Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik zou bijna een profiel willen aanmaken om te zien waar jullie het nu allemaal over hebben, maar heb schrik voor nog een verslaving bij, naast hier continu rondhangen 😂

Update rond m'n date.
Na de date een berichtje gekregen dat ze het gezellig vond.
Dinsdag haar een licht berichtje gestuurd. Ze heeft het bericht gelezen, maar geen antwoord blijft uit, waardoor ik zot onzeker word. Ik wil haar echt wel nog eens zien.

Zulk gedrag is gewoon onbeleefd van haar.
Geen tijd hebben om te antwoorden is een uitvlucht, duurt enkele seconden.
En het “enkele dagen wachten want anders kom ik needy over” is pubergedrag.

= toxische persoonlijkheid.

Maar moet dat overaanbod ook niet wat in perspectief geplaatst worden? Aangezien er wss wel een hele hoop mannen zijn op tinder die gewoon op deze manier bezig zijn:

tenor.gif
Ja, absoluut. Ik zou het ook bijna zelf willen gaan uittesten want 650 matchen vind ik wel heel veel :')

Maar moet dat overaanbod ook niet wat in perspectief geplaatst worden? Aangezien er wss wel een hele hoop mannen zijn op tinder die gewoon op deze manier bezig zijn:

tenor.gif
Ik ken er ene die echt alles naar rechts swiped.

Behalve de opvallend schone want die zullen wel fake zijn :lol: .

Update rond m'n date.
Na de date een berichtje gekregen dat ze het gezellig vond.
Dinsdag haar een licht berichtje gestuurd. Ze heeft het bericht gelezen, maar geen antwoord blijft uit, waardoor ik zot onzeker word. Ik wil haar echt wel nog eens zien.

Ik verwacht bij wijze van spreken niet dat we morgen gaan trouwen, maar als je een leuke date gehad hebt, is ietwat spontane communicatie toch vanzelfsprekend?
Des te meer omdat ze zelf op voorhand aangaf dat ze als een van beide het echt niet voelt tijdens de date, ze het respectvoller vond om het gewoon aan te geven en afscheid te nemen dan uit vriendelijkheid de date 'uitdoen'.
Update!
Woensdagavond dan toch een antwoord gekregen. Ikke natuurlijk weer happy 😅

Daarna geprobeerd wat afstand te nemen, niet te enthousiast/needy over te komen tot deze ochtend. Ik dacht in mezelf, als ik continu mezelf moet inhouden, niet spontaan kan zijn, dan heb ik er geen zin meer in. Dus een berichtje gestuurd of ze zondag wou gaan fietsen. Direct antwoord dat zondag niet lukt, maar volgende week na het werk wel moet lukken.

🥳

Update!

Daarna geprobeerd wat afstand te nemen, niet te enthousiast/needy over te komen tot deze ochtend. Ik dacht in mezelf, als ik continu mezelf moet inhouden, niet spontaan kan zijn, dan heb ik er geen zin meer in. Dus een berichtje gestuurd of ze zondag wou gaan fietsen. Direct antwoord dat zondag niet lukt, maar volgende week na het werk wel moet lukken.

🥳
Wat leuk dat jullie zondag al gaan fietsen. Probeer wel niet teveel in haar wiel te zitten vanachter, dat kan wat needy overkomen. Alvast veel plezier samen gewenst.

Ik zou bijna een profiel willen aanmaken om te zien waar jullie het nu allemaal over hebben, maar heb schrik voor nog een verslaving bij, naast hier continu rondhangen 😂
Geen schrik, de meeste vrouwen die ik ken waren na een paar degoutante berichten die app liever kwijt dan rijk.

Kheb hier die feeld es installed na hier gelezen te hebben dat dat meer voor the kinky/loose stuff is.
Kheb na 1 dag al iemand die direct wil "poepen".
geen bot amazingly. Maar truth be told, schijt ik toch wat in men broek. Dissapointing people is my thing, ma toch zit ik er wat mee in.

Update!

🥳
in before next week antw ze niet meer

Ik zou niet zozeer zeggen dat ze niet meer zal antwoorden. Maar je voelt wel dat er niet oprecht veel interesse is. Eerder een 'we zullen afwachten wat de meer interessantere opties doen' :p..

Terug
Bovenaan