Het grote BeyondGaming Dating topic

Voor alle duidelijkheid, samenvatting:
1. eerste uitspatting was met een oude gekende vriendin. Puur fysiek
2. Miss Loco , had vlotte gesprekken op tinder. Is toen veranderd naar vreemdere gesprekken enkel 's nachts. Na uitnodiging, niks meer van gehoord. Tot zaterdag dus... Blijkt meer psycho te zijn dan ik.
3. Iemand waarbij gesprek vlot liep, maar compleet is stilgevallen. Had ik ook maar een half gevoel bij. Dus niks ergs.
4. Allemaal ongeveer zelfde periode heb ik eentje leren kennen met kindjes, die had wat weken ervoor al met iemand meerdere keren afgesproken en wou dat eerst een echte kans geven. Die wou dan ook eerlijk zijn en heeft onze effectieve date toen geweigerd. Blijkt nadien dat haar eerste date, het toch niet echt te serieus opnam. Toen heeft ze weer contact opgenomen. Gekust & geknuffeld. En deze stuurt nu vaker en vaker, en hebben binnenkort terug een date.

Hoop dat het nu wat minder verwarrend is. Dus nr 4 , is leuker meegevallen dan gedacht, omdat die wel zeer eerlijk was in haar communicatie. Blijkt wel echt een aangename te zijn. Dus ik verwacht (& hoop) wel ergens dat ik eind deze week te horen zal krijgen dat haar eerste date, haar niet meer interesseert en dat ze wel zin heeft om mij verder te leren kennen. Da's de duidelijkheid waar ik op wacht

ik dacht da betaling normaal op het nachtkastje moest liggen, niet onder het bed?
Soit da's toch maar weer gemakkelijk verdient jong, groot gelijk your body your choice, sexwerk moet kunnen anno 2021

Helaas, ik heb geen dekhengst gehalte die kwalitatief genoeg is om er een vergoeding voor te vragen.

Plan van aanpak, ik ga nu niks meer sturen. Als zij nog iet stuurt, zal ik antwoorden dat ik er geen toekomst in zie omdat we te verschillend zijn en ik haar niet aan het lijntje ( :unsure: ) wil houden

Laatst bewerkt:
Ik hoop op niks besmettelijks :censored:

Maar goed, heb haar op een vriendelijke manier laten weten dat het nooit iets kan worden, omdat het niet echt klikt. Ik wacht op een reactie ...
Dus here goes: Ik had ze inderdaad wel paar keren gestuurd dat ze moest afkomen, en dat heeft dan gedaan. Ze kwam toe met nogal veel aanwezigheid. Semi arrogant zelfs. Soit, het was sluitingsuur en zij heeft mij dan naar huis gevoerd. Thuis nog iets gedronken, en ze vertelde direct dat ze ADHD had. Was ook zeer geloofwaardig op dat moment want die was overactief. Bed ingedoken.
Om 5u 's morgens ging haar gsm constant af. Ene die aan het bellen was, berichten aan het sturen enz. Neemt niet op en legt gsm af. 's Morgens was ze wel wat rustiger en is relatief normaal vertrokken. Nuja, had meteen het gevoel dat die niet zou passen bij mijn persoonlijkheid.
Als die thuis komt, stuurt die mij meteen dat haar ex een beetje psycho (go figure) is. O ... K ... :eek:
En die sluit af met: 'ik ga je nu niet meer horen zeker?'
Ik reageer er niet meteen op. Maar dan 's avonds vind ik dus een zakje wit poeder net onder het bed eh. :wtf: Ik wil daar dus zo snel mogelijk niks meer mee te maken hebben, hoewel ik er precies voor vrees dat die nu wél plots veel gaat antwoorden en sturen. Puzzelstukjes zijn gevallen.

Hopelijk tegen eind van de week voor mij zelf ook wat meer duidelijkheid, want heb een (normale) date terug met diegene die ik wel zeer aangenaam vind. Als zij zelf ook weet waar ze naartoe wilt, leg ik het tindergedoe lam. 't mag ook wel eens :)

Lool ik had het nog niet eens gans gelezen maar ik dacht direct dat die onder invloed was :p

(Ik kan dat zakje ook veilig laten vernietigen he :P)

Laatst bewerkt:
Ugh, bizar dat ik dan vriendelijk bedank voor datingapps en zo? 😒🤔

En ik hoor zo een zaken van 40+'ers dus OOK he! 🙈
Maar doorgaans wel zonder drugs 🤣

Pfff waarom maak ik nooit zo eens iets mee :(
Welke regio moet ik daarvoor zijn Touche?

Helaas, ik heb geen dekhengst gehalte die kwalitatief genoeg is om er een vergoeding voor te vragen.

Plan van aanpak, ik ga nu niks meer sturen. Als zij nog iet stuurt, zal ik antwoorden dat ik er geen toekomst in zie omdat we te verschillend zijn en ik haar niet aan het lijntje ( :unsure: ) wil houden
En gelooft ge ondertussen al dat die ene foto u psycho laat overkomen?

Ugh, bizar dat ik dan vriendelijk bedank voor datingapps en zo? 😒🤔

En ik hoor zo een zaken van 40+'ers dus OOK he! 🙈
Maar doorgaans wel zonder drugs 🤣
Zeker kijken naar Telefacts dan!

Ik zag dit weekend nl. een trailer dat ze het over de gevaren van Tinder ofzoiets gaan hebben :unsure:

Geen idee wanneer dat is, waarschijnlijk gaan ze wel weer open deuren instampen :p

Ik hoop op niks besmettelijks :censored:

Maar goed, heb haar op een vriendelijke manier laten weten dat het nooit iets kan worden, omdat het niet echt klikt. Ik wacht op een reactie ...
Dus here goes: Ik had ze inderdaad wel paar keren gestuurd dat ze moest afkomen, en dat heeft dan gedaan. Ze kwam toe met nogal veel aanwezigheid. Semi arrogant zelfs. Soit, het was sluitingsuur en zij heeft mij dan naar huis gevoerd. Thuis nog iets gedronken, en ze vertelde direct dat ze ADHD had. Was ook zeer geloofwaardig op dat moment want die was overactief. Bed ingedoken.
Om 5u 's morgens ging haar gsm constant af. Ene die aan het bellen was, berichten aan het sturen enz. Neemt niet op en legt gsm af. 's Morgens was ze wel wat rustiger en is relatief normaal vertrokken. Nuja, had meteen het gevoel dat die niet zou passen bij mijn persoonlijkheid.
Als die thuis komt, stuurt die mij meteen dat haar ex een beetje psycho (go figure) is. O ... K ... :eek:
En die sluit af met: 'ik ga je nu niet meer horen zeker?'
Ik reageer er niet meteen op. Maar dan 's avonds vind ik dus een zakje wit poeder net onder het bed eh. :wtf: Ik wil daar dus zo snel mogelijk niks meer mee te maken hebben, hoewel ik er precies voor vrees dat die nu wél plots veel gaat antwoorden en sturen. Puzzelstukjes zijn gevallen.

Hopelijk tegen eind van de week voor mij zelf ook wat meer duidelijkheid, want heb een (normale) date terug met diegene die ik wel zeer aangenaam vind. Als zij zelf ook weet waar ze naartoe wilt, leg ik het tindergedoe lam. 't mag ook wel eens :)
Press X for doubt :unsure:

Da's nochtans de roze Power Ranger.
Die kan mij nog altijd krijgen zalle :unsure:

De huisarts heeft gestuurd dat ik vanavond al beter op visite ga :love2:
Morgen volgt de diagnose.
Maar aangezien het nog werkweek is, zal het wel rustig worden. Wel leuk dat ze initiatief neemt.

Laatst bewerkt:
Hoop dat het nu wat minder verwarrend is. Dus nr 4 , is leuker meegevallen dan gedacht, omdat die wel zeer eerlijk was in haar communicatie. Blijkt wel echt een aangename te zijn. Dus ik verwacht (& hoop) wel ergens dat ik eind deze week te horen zal krijgen dat haar eerste date, haar niet meer interesseert en dat ze wel zin heeft om mij verder te leren kennen. Da's de duidelijkheid waar ik op wacht
Leuk zo 2e keus zijn :unsure:

Miljaar. Eerst had ik altijd gesprekken die stilvielen, en nu ben ik aant praten met een die nie weet van ophouden. Schuur staat in brand denk 🔥.

Terug
Bovenaan