Het grote BeyondGaming Dating topic

Is dat in orde of de zoveelste flopapp? Meer gericht op kinky stuff enzo heb ik mij laten wijsmaken....
Je kunt weinig verliezen met die app eens te installeren hé... De premium die je aangeboden krijgt bij het aanmaken van je profiel kost ook echt niet veel en geeft je wel meer kans om in contact te komen met vrouwen/koppels.

Ik heb er al eens over gepost, maar er zitten dus wel leuke vrouwen open, geen platte, marginale toestanden. (Ervan uitgaande dat je een hetero man bent :-) )

Je kunt weinig verliezen met die app eens te installeren hé... De premium die je aangeboden krijgt bij het aanmaken van je profiel kost ook echt niet veel en geeft je wel meer kans om in contact te komen met vrouwen/koppels.

Ik heb er al eens over gepost, maar er zitten dus wel leuke vrouwen open, geen platte, marginale toestanden. (Ervan uitgaande dat je een hetero man bent :) )
Ik heb net een account aangemaakt en ben eens benieuwd, gratis versie weliswaar. Ik kan blijkbaar zoals bij de andere apps maar 15x liken en dan 24h wachten dus betaald is mss wel aangeraden 😅. Al leuke dingen meegemaakt?

Na m'n gebroken hart van januari 2021 en juli 2020 toch nog maar eens Tinder opnieuw geïnstalleerd, in de hoop dat daar ook vrouwen opzitten op zoek naar meer dan wat ik destijds gevonden heb: één die het wél oprecht meende maar die na een zestal dates zich toch nog bedacht - haar volste recht uiteraard, maar het deed wél immens veel pijn - en één die uit was op één ding waarvan ik doorgaans niet verwacht dat vrouwen dat bij mij zouden komen zoeken, toch niet op een moment dat ik echt niet de beste versie was van mezelf (13 à 15 kg meer (vet) dan nu, mankend van een knieblessure en depressief van het non-stop eenzaam thuiswerk in donkere maanden) maar wél compleet smoor op haar.
Nog nooit zo snel in een "korte" periode tweemaal verliefd geweest, maar telkens een maat voor niets.

Ik heb alleen niet zoveel foto's van mezelf. Ik denk dat ik op dit moment slechts 2.5 goede foto's heb van mezelf.

Kan altijd eens poseren voor wat "geposeerde" foto's genomen door m'n zus of de weinige vrienden die ik nog heb, maar dat lijkt zo fake.
Of erger nog: een fotograaf een profielfoto laten maken? Of allerergst: marginale selfies? Ik ben écht slecht in het nemen van selfies en verbaas me er constant over hoe goed vrouwen daar wél niet in lijken te zijn. Doe een dating app open en je ziet de ene goede tot zelfs prachtige selfie na de andere.

Ik krijg binnenkort ook een petekindje, dat ik schaamteloos zou kunnen misbruiken als rekwisiet. Een puppy gaan kopen gaat me net te ver.

Mening van de dames hier: beter een paar goede foto's of toch ook "slechtere" foto's eraan toevoegen? Petekindje of toch puppies?
Eénmaal ik wat betere foto's heb, wil ik gerust ze eens aan het oordeel van vrouwelijke forumleden overlaten, op voorwaarde dat ze die niet online gooien. 😅

Ik ben écht slecht in het nemen van selfies en verbaas me er constant over hoe goed vrouwen daar wél niet in lijken te zijn. Doe een dating app open en je ziet de ene goede tot zelfs prachtige selfie na de andere.
Geloof me, niet alle vrouwen zijn daar goed in! Als ik op 20 foto's ene "redelijke" heb, ben ik al een tevreden mens! 😂
Ik krijg binnenkort ook een petekindje, dat ik schaamteloos zou kunnen misbruiken als rekwisiet. Een puppy gaan kopen gaat me net te ver.
Waarom zou je een rekwisiet nodig hebben? Bedoeling van rekwisieten op een foto is omdat ze ècht deel uitmaken van je leven. Een foto van een baby die je enkel op kerst en z'n verjaardag ziet, is ronduit raar.
Mening van de dames hier: beter een paar goede foto's of toch ook "slechtere" foto's eraan toevoegen? Petekindje of toch puppies?
Eénmaal ik wat betere foto's heb, wil ik gerust ze eens aan het oordeel van vrouwelijke forumleden overlaten, op voorwaarde dat ze die niet online gooien. 😅
Ik zie liever 2-3 foto's van iemand zoals die echt is dan 19 foto's in 27 verschillende poses.

Ik ken iemand (V) die prachtige foto's van zichzelf kan maken. Maar ècht, dat is een bom op foto! 😍
Maar helaas... Als ik ze dan "live" zie, denk ik telkens weer "oei.... Amai... Foto's trekken is ècht wel een kunst blijkbaar!"

Als ik dan nu eventjes @Jonas89 mag "misbruiken" : die post online heel neutrale foto's. Niet wakeboardend op het strand, geen somalisch kindje een fles aan het geven, gewoon Jonas zoals hij is. En dat apprecieer ik veel meer! Die herken je live vanop zijn foto's, die toont zichzelf gewoon zoals hij is.

Dan zie ik liever 3 neutrale foto's van iemand die zowaar op zichzelf lijkt of iemand die er zelfs "slechter" uit ziet op foto's dan live, dan een uitgebreid portfolio van bij de fotograaf :unsure:

Als ik dan nu eventjes @Jonas89 mag "misbruiken" : die post online heel neutrale foto's. Niet wakeboardend op het strand, geen somalisch kindje een fles aan het geven, gewoon Jonas zoals hij is. En dat apprecieer ik veel meer! Die herken je live vanop zijn foto's, die toont zichzelf gewoon zoals hij is.

Dan zie ik liever 3 neutrale foto's van iemand die zowaar op zichzelf lijkt of iemand die er zelfs "slechter" uit ziet op foto's dan live, dan een uitgebreid portfolio van bij de fotograaf :unsure:

Waarom hebben zoveel vrouwen van +26j op tinder een konijn in huis? :confused::confused::confused:
Samen met een een chihuahua rat een instant swipe left

Geloof me, niet alle vrouwen zijn daar goed in! Als ik op 20 foto's ene "redelijke" heb, ben ik al een tevreden mens! 😂

Leugens, ik geloof u niet! ;)

Waarom zou je een rekwisiet nodig hebben? Bedoeling van rekwisieten op een foto is omdat ze ècht deel uitmaken van je leven. Een foto van een baby die je enkel op kerst en z'n verjaardag ziet, is ronduit raar.

Omdat je op Tinder véél foto's met rekwisieten ziet passeren... vooral zaken als honden of kinderen. Ik heb ergens nog wel een foto van mezelf en een Sherman tank maar die is minder schattig en ik woog toen nog een goede 10 kg meer. Niet echt meer representatief.

Dat is wel niet de bedoeling, ik zie die z'n mama al ongeveer 2 keer per week of meer soms. Dus zal dat petekindje ook wel wat vaker zien. De eerste paar maanden kunnen die echter wel weinig om er leuke dingen mee te doen.

Ik zie liever 2-3 foto's van iemand zoals die echt is dan 19 foto's in 27 verschillende poses.

Ik ken iemand (V) die prachtige foto's van zichzelf kan maken. Maar ècht, dat is een bom op foto! 😍

Maar helaas... Als ik ze dan "live" zie, denk ik telkens weer "oei.... Amai... Foto's trekken is ècht wel een kunst blijkbaar!"

Ik moet geen super foto's hebben die beter zijn dan dat ik er in het echt uit zie, maar mijn laatste Tinder-date zei me (tijdens de video-date en in het echt) dat ik er véél beter uitzag als op m'n foto's, terwijl ik gewoon idd graag aan foto's zou geraken waarop ik er gewoon uitzie zoals in het echt. Je beter voor doen dan je bent heeft toch weinig zin.

Nee nee nee. Gewoon een paar goede foto’s van jou, meer moet dat toch niet zijn?
En imo al zeker niet met een baby van iemand anders, als het je eigen huisdier is waarmee je een spontane foto hebt is dat nog iets anders.

Nee nee nee. Gewoon een paar goede foto’s van jou, meer moet dat toch niet zijn?
En imo al zeker niet met een baby van iemand anders, als het je eigen huisdier is waarmee je een spontane foto hebt is dat nog iets anders.
Ik vind het sowieso al wat vreemd om een foto van een kind, de jouwe of niet, te gebruiken op een datingapp. Privacy enzo. Dat kind is geen requisiet hé. Je moet je de vraag eens stellen of je het leuk zou vinden dat je alleenstaande vader of moeder een foto van jou zou gebruiken op Tinder om iemand aan de haak te slaan of godbetert mee in bed te duiken. Juist ja. :unsure:

@KnightOfCydonia, ben je het niet een beetje aan het overdenken? Ik weet dat als man deftige foto's vinden niet makkelijk is, maar baby's als rekwisieten en dergelijke, ik zou het ook niet forceren. Ik denk dat je beter foto's hebt van wat leuke momenten.
Dat gezegd zijnde herinner ik me wel van mijn tinder-tijd dat vrouwen ook wel eens met een baby op de arm op de foto stonden, met in het profiel dan de boodschap dat het hun petekind was. Maar eerlijk, dat is dan misschien vooral om niet de indruk te wekken dat ze al een kind hadden. Maar daar heb ik net zoals @Avondland ook wel mijn bedenkingen bij, als ze herkenbaar op de foto staan.

Ik denk dat als je, zoals ik en veel andere mannen, niet echt vaak foto's laat nemen en daar ook nogal geforceerd opstaat, je beter wat foto's van activiteiten of uitstappen zoekt, waar je je niet bewust was van de foto. Dan eventueel wat bijsnijden zodat men niet moet zoeken wie jij nu bent.

Bijkomend lees ik in jouw eerste post wel een redelijke portie negativiteit en bitterheid, die me niet echt nodig lijkt voor iemand die op jouw leeftijd single is.

Ik ben er bijna 34, mijn laatste 2 à 3 langere reeksen serieuze dates zijn mislukt zonder een duidelijk aanwijsbare reden waar ik iets aan kan veranderen, mijn laatste serieuzere relatie is geëindigd in 2018 en dat was met iemand waarmee ik samen was zonder dat ik de vonk nog voelde en waarvan ik besefte dat daar geen toekomst in zat wegens te verschillend qua persoonlijkheid.

Oh en recent een speeddate gedaan waarop ik royaal gebuisd ben (3 likes op 16 vrouwen) en waarvan de enige match me denk ik geghost heeft of toch alleszins niet meer op m'n laatste vraag gereageerd heeft.
Ik herinstalleer Tinder voor het eerst in 6 maanden ofzo, en wie kom ik één dag later al terug tegen, de vrouw voor wie ik nog steeds mijn ziel aan de duivel zou verkopen denk ik, triest om dat te moeten erkennen eigenlijk. Ik heb de app afgesloten in plaats van naar links te swipen.

De weinige kameraden (misschien zelfs nog maar één) zien zo'n mislukte reeks dates als toch maar gescoord hebben bij in hun ogen knappe vrouw, misschien is dat ook gewoon stoerdoenerij op hun vlak, maar bij mij is dat net reden om het extra pijnlijk te laten aanvoelen. Ik heb er nooit behoefte aan gehad om puur de teller van het aantal verschillende bedpartners te verhogen.

Ik neem niet graag het woord bitter in de mond, omdat het zo lijkt alsof ik de schuld aan andere vrouwen geef. Laatste wat ik wil worden is een vrouwenhater omdat ik zelf niet goed genoeg ben. Ik ben vooral teleurgesteld in mezelf, dat ik niet meer een betere versie van mezelf ben of terug kan worden, en dat ik door een aantal fouten in het verleden in een sociaal doodlopend straatje verzeild geraakt ben.

Ik ben er bijna 34, mijn laatste 2 à 3 langere reeksen serieuze dates zijn mislukt zonder een duidelijk aanwijsbare reden waar ik iets aan kan veranderen, mijn laatste serieuzere relatie is geëindigd in 2018 en dat was met iemand waarmee ik samen was zonder dat ik de vonk nog voelde en waarvan ik besefte dat daar geen toekomst in zat wegens te verschillend qua persoonlijkheid.

Oh en recent een speeddate gedaan waarop ik royaal gebuisd ben (3 likes op 16 vrouwen) en waarvan de enige match me denk ik geghost heeft of toch alleszins niet meer op m'n laatste vraag gereageerd heeft.
Ik herinstalleer Tinder voor het eerst in 6 maanden ofzo, en wie kom ik één dag later al terug tegen, de vrouw voor wie ik nog steeds mijn ziel aan de duivel zou verkopen denk ik, triest om dat te moeten erkennen eigenlijk. Ik heb de app afgesloten in plaats van naar links te swipen.

De weinige kameraden (misschien zelfs nog maar één) zien zo'n mislukte reeks dates als toch maar gescoord hebben bij in hun ogen knappe vrouw, misschien is dat ook gewoon stoerdoenerij op hun vlak, maar bij mij is dat net reden om het extra pijnlijk te laten aanvoelen. Ik heb er nooit behoefte aan gehad om puur de teller van het aantal verschillende bedpartners te verhogen.

Ik neem niet graag het woord bitter in de mond, omdat het zo lijkt alsof ik de schuld aan andere vrouwen geef. Laatste wat ik wil worden is een vrouwenhater omdat ik zelf niet goed genoeg ben. Ik ben vooral teleurgesteld in mezelf, dat ik niet meer een betere versie van mezelf ben of terug kan worden, en dat ik door een aantal fouten in het verleden in een sociaal doodlopend straatje verzeild geraakt ben.
Maar allez, met wat afstand ben je gewoon een man van 34 die single is hoor. Zo zijn er hopen, ik ken er nog zo, en als ik mijn vrouw niet was tegengekomen ik ook waarschijnlijk. Et alors? Dat moet je niet definiëren hé. Als je tinder opent kan je een ex tegenkomen, wil zeggen dat zij het ook niet makkelijk heeft om dé relatie te vinden zeker, uiteindelijk is dat je ex voor een reden, gedaan ermee.

Je moet ook gewoon mensen tegenkomen en zaken proberen uiteindelijk, dat wil daarom niet zeggen dat je gewoon je bedpartners moet verhogen, maar het aantal mensen dat met hun eerste lief eeuwig samenblijft is nu eenmaal niet zo groot.

En opnieuw, het gaat mij over van die kleine "feitjes" in je post zoals "ik heb weinig vrienden, misschien maar 1", die mij de indruk geven dat het wel wat dieper zit dan gewoon niemand vinden, en je misschien eerst (sorry voor het cliché) gelukkig moet worden als single.

Terug
Bovenaan