Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Update rond m'n date.
Na de date een berichtje gekregen dat ze het gezellig vond.
Dinsdag haar een licht berichtje gestuurd. Ze heeft het bericht gelezen, maar geen antwoord blijft uit, waardoor ik zot onzeker word. Ik wil haar echt wel nog eens zien.
Ja, absoluut. Ik zou het ook bijna zelf willen gaan uittesten want 650 matchen vind ik wel heel veel :')Maar moet dat overaanbod ook niet wat in perspectief geplaatst worden? Aangezien er wss wel een hele hoop mannen zijn op tinder die gewoon op deze manier bezig zijn:
![]()
Ik ken er ene die echt alles naar rechts swiped.Maar moet dat overaanbod ook niet wat in perspectief geplaatst worden? Aangezien er wss wel een hele hoop mannen zijn op tinder die gewoon op deze manier bezig zijn:
![]()
.Update!Update rond m'n date.
Na de date een berichtje gekregen dat ze het gezellig vond.
Dinsdag haar een licht berichtje gestuurd. Ze heeft het bericht gelezen, maar geen antwoord blijft uit, waardoor ik zot onzeker word. Ik wil haar echt wel nog eens zien.
Ik verwacht bij wijze van spreken niet dat we morgen gaan trouwen, maar als je een leuke date gehad hebt, is ietwat spontane communicatie toch vanzelfsprekend?
Des te meer omdat ze zelf op voorhand aangaf dat ze als een van beide het echt niet voelt tijdens de date, ze het respectvoller vond om het gewoon aan te geven en afscheid te nemen dan uit vriendelijkheid de date 'uitdoen'.

Wat leuk dat jullie zondag al gaan fietsen. Probeer wel niet teveel in haar wiel te zitten vanachter, dat kan wat needy overkomen. Alvast veel plezier samen gewenst.Update!
Woensdagavond dan toch een antwoord gekregen. Ikke natuurlijk weer happy
Daarna geprobeerd wat afstand te nemen, niet te enthousiast/needy over te komen tot deze ochtend. Ik dacht in mezelf, als ik continu mezelf moet inhouden, niet spontaan kan zijn, dan heb ik er geen zin meer in. Dus een berichtje gestuurd of ze zondag wou gaan fietsen. Direct antwoord dat zondag niet lukt, maar volgende week na het werk wel moet lukken.
![]()
Geen schrik, de meeste vrouwen die ik ken waren na een paar degoutante berichten die app liever kwijt dan rijk.Ik zou bijna een profiel willen aanmaken om te zien waar jullie het nu allemaal over hebben, maar heb schrik voor nog een verslaving bij, naast hier continu rondhangen![]()
in before next week antw ze niet meerUpdate!
Woensdagavond dan toch een antwoord gekregen. Ikke natuurlijk weer happy
Daarna geprobeerd wat afstand te nemen, niet te enthousiast/needy over te komen tot deze ochtend. Ik dacht in mezelf, als ik continu mezelf moet inhouden, niet spontaan kan zijn, dan heb ik er geen zin meer in. Dus een berichtje gestuurd of ze zondag wou gaan fietsen. Direct antwoord dat zondag niet lukt, maar volgende week na het werk wel moet lukken.
![]()
..
Ik ben ook maar een 5 op 10 hoor.Heb het ook eens geprobeerd, geen matches gehad...
Was ik maar een knappe man, wat zou het leven dan toch zalig zijn.![]()
Zelfkennis is de eerste stap zeker.Ik ben ook maar een 5 op 10 hoor.

Tplan is om hen op voorhand al te ontgoochelen.Zelfkennis is de eerste stap zeker.![]()
Er zijn voor en nadelen aan natuurlijk. Als er een match is, weet je tenminste dat het niet om je pretty face te doen is.Tplan is om hen op voorhand al te ontgoochelen.
Zet wel nooit iets bij infoEr zijn voor en nadelen aan natuurlijk. Als er een match is, weet je tenminste dat het niet om je pretty face te doen is.