Inv
Well-known member
Als je zo getriggered wordt door een ex die je tegenkomt op Tinder ben je imo niet klaar om te daten. Uit je posts kan ik wel opmaken dat je je nogal eenzaam voelt maar probeer die leegte niet op te vullen door krampachtig een relatie te zoeken. Zijn er geen andere, sociale hobby's die je kan doen?Ik ben er bijna 34, mijn laatste 2 à 3 langere reeksen serieuze dates zijn mislukt zonder een duidelijk aanwijsbare reden waar ik iets aan kan veranderen, mijn laatste serieuzere relatie is geëindigd in 2018 en dat was met iemand waarmee ik samen was zonder dat ik de vonk nog voelde en waarvan ik besefte dat daar geen toekomst in zat wegens te verschillend qua persoonlijkheid.
Oh en recent een speeddate gedaan waarop ik royaal gebuisd ben (3 likes op 16 vrouwen) en waarvan de enige match me denk ik geghost heeft of toch alleszins niet meer op m'n laatste vraag gereageerd heeft.
Ik herinstalleer Tinder voor het eerst in 6 maanden ofzo, en wie kom ik één dag later al terug tegen, de vrouw voor wie ik nog steeds mijn ziel aan de duivel zou verkopen denk ik, triest om dat te moeten erkennen eigenlijk. Ik heb de app afgesloten in plaats van naar links te swipen.
De weinige kameraden (misschien zelfs nog maar één) zien zo'n mislukte reeks dates als toch maar gescoord hebben bij in hun ogen knappe vrouw, misschien is dat ook gewoon stoerdoenerij op hun vlak, maar bij mij is dat net reden om het extra pijnlijk te laten aanvoelen. Ik heb er nooit behoefte aan gehad om puur de teller van het aantal verschillende bedpartners te verhogen.
Ik neem niet graag het woord bitter in de mond, omdat het zo lijkt alsof ik de schuld aan andere vrouwen geef. Laatste wat ik wil worden is een vrouwenhater omdat ik zelf niet goed genoeg ben. Ik ben vooral teleurgesteld in mezelf, dat ik niet meer een betere versie van mezelf ben of terug kan worden, en dat ik door een aantal fouten in het verleden in een sociaal doodlopend straatje verzeild geraakt ben.
Terzijde, ik vond (online) daten ook echt afstompend na een tijd. De "numbers game" spelen in de hoop dat er eindelijk eens iets blijft plakken. Ik kon dat nooit lang volhouden want de continue afwijzing is zwaar voor het zelfvertrouwen. En het is eigenlijk enkel een gepercipieerde afwijzing want die contacten zijn zo vluchtig dat je niet kan verwachten dat de andere kant even geïnvesteerd is als jij.

). Koester die vrijheid en geniet ervan om jouw geluk als single op te zoeken. Zodra je gaat genieten ga je het verleden loslaten. En je gaat minder hopeloos hopen op een nieuwe relatie en het ideale huisje/tuintje/kindje-plaatje. Beide heeft zijn voor- en nadelen, ik koester enorm wat ik nu heb, ik zou hem niet meer uit mijn leven kunnen denken, maar ik vond de tijd als single niet slechter. En als we binnen paar jaar het verwachte normplaatje met kinderen bereikt hebben, gaan we ongetwijfeld regelmatig denken dat het vroeger (met wat dan zeeën van tijd en rust zal lijken
) zo slecht nog niet was.
, terwijl het best sneu was voor die jongen, letterlijk tweede keus, en backup.) We komen elkaar nog een paar keer tegen doorheen de jaren. Altijd heel plezant en zoals vanouds. Emotionele en verstandelijke connectie blijft tussen ons op een super hoog niveau bestaan, en is eigenlijk alleen maar blijven evolueren de laatste jaren. Met ups en downs hier en daar, maar vooral ups tbf.