D
Deleted member 95
Guest
Miljaar. Eerst had ik altijd gesprekken die stilvielen, en nu ben ik aant praten met een die nie weet van ophouden. Schuur staat in brand denk.
Haal uw shiva linga maar al boven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Miljaar. Eerst had ik altijd gesprekken die stilvielen, en nu ben ik aant praten met een die nie weet van ophouden. Schuur staat in brand denk.
Hopelijk werkt hem nog.Haal uw shiva linga maar al boven.
Hmmm ik ben ondertussen al iets terughoudender. Ze geeft aan nog nooit een relatie te hebben gehad en ze is 25... Red flag? Kweet het nie..Miljaar. Eerst had ik altijd gesprekken die stilvielen, en nu ben ik aant praten met een die nie weet van ophouden. Schuur staat in brand denk.
Je bent alleszins geen tweede keus.Hmmm ik ben ondertussen al iets terughoudender. Ze geeft aan nog nooit een relatie te hebben gehad en ze is 25... Red flag? Kweet het nie..
Zien mensen dit serieus als een red flag? Is het zo gek dat je voor je 25ste niet per se toe bent aan een relatie of nog niemand bent tegengekomen waarmee je voor altijd wil samenzijn?Hmmm ik ben ondertussen al iets terughoudender. Ze geeft aan nog nooit een relatie te hebben gehad en ze is 25... Red flag? Kweet het nie..
Zien mensen dit serieus als een red flag? Is het zo gek dat je voor je 25ste niet per se toe bent aan een relatie of nog niemand bent tegengekomen waarmee je voor altijd wil samenzijn?
Ik vind net het omgekeerde waar. Iemand die bij wijze van spreken 7 exen heeft, is voor mij een grotere red flag dan iemand die er geen of één heeft.
Meestal mensen die echt niet alleen kunnen zijn.Mooie romantische gedachte wel. Ik sta er misschien wat negatief tegenover, maar ik hou altijd rekening met het feit dat mijn relatie op de klippen kan lopen op een moment.omdat ik zelf iemand zocht om een leven lang mee samen te blijven.
Alles kan inderdaad mislopen, maar dat is geen uitgangspunt dat centraal mag staan in een relatie. Tenzij je van de hak op de tak springt en van plan bent om na 2 maanden uit te kijken naar een nieuwe verovering.Mooie romantische gedachte wel. Ik sta er misschien wat negatief tegenover, maar ik hou altijd rekening met het feit dat mijn relatie op de klippen kan lopen op een moment.
Ik zie ook het probleem niet met mensen die op hun 25ste nog geen (echte) relatie hebben gehad eigenlijk. Ik ken er genoeg die er ofwel niet mee bezig waren, of die er gewoon niet toe kwamen. Niet iedereen volgt hetzelfde pad in het leven of is met dezelfde dingen bezig uiteindelijk.Zien mensen dit serieus als een red flag? Is het zo gek dat je voor je 25ste niet per se toe bent aan een relatie of nog niemand bent tegengekomen waarmee je voor altijd wil samenzijn?
Ik vind net het omgekeerde waar. Iemand die bij wijze van spreken 7 exen heeft, is voor mij een grotere red flag dan iemand die er geen of één heeft.
Alles kan inderdaad mislopen, maar dat is geen uitgangspunt dat centraal mag staan in een relatie. Tenzij je van de hak op de tak springt en van plan bent om na 2 maanden uit te kijken naar een nieuwe verovering.
).Even een korte update: ze heeft blijkbaar wel al een aantal kortstondige "relaties" gehad, maar ze benoemd dat niet zo, omdat ze niet echt lang geduurd hebben. Nuja, ze heeft heel veel nood aan affectie op het moment, en ik ga ze daar toch maar al te graag van verlossen denk ikZien mensen dit serieus als een red flag? Is het zo gek dat je voor je 25ste niet per se toe bent aan een relatie of nog niemand bent tegengekomen waarmee je voor altijd wil samenzijn?

.Als je erop reageert, hang je eraan vast en geraak je er nooit vanaf en als je haar negeert staat ze gelijk aan je deur met een gigantisch grote hakbijl dus either way, you're screwed.Miss crazy stuurt vandaag de meest doodnormale berichten. "Hoe verloopt uwe werkdag?" "Druk op de baan?" etc
![]()

De Psycho-ex is nu al aan het aftoetsen of je thuis bent.Miss crazy stuurt vandaag de meest doodnormale berichten. "Hoe verloopt uwe werkdag?" "Druk op de baan?" etc
![]()
Miss crazy stuurt vandaag de meest doodnormale berichten. "Hoe verloopt uwe werkdag?" "Druk op de baan?" etc
![]()