke dingen meegemaakt?JaIk heb net een account aangemaakt en ben eens benieuwd, gratis versie weliswaar. Ik kan blijkbaar zoals bij de andere apps maar 15x liken en dan 24h wachten dus betaald is mss wel aangeraden. Al leuke dingen meegemaakt?

Vertel xD

Geloof me, niet alle vrouwen zijn daar goed in! Als ik op 20 foto's ene "redelijke" heb, ben ik al een tevreden mens!Ik ben écht slecht in het nemen van selfies en verbaas me er constant over hoe goed vrouwen daar wél niet in lijken te zijn. Doe een dating app open en je ziet de ene goede tot zelfs prachtige selfie na de andere.

Waarom zou je een rekwisiet nodig hebben? Bedoeling van rekwisieten op een foto is omdat ze ècht deel uitmaken van je leven. Een foto van een baby die je enkel op kerst en z'n verjaardag ziet, is ronduit raar.Ik krijg binnenkort ook een petekindje, dat ik schaamteloos zou kunnen misbruiken als rekwisiet. Een puppy gaan kopen gaat me net te ver.
Ik zie liever 2-3 foto's van iemand zoals die echt is dan 19 foto's in 27 verschillende poses.Mening van de dames hier: beter een paar goede foto's of toch ook "slechtere" foto's eraan toevoegen? Petekindje of toch puppies?
Eénmaal ik wat betere foto's heb, wil ik gerust ze eens aan het oordeel van vrouwelijke forumleden overlaten, op voorwaarde dat ze die niet online gooien.![]()

ThanksAls ik dan nu eventjes @Jonas89 mag "misbruiken" : die post online heel neutrale foto's. Niet wakeboardend op het strand, geen somalisch kindje een fles aan het geven, gewoon Jonas zoals hij is. En dat apprecieer ik veel meer! Die herken je live vanop zijn foto's, die toont zichzelf gewoon zoals hij is.
Dan zie ik liever 3 neutrale foto's van iemand die zowaar op zichzelf lijkt of iemand die er zelfs "slechter" uit ziet op foto's dan live, dan een uitgebreid portfolio van bij de fotograaf![]()

Omdat de puppy's en baby's op zijn?Waarom hebben zoveel vrouwen van +26j op tinder een konijn in huis?
Samen met een een chihuahua rat een instant swipe left

En konijnen zijn zeer goedkoop (en keicool).Omdat de puppy's en baby's op zijn?![]()
En konijnen zijn zeer goedkoop (en keicool).
Watership Down bevestigt deze statement.Those are the most vicious rodents ye ever set yer eyes on!
Geloof me, niet alle vrouwen zijn daar goed in! Als ik op 20 foto's ene "redelijke" heb, ben ik al een tevreden mens!![]()

Waarom zou je een rekwisiet nodig hebben? Bedoeling van rekwisieten op een foto is omdat ze ècht deel uitmaken van je leven. Een foto van een baby die je enkel op kerst en z'n verjaardag ziet, is ronduit raar.
Ik zie liever 2-3 foto's van iemand zoals die echt is dan 19 foto's in 27 verschillende poses.
Ik ken iemand (V) die prachtige foto's van zichzelf kan maken. Maar ècht, dat is een bom op foto!
Maar helaas... Als ik ze dan "live" zie, denk ik telkens weer "oei.... Amai... Foto's trekken is ècht wel een kunst blijkbaar!"
Als ik dan nu eventjes @Jonas89 mag "misbruiken" : die post online heel neutrale foto's. Niet wakeboardend op het strand, geen somalisch kindje een fles aan het geven, gewoon Jonas zoals hij is. En dat apprecieer ik veel meer! Die herken je live vanop zijn foto's, die toont zichzelf gewoon zoals hij is.
Dan zie ik liever 3 neutrale foto's van iemand die zowaar op zichzelf lijkt of iemand die er zelfs "slechter" uit ziet op foto's dan live, dan een uitgebreid portfolio van bij de fotograaf![]()
Nee nee nee. Gewoon een paar goede foto’s van jou, meer moet dat toch niet zijn?Mening van de dames hier: beter een paar goede foto's of toch ook "slechtere" foto's eraan toevoegen? Petekindje of toch puppies?
Eénmaal ik wat betere foto's heb, wil ik gerust ze eens aan het oordeel van vrouwelijke forumleden overlaten, op voorwaarde dat ze die niet online gooien.![]()
Ik vind het sowieso al wat vreemd om een foto van een kind, de jouwe of niet, te gebruiken op een datingapp. Privacy enzo. Dat kind is geen requisiet hé. Je moet je de vraag eens stellen of je het leuk zou vinden dat je alleenstaande vader of moeder een foto van jou zou gebruiken op Tinder om iemand aan de haak te slaan of godbetert mee in bed te duiken. Juist ja.Nee nee nee. Gewoon een paar goede foto’s van jou, meer moet dat toch niet zijn?
En imo al zeker niet met een baby van iemand anders, als het je eigen huisdier is waarmee je een spontane foto hebt is dat nog iets anders.

Maar allez, met wat afstand ben je gewoon een man van 34 die single is hoor. Zo zijn er hopen, ik ken er nog zo, en als ik mijn vrouw niet was tegengekomen ik ook waarschijnlijk. Et alors? Dat moet je niet definiëren hé. Als je tinder opent kan je een ex tegenkomen, wil zeggen dat zij het ook niet makkelijk heeft om dé relatie te vinden zeker, uiteindelijk is dat je ex voor een reden, gedaan ermee.Ik ben er bijna 34, mijn laatste 2 à 3 langere reeksen serieuze dates zijn mislukt zonder een duidelijk aanwijsbare reden waar ik iets aan kan veranderen, mijn laatste serieuzere relatie is geëindigd in 2018 en dat was met iemand waarmee ik samen was zonder dat ik de vonk nog voelde en waarvan ik besefte dat daar geen toekomst in zat wegens te verschillend qua persoonlijkheid.
Oh en recent een speeddate gedaan waarop ik royaal gebuisd ben (3 likes op 16 vrouwen) en waarvan de enige match me denk ik geghost heeft of toch alleszins niet meer op m'n laatste vraag gereageerd heeft.
Ik herinstalleer Tinder voor het eerst in 6 maanden ofzo, en wie kom ik één dag later al terug tegen, de vrouw voor wie ik nog steeds mijn ziel aan de duivel zou verkopen denk ik, triest om dat te moeten erkennen eigenlijk. Ik heb de app afgesloten in plaats van naar links te swipen.
De weinige kameraden (misschien zelfs nog maar één) zien zo'n mislukte reeks dates als toch maar gescoord hebben bij in hun ogen knappe vrouw, misschien is dat ook gewoon stoerdoenerij op hun vlak, maar bij mij is dat net reden om het extra pijnlijk te laten aanvoelen. Ik heb er nooit behoefte aan gehad om puur de teller van het aantal verschillende bedpartners te verhogen.
Ik neem niet graag het woord bitter in de mond, omdat het zo lijkt alsof ik de schuld aan andere vrouwen geef. Laatste wat ik wil worden is een vrouwenhater omdat ik zelf niet goed genoeg ben. Ik ben vooral teleurgesteld in mezelf, dat ik niet meer een betere versie van mezelf ben of terug kan worden, en dat ik door een aantal fouten in het verleden in een sociaal doodlopend straatje verzeild geraakt ben.